hostels in Grand Canyon

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hostels Grand Canyon

Reviews over Grand Canyon

• 10Confesol Reyes.03-09-2019

Vacation

Excelente vacation en el Grand gracias a mis mayordomos la animación excelente Yocari-B dark chocolate minime son los mejores

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur

Gereisd met partner in september 2019

• 9Maria van Hest25-04-2019

Adembenemend en goed dat we er 2 dagen waren.

Ik zou zeker de helikopter vlucht aanraden. En dan de langere. Het kost wel wat meer maar het is echt zeer indrukwekkend om dit van bovenaf te zien. De vakantie is toch al duur en dan kun je beter dit in een keer mee regelen omdat je dan echt pas ervaart hoe groot en mooi de Grand Canyon is. We hebben met onze gids Loes hier op verschillende plaatsen , met verschillende uitzichten van kunnen genieten en eerlijk gezegd zou ik niet weten wat er negatief aan zou kunnen zijn. De paden zijn vrij goed te bewandelen en er is genoeg gelegenheid om ergens wat te kunnen eten en drinken of om er gewoon te zitten en zelf wat te nuttigen. Er was ook een mindervalide bij en die kon toch vrij goed meegaan. Er is keus genoeg. Zorg wel dat je ook een goede verrekijker meeneemt en goede wandelschoenen. Verder eventueel je eigen met laagjes kleden. Het kan er best warm zijn. En een goede camera of telefoon voor de foto,s natuurlijk.

• 7Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

Gereisd met vrienden in september 2018

• 8P. Dingler19-02-2019

Wij vonden de Grand Canyon geweldig.

Wij zijn hier 2 nachten geweest, op doorreis. Een indrukwekkende natuur. Wij hebben een helikoptervlucht gedaan, een adembenemend uitzicht. Een aanrader voor natuurliefhebbers.

• 5Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 8Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in januari 2019

• 9BG31-07-2018

Adembenemende natuur

Overweldigend, verbluffend noem maar op. Je kunt je ogen bijna niet geloven. Neem even de tijd om er goed naar te kijken en loop naar een rustig stukje (kan goed druk zijn). Ook de wandelingen zijn de moeite waard (stuk of 6). Kaibab trail is mooi, net iets rustiger dan Bright Angel. Je hebt wel een goede conditie nodig.

• 9Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in mei 2017

• 9Frank17-09-2017

North Rim: groene natuur

De verhoopte bizons onderweg niet gezien, maar niet getreurd, hier vind je allerlei fauna. Gieren, eekhoorns/chipmunks in alle soorten, herten, slangen,.... De uitzichtspunten zijn excellent, maar het probleem was bij ons een beetje dat we al zo veel mooie natuur gezien hadden en dat we dachten dat nog eens een niveau hoger zou zijn, wat eigenlijk onrealistisch was. Dus ja, prachtig, zeker een must, maar niet het absolute hoogtepunt van de reis...doordat die andere parken alle verwachtingen overtroffen. Voordeel van de North Rim is de aangename temperatuur, veel minder toeristen en dus zeer aangenaam. Zonsopgang was bij ons tegenvaller (bewolkt), maar dat moet schitterend zijn bij goed weer. We hadden dan weer het "geluk" dat het boven de south rim onweerde, wat vanop het droge terras een machtig schouwspel was.

• 9Zorg voor natuur

augustus 2017

• 10imke230705-08-2016

Kippenvel

Het mooie van de grand canyon is, is dat je vanaf de parkeerplaats nog niks ziet. Pas wanneer je langs het visitor centre bent en op een van de wandelpaden terecht en je ziet het natuurfenomeen voor je verrijzen dan is er slechts een woord van toepassing: kippenvel! Als je de wandelpaden volgt dan heb je na iedere bocht het idee dat de rotsformaties er weer anders uitzien en dat is ook zo, het licht schijnt hier weer anders, de kleuren zijn anders. Je kijkt je ogen uit, echt heel erg bijzonder.

Gereisd met partner in september 2014

• 9Raymond10-10-2015

Onbeschrijfelijk

Daar wij hier 2 nachten verbleven hebben we tijdens de reisdag naar TusuYan reeds een stuk van de Grand Canyon bezocht. Gedeeltelijk uitgebaat door indianen en daardoor was het niet gratis. (wij kwamen van Mesa Verde). De tweede dag vroeg vertrokken om zeker parking te vinden in het park ter hoogte van de centrale bushalten. Wij hebben een hele dag besteed aan dit gedeelte en maakten gebruik van de orange en blauwe shuttlelijnen. Prachtige wandelingen gemaakt langs de rim en natuurlijk vele foto genomen. Om nooit meer te vergeten.

• 8Uitgaanslevenn

Gereisd met vrienden in oktober 2015

• 9Ad06-09-2015

geweldig !

Waanzinnig mooie ervaring,....ook perfect geregeld met de busverbindingen naar alle uitzichtpunten. Prijs van entree meer dan waard.

• 6Uitgaanslevenn
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in september 2015

• 8fatma3001-06-2015

Mooi om te zien. 50 minuten helivlucht gemaakt

Hier tijdens (afdwaling van) R66 tocht (ja, met een dikke Harley) geweest eind September 2014. Overnachting in Williams. Het was prachtig weer dus helicoptervlucht gemaakt van ruim 50 minuten met "Grand Canyon Helicopters". (ter plekke geboekt)Zeker de moeite waard! Geweldig uitzicht en veel tijd om alles te zien. Aansluitend naar park zelf gereden voor de "welbekende" foto's. Prachtige zonsondergang, dus mooie foto's gemaakt. Er zijn echter ook nog andere parken dus Grand Canyon is niet uniek. Zion, Bryce, Monument valley, e.d. Mocht je er zijn, gewoon even meepikken. (Williams is trouwens ook de moeite waard voor 1 a 2 dagen)

• 9Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in september 2014

• 10Reinald11-11-2014

onbeschrijfelijke belevenis

We hadden een groepsrondreis naar dit gebied. Echt gewoon super daar. Helikoptervlucht gedaan, was echt onbeschrijfelijke

• 8Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur