Groot Londen

1.138

hostels Groot Londen

We hebben een aantal aanbieders voor Groot Londen voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Groot Londen

Prima gelegen met vriendelijk personeel

J Hoiting-Bos,
    17-3-2019

Centrale ligging tussen 2 metrostations in aan 2 verschillende metrolijnen. Paar minuutjes lopen en je bent in het hotel, gelegen in een rustige straat, vlakbij een klein parkje. Vriendelijk ontvangst en we konden de koffers alvast laten staan (ook bij het uitchecken mochten de koffers tot het eind van de dag blijven staan). Kamer netjes met 1 1-persoonsbed en 1 2-persoonsbed. Heerlijke regendouche en voldoende handdoeken. Wel misten we de handdoekhaakjes want we konden de handdoeken nergens ophangen. Waterkoker met koffie/thee op de kamer en een fohn. We hadden kamer in het souterrain, dat was ontzettend warm, dus eerst het raam open en de deur open om door te luchten. Ontbijt was meer dan verwacht, veel verse broodjes, toast vers gemaakt, diverse soorten hartig beleg, meerdere vruchtensappen en diverse cereals voor in de yoghurt. Leuke binnentuin maar voor ons was het hier te koud voor.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Alleen slaapplek

Eline,
    29-11-2018

Prettige locatie, niet midden in de drukte, maar op korte afstand van de meeste bezienswaardigheden. Als je niet veel verwachtingen hebt, en alleen een plek zoekt om te slapen is dit een prima plek. Het is écht een hostel, verwacht niet meer dan dat. Hygiëne van de badkamers was erg slecht, de bedden daarentegen waren gewoon schoon.

Gereisd met vrienden in december 2017

Prima ligging, vriendelijk team.

René,
    20-11-2018

Een goedkopen oplossing boor mensen die veel van London willen zien. En door de ligging midden in het centrum is alles prima te berijken. En doordat het een hostel is kom je snel en makkelijk met ande mensen in aanraking en gesprek. Vriendelijk en hulpvaardig team. Ik heb het er zeer naar mijn zin gehad.

Gereisd alleenreizend in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijk hotel; fantastische ligging!

Lodder,
    8-5-2018

Heerlijk hotel; prachtige kamers met goede bedden en lekkere stortdouche. Vriendelijke 24/7 bediening; erg behulpzaam. Ontbijt eenvoudig en niet bijzonder. Locatie fantastisch in rustige wijk dichtbij metrostation Barons Court. Goede verbinding naar alle richtingen en dichtbij allerlei bezienswaardigheden. Verhouding prijs-kwaliteit echt goed!!!We raden iedereen dit hotel aan!!!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

Een geweldig hotel met vriendelijk personeel.

Lilian de Vries-Valk,
    6-5-2017

Hotel gelegen op prima, rustige locatie vlak bij metrostation met Piccadilly- en Districtline. Erg vriendelijk personeel. Mooie, schone kamers met heerlijke bedden.Elke dag wordt de kamer schoongemaakt en worden de handdoeken verschoond. Goed continentaal ontbijt. Gratis wifi was wel slecht. Viel om de 10 seconden uit. Voor een volgend bezoek hebben we ons hotel gevonden!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017