We hebben een aantal aanbieders voor Gent voor je op een rij gezet:

Reviews over Gent

Prima hostel

Paul Rodermans,
    9-4-2018

Prima bedden en eigen kluisje op de kamer. Kamers met verschillend aantal bedden.

Gereisd met vrienden in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuke plek, stadscentrum

Naessens Bruno,
    17-7-2014

Leuke hostel met tuin direct in het centrum en in de buurt voldoende parkeerplaatsen

Gereisd met jonge kinderen in mei 2014

Prima hostel op ee geweldige locatie

Anouk,
    15-7-2014

Wij verbleven hier tijdens een studiereis met een groep voor twee nachten. De kamers, maar vooral de douches en wc's waren mooi schoon. De locatie is ook ideaal, binnen 5 minuten lopen, ben je midden in het centrum. De eigenaar is erg vriendelijk, hij wil je met alles helpen, mocht je daarom vragen. Het ontbijt is zoals in de meeste belgische hostels, simpel met wat brood, beleg en cornflakes. Een pluspunt is dat je de hele dag door koffie en thee kunt pakken. Al met al, echt een aanrader!

Gereisd met vrienden in juni 2014

prima hostel

jacqueline van rhee,
    1-12-2013

Wij hebben 1 nacht geslapen in dit hostel . Alles naar wens , maar het leek wel of alle andere gasten op skischoenen naast onze kamer naar het toilet gingen en douchen. Een grote klankkast!! Maar ach , met een paar Belgische biertjes zie je daar wel de humor van in.

Gereisd met partner in december 2013

Leuk hostel, in het centrum

Paul,
    4-9-2013

Leuk hostel in het centrum van Gent. Over het algemeen is alles netjes, prijs kwaliteit is ruimschoots voldoende. Prima kamers met stapelbedden. WC + douches op de gang. Nadeel van de douches is dat er gebruik wordt gemaakt van een douchscherm. Niet zo fris in mijn ogen. Vriendelijk personeel. Reactie bij aanvraag reservering via mail was wat traag. Ontbijt mag je eigenlijk geen ontbijt noemen. Oud brood, wat zoet beleg en koffie.

Gereisd met vrienden in januari 2013