Reviews over El Arenal

Anouk Jinne en Kayleigh
    13-8-2015

Dit hostel krijgt van ons een dikke 10! We hadden geen extreme luxe verwacht omdat de kosten nogal laag zijn, echter bleek bij aankomst dat we elke dag schone handdoeken en kamerschoonmaak kregen. WOW! Het personeel is ook ontzettend aardig. Ze spreken allemaal vloeiend engels en duits, ook is er een Nederlandse vrouw. Ze zijn erg zorgzaam; een van ons was niet zo lekker en de volgende dag vroeg de receptioniste of ze zich al beter voelde etc. en toen een van ons keelpijn had werd gelijk thee aangeboden.

Ander voordeel is dat je de hele nacht naar binnen kunt, je kunt je sleutel ophangen bij de receptie en ze bewaken hem voor je. Als je snachts thuis komt dan klop je op de deur en dan wordt hij voor je open gemaakt. Wij hadden niet het idee dat het personeel het vervelend vond als we om 5 uur 's nachts binnen kwamen, ze bleven vriendelijk.

De ligging van het hostal is ook perfect, het ligt in het Nederlandse gedeelte, 1 minuut van de zee, supermarkt en uitgaansgedeelte. Top!

El Arenal scoort een 7,7 uit 10, op basis van 632 reviews