Hostels Frankrijk

Reviews over accommodaties in Frankrijk

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Emma Aerts,
    11-10-2017

Deze hostel is slecht 10 min wandelen van Parijs-Noord. Modern, proper en het eten is er lekker. Zeker een aanrader als je Parijs voor een kleine prijs wil bezoeken.Rustige buurt.

Gereisd met vrienden in Tue Nov 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig hostel

Fam. Schipper,
    22-9-2017

Heel mooi hostel. Alles is mooi en netjes afgewerkt, zeker voor Franse begrippen. We zijn zeer vriendelijk ontvangen door Marc en er werd goed Engels gesproken. Heel fijn! De kamers zijn heel mooi en schoon. De bedden liggen prima. Savonds prima gegeten voor weinig geld. Leuke spullen ook voor kinderen: spelletjes, verkleedspullen en een glijbaantje in het restaurant. Kortom: wij zouden hier heel graag nog eens komen.

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Super

Phaedra,
    2-7-2017

Heel smaakvol ingericht. Overal is aan gedacht. Super relax om te zitten, hele mooie lounge ruimte op mezzanine. Je kunt er lekker ontbijten en ook 's avonds kun je er wat eten. Fantastische omgeving om te wandelen, fietsen. Het is er wat frisser dan in de toeristische oorden in het Zuiden, maar de omgeving, de uitzichten maken alles goed. En als de zon schijnt, brand je zo weg. Per toeval hier beland, en er gelijk 2 nachten gebleven. Als ik geen andere plannen had, bleef ik er nog veel langer. De foto's spreken voor zich: Super leuk en vernieuwend ingericht. Hele vriendelijke Franse uitbaters, die zich ook goed in het Engels redden. Ze zijn nog een beetje zoekend, maar allen daarheen! Dit vernieuwde hostel moet bekender worden. Alles is mogelijk, kamers voor 2, familiekamers, in je eentje, met vrienden. De jeugdherberg van weleer in een totaal vernieuwd kleedje. Mogelijke kamerindeling en inrichting kun je op de site zien.

Gereisd alleenreizend in juli 2017

Prima hostel voor leuke prijs!

Machteld ,
    9-5-2017

Leuk, kleinschalig hostel. Leuke gemeenschappelijke ruimte. Service was ook goed. Tevreden! (Ik zou het met kinderen niet zo snel adviseren.)

Gereisd alleenreizend in april 2017

Een aantrekkelijk nieuw accommodatieconcept !

Enfrance,
    28-3-2017

Wij hebben twee heerlijke nachten doorgebracht in dit gezellige en originele design hostel, dat direct aan de piste ligt en bij de skilift. Er hing een gemoedelijke sfeer en het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Zowel het ontbijtbuffet als het avondeten waren van goede kwaliteit. Deze zijn optioneel, maar zeker aan te raden. De moontainbedden hebben gordijntjes, dat heel fijn is als je kamer deelt met anderen. Wij zijn bij dit superleuke gekomen via Snowtime.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Mar 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)