• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hostels De Lutte

Reviews over De Lutte

• 2Dunn29-08-2021

Hoge prijs voor slechte kwaliteit. Onprettig

Wij hadden een 'double room comfort’. De foto daarvan op hun website is ver naast de werkelijkheid. Wij zijn geschrokken van de kwaliteit in verhouding tot de prijs. Er is zichtbaar zeer lange tijd niet in kwaliteit geïnvesteerd. Opsomming van wat ver onder de maat was: - Kaal schilderwerk. Lijkt 20 of 30 jaar niet onderhouden. - Geen ruimte voor de wastafel, toilet staat er vlak voor. Je moet ongeveer in de deuropening staan. - Geen ruimte voor het toilet. Staat bijna tegen de deur. - Zeer verouderde doucheruimte. Weinig ruimte om uit te stappen; toilet staat er vlak voor. - Zeer kleine doucheruimte. - Hoge temperatuur in kamer. - Ventilator met gebroken voet, kon niet los staan. - Dekbedden door medewerker op vloer gelegd. Verblijf was onprettig; ’s avonds zo lang mogelijk elders verbleven om niet op de kamer te hoeven zijn. Zeer hoge prijs/kwaliteit verhouding.

• 8Omgeving
    • 1Uitgaanslevenn
    • 1Cultuur

Gereisd met partner in juli 2021

• 10Marie-Theres Knüver06-08-2020

Fantstisch

Super natuur, perfekt voor fietsen en wandelen. De Dinkel is fantastisch in Lutterzand.

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Sfeer in stad

Gereisd met partner in juli 2020

• 8Rene29-07-2020

Aktief dorpje

Aardig wat restaurantjes en een fantastische ijssalon. Vergeet de Tourist info niet te bezoeken. Hiervandaan vertrekken een paar prachtige wandelingen.

• 7Uitgaanslevenn

• 8Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in juni 2020

• 8Lhuizeling22-02-2020

We zijn in hotel 't Kruiselt in De Lutte

We zijn er drie dagen geweest geweldig hotel alles was perfect hotel kamer en diner en ontbijt. Komen zeer nog eens een keer weer. Zeer vriendelijk personeel.

• 8Omgeving
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in februari 2020

• 8Sylvia16-02-2020

Fijn hotel om te verblijven.

Fijn hotel, vriendelijk personeel en heerlijk gegeten. Mooie omgeving om te wandelen en te fietsen.

• 6Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in februari 2020

• 9Ria en Henry Vlasveld30-12-2019

Het is hier altijd goed verzorgd, warm en met fijn personeel

• 9Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in december 2019

• 10Jan28-10-2019

Wat een geweldig Hotel in een mooie omgeving

Wij zijn met een wandelgroep in De Lutte geweest en hebben gelogeerd In Hotel Ros van Twente. Een gastvrije Hotel met prima kamers, het diner was elke dag weer fantastisch. Ook het ontbijt was zeer uitgebreid, alle etenswaren komen uit de regio vers en smaakvol. De eigenaren en het personeel zijn bijzonder attent en gastvrij en gaven ons een welkom gevoel. Beslist aan te raden met mooie wandelingen in de directe omgeving.

• 10Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 9Corne van der Put06-08-2019

Fantastische vakantie gehad

De camping ligt op een mooie plek in de bossen.het is een prachtige omgeving om te fietsen en wandelen. De camping is netjes en rustig,goede sanitaire voorziening die mooi wordt bijgehouden dus schoon en netjes is

• 9Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in augustus 2019