Hostels Egypte

We hebben een aantal aanbieders voor Egypte voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Egypte voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Egypte

Een fantastische, onvergetelijke ervaring!

Titia,
    4-11-2016

Vanaf het moment van aankomst tot het moment van vertrek word je verwend en begeleid door de familie Mosa. Geen moeite is hun te veel. Wij waren met vier vrouwen en we hebben veel gereisd, ook naar Aswan, Abu Simbel en Abydos. Alles was tot in de puntjes geregeld. Er zijn zoveel prachtige tempels te zien en om de energie te voelen. Het was ook weer fijn om thuis, ja zo voelt het, te zijn in Luxor. Heerlijk eten en schone kamers.En de gezelligheid van de families en hun kinderen. En wat nog het belangrijkste is: we voelden ons altijd en overal volkomen veilig. Een aanrader!

Gereisd met vrienden in oktober 2016

Zeer liefdevolle en gastvrije familie

Ria,
    1-11-2016

Hamdi en zijn vrouw Zeinab, hun zonen met hun gezin en de nog thuis wonende dochter, werkelijk iedereen helpt mee om het de gasten naar de zin te maken. Je voelt je als "een koningin" te midden van deze familie.Bovendien een prima plaats om te verblijven, een schoon en ruim appartement staat geheel tot je beschikking en iedere dag genieten van de heerlijkste locale gerechten. Alles bij elkaar maakt dat je verblijf in Egypte een ware top ervaring wordt waar je nog lang met plezier aan terug zult denken.

Gereisd met vrienden in oktober 2016

Thuiskomen

Joost,
    22-8-2016

Als je het échte Egypte wilt ervaren dan is dit een grote aanrader! Gastvrij, schoon, stukken rustiger dan de east bank. Geweldige mensen om temidden van te verblijven.

Gereisd alleenreizend in Tue Jan 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een mooi appartement bij een warme familie.

Lisette,
    22-8-2016

Wij hebben al vaak bij deze familie gelogeerd. De familie heeft mooie ruime appartementen compleet met keuken, woonkamer, slaapkamer(s) en airconditioning en een gezellige binnenplaats waar lekkere huisgemaakte gerechten worden gegeten. Op het dakterras kan heerlijk worden genoten van de zon en het prachtige uitzicht. Logeren bij een Egyptische familie is echt een manier om de cultuur van Egypte te leren kennen. Leuke winkeltjes en een goede bakker met bruin brood zitten om de hoek. In de buurt kun je een paard huren. De west oever voelt veel meer als een dorp en is meer relaxed dan de oost oever, wat echt een stad is met alle drukte die daar bij hoort.

Gereisd met partner in december 2015

Voel je welkom

Marion salwegter,
    22-8-2016

Heerlijk eten.je voelt je er welkom en verwend..Logeren bij een Egyptische familie,die je alles kan vertellen over wat je in en om Luxor kan zien en beleven en dat ook allemaal voor je wil regelen.Maar wil je er zelf op uit dan is dat ook geen probleem.goede ligging dicht bij vele bezienswaardigingen

Gereisd alleenreizend in mei 2016