• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hostels Cody

Reviews over Cody

• 9Marsha Monster18-05-2018

Geweldig

Echt westernstadje met gedurende het zomerseizoen dagelijkse rodeoshows. Heel erg leuk om te bezoeken. Avondvullend programma. $20 pp, kaartjes op verschillende plaatsen in Cody zelf aan te schaffen. Absoluut een aanrader! Omgeving van Cody is buitengewoon mooi, vlakbij het Yellowstone NP, wat natuurlijk ook een must is!

• 6Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Omgeving
    • 9Zorg voor natuur

juli 2017

• 8Bastiaan Bakker17-06-2016

Mooie omgeving

Mooi hotel, leuke omgeving en leuk cowboy-achtig dorp.

• 8Cultuur
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in april 2016

• 8Quadrifoglio16-09-2014

Rodeo stadje op flinke afstand van Yellowstone NP

Ook dit stadje heeft een langgerekt centrum (a/d Yellowstone ave) maar ook buitengewoon veel referentie naar Buffalo Bill (echte naam Cody). Frappant is dat deze cowboy niet geboren of gestorven is in Cody, niets anders dan zijn naam achtergelaten heeft. Gegeten bij Granny's

• 9Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

augustus 2014

• 9Tes20-08-2013

Typisch Cowboy-stadje

Het leuke aan Cody is dat je letterlijk tussen de locals rondloopt. De winkels in Main Street worden effectief bezocht door de locale bevolking, ze zijn er dus niet enkel voor de toeristen. Iedereen loopt er effectief nog rond in jeans, boots en cowboy-hoed. Als je in Cody bent moet je zeker een rodeo proberen mee pikken. Tijdens de zomermaanden is er elke avond een rodeo. Zeer speciale belevenis, waarbij de mensen van mijlen ver komen. Cowboyhoeden overal, en voor het begin van de Rodeo zingt heel het stadion fier het nationale volkslied. Kunnen wij ons in België niet voorstellen. Na de rodeo komt iedereen samen in de locale saloons. Als je boots wil kopen of een hoed, ga dan naar Wayne's boot shop. Zeer goede kwaliteit en de prijzen vallen heel goed mee. Verderop in Jackson Hole zijn de boots veel duurder, want puur toeristisch. Bij Wayne's komen ook de locals hun inkopen doen, vandaar dat de prijzen redelijk zijn.

• 9Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 9Omgeving
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in juli 2012

• 9Ineke10-09-2008

Prachtig authentiek westernstadje

Wij hebben ons er prima vermaakt met een gunfightshow op straat en een rodeo in de arena. Echte westernsfeer.

• 8Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

Gereisd in september 2008

• 8G.Stevens06-08-2008

Cody, stad van Bufallo Bill

Aardig platsje in het wilde westen te midden van een prachtige natuur (Big Horn) Cody heeft een schitterend museum, waarvan vooral het deel dat over de geschiedenis van de indianen gaat een bezoek meer dan waard is

• 6Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

Gereisd met partner in juni 2008

• 10Christel Van den Eynde03-07-2006

Als je het echte cowboy leven wil mee maken moet je zeker cody hebben bezocht, het ligt in prachtige bergen, is zeer prober, en heeft veel cultuur, zo heb je het prachtige museum van buffelo, we zijn in het Irma hotel verbleven en de bar daar is prachtig, ook cassies is goed om te vertoeven, goed om te eten en een leuke dans tent, als je een snelle snack wilt, bezoek dan zeker bubba's, en de rodeo van cody met zijn prachtige bronco's en moedige cowboy's is een luxe en een plezier voor het oog en oor.je ligt vlak bij de bearthoot higway en het yellowstone park, je kan er ook prachtig trails maken met de paarden, of een oude cowboy shoot show bij het Irma hotel volgen. je waant je zo terug in het oude westen, er is ook een grote straat met prachtige winkels, waar ieder wel zijn ding vind, en het is maar een klein uurtje van Billings.

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur