El Arenal

We hebben een aantal aanbieders voor El Arenal voor je op een rij gezet:

Reviews over El Arenal

Anouk Jinne en Kayleigh,
    13-8-2015

Dit hostel krijgt van ons een dikke 10! We hadden geen extreme luxe verwacht omdat de kosten nogal laag zijn, echter bleek bij aankomst dat we elke dag schone handdoeken en kamerschoonmaak kregen. WOW! Het personeel is ook ontzettend aardig. Ze spreken allemaal vloeiend engels en duits, ook is er een Nederlandse vrouw. Ze zijn erg zorgzaam; een van ons was niet zo lekker en de volgende dag vroeg de receptioniste of ze zich al beter voelde etc. en toen een van ons keelpijn had werd gelijk thee aangeboden.

Ander voordeel is dat je de hele nacht naar binnen kunt, je kunt je sleutel ophangen bij de receptie en ze bewaken hem voor je. Als je snachts thuis komt dan klop je op de deur en dan wordt hij voor je open gemaakt. Wij hadden niet het idee dat het personeel het vervelend vond als we om 5 uur 's nachts binnen kwamen, ze bleven vriendelijk.

De ligging van het hostal is ook perfect, het ligt in het Nederlandse gedeelte, 1 minuut van de zee, supermarkt en uitgaansgedeelte. Top!

Gereisd met vrienden in juli 2015

mevrouw De Vos,
    6-3-2013

Wij vonden het super omdat het niet te ver is,betaalbaar,warm,vooral zeer vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in januari 2012

Super voor jongeren

laura___,
    1-8-2012

De ligging van het Hostal is per-fect. Als je graag wilt stappen in El Arenal ben je met dit hotel op steenworp afstand van alle Nederlandse barretjes en clubs. Wij waren met zeven meiden en zaten op de derde en vierde verdieping in drie kamers verspreid. Grote balkons waar je makkelijk met z'n zevenen op kan zitten. Bij aankomst was de kamer niet schoongemaakt en de bedden lagen afschuwelijk, maar dit was wel in verhouding met de prijs. De straat is erg gehorig maar wel heel gezellig. Groot nadeel is de afwezigheid van een lift: je loopt je een ongeluk en dat is geen pretje bij een temperatuur van 35 graden. Wel goed om die cocktailtjes er af te sporten natuurlijk. Verder was het personeel niet erg sympathiek, op de Engelse eigenaar na dan. Alles wat je vroeg was te veel en ze waren ons liever kwijt dan rijk. Lawaai maken is geen bezwaar, onbekenden mee naar de kamer meenemen is moeilijk. Al met al een prima keus voor jongeren met een laag budget.

Gereisd met vrienden in juli 2012

Gezellige hostel met vriendelijk personeel

Tamara,
    4-7-2012

De ligging was perfect. Dicht bij de uitgaansgelegenheden, en dichtbij het strand.

Omdat het een hostel is waren er alleen bedden en een douche en wc. Je kon dus niet lekker ergens zitten. Ook kon je er niet uitgebreid eten. Maar er waren wel tosti's of iets dergelijks.

Gereisd met vrienden in juli 2011

Top ligging!

Marleen,
    4-1-2012

Dit hostal heeft een ge-wel-dige ligging! Eén minuut voor het strand netzoals de kroegen. Aardig personeel wat Engels spreekt, Nederlandse snacks (frikandellen, kroketten, tosti's 24u per dag!), schoonmakers 1 keer per dag. Al met al top!

Een heel groot minpunt, we hadden geen balkon. Geprobeerd via touroperator te regelen, maar niet gelukt! Heel vervelend. Daarnaast was het ontbijt niet echt wat.

Maar aangezien de prijs mag je niet klagen. Echt een aanrader voor jongeren!!

Gereisd met vrienden in juli 2011