Chersonissos

hostels in Chersonissos

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hostels Chersonissos

Zeewatertemp ()16°16°17°17°18°22°22°26°26°24°21°18°
Dagen regen1097321001569

Reviews over Chersonissos

• 9marjan25-09-2020

voor het eerst geweest maar voor herhaling vatbaar

Wij hebben genoten , de mensen erg vriendelijk en behulpzaam. Veel variatie in restaurants voor ieder wat wils. Ik zou wel een auto huren voor de volgende keer in de omgeving nog veel te bezichtigen. Alleen deze tijd van corona zijn veel hotels en appartementen gesloten. Dat was te merken voor de restaurants die weinig bezoekers kregen. Veel winkeltjes om wat leuks te kunnen scoren, veel kleding en souvenirs, verwacht geen luxe winkels. Lange straat met winkels en restaurants, wel een tip kijk ook eens in de zijstraatjes daar zitten ook erge leuke en ook gezellige restaurantjes waar je lekker kunt eten.

• 8Uitgaanslevenn
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met partner in september 2020

• 9sheriff en echtgenote.23-09-2020

FANTASTISCH

wij waren van 30 augustus tot/met 13 sept 2020 te gast in hotel Theodora in Chersonissos Kreta. Het hotel is gerenoveerd en ziet er uitzonderlijk lux uit. Het heeft mooie ruime kamers met ruim balkon of terras. In de kamer een springbox bed met een uitstekend matras.Airco (gratis) kluisje(gratis) koelkastje (gratis) wifi op de kamer/restaurant/zwembad (gratis) Ruime badkamer met hand en regen/stortdouche.Wij hadden half pension, ontbijt ruim voldoende. Diner(geen buffet vanwege covit-19, normaal wel) was dagelijks anders en van uitstekende kwaliteit en zeer smakelijk. Wij komen al 29 jaar,jaarlijks onze vakantie doorbrengen op kreta,en hebben nog nooit zo iets uitzonderlijke meegemaakt. Met dank aan RENA voor dIt onvergetelijke verblijf.

• 10Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in september 2020

• 9sheriff en echtgenote14-09-2020

normaal fantastisch nu uitgestorven vanwege corona

touristisch normaal erg druk, nu vanwege corona geen tourist te bekennen.

• 10Cultuur
    • 10Omgeving
    • 6Stranden

Gereisd met partner in augustus 2020

• 10Jim22-08-2020

Wat een zalige vakantie was het weer! De appartementen zijn volledig gerenoveerd en van alle gemakken voorzien. Het personeel is grandioos en zo vriendelijk. Despina is de gastvrouw die je zo mee naar huis wil nemen, wat een geweldige vrouw! We hebben weer onwijs genoten en komen zeker terug.

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Omgeving
    • 10Stranden
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in augustus 2020

• 8Anoniem02-08-2020

Prachtig

Chersonissos heeft een mooie boulevard met veel leuke winkeltjes, clubs en restaurantjes. Zijn zelf ook naar Heraklion, Agios Nikolaos, Elounda, Spinalonga(lepra eiland) en Chrissi island geweest. Vooral Chrissi island was ook erg adembenemend, de zee is zo blauw dat het lijkt alsof je op een caribisch eiland bent. Verder hebben we ook de treintour door Chersonissos en omgeving gedaan, dit was ook erg leuk.

Gereisd met partner in juli 2020

• 8L.M Van der Laan28-10-2019

Prima

Bruisende stad. Voordeel dat je in het najaar gaat is dat het hier dan minder druk is kwa jongeren en uitgaansgelegenheden. Bij uitstek dus een prima vakantie en locatie voor gezin met kinderen.

• 8Omgeving

oktober 2019

• 1Govaerts13-10-2019

never nooit meer, vieze oude smerige zooi

wat een oude vieze bende, bah, had gemorst op mijn laken, en wilde die omdraaien en schrok me kapot, helemaal zwart van de schimmel, enige wat goed daar is dat zijn de schoonmaakdames, die komen elke dag handdoeken schoon brengen, voor de rest is de manager een eikel, en gewoon vies, ranzig en smerig, never nooit meer, airco zit ook vol met troep, wordt dus nooit onderhouden, en zet niet je spullen in de keuken, ziet er daarna zwart uit, vol met ongedierte, dat dit complex nog niet is aangepakt

• 1Uitgaanslevenn
    • 1Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in september 2019

• 7Vakantieliefhebber10-10-2019

Mooi om rond te reizen

Starbeach is super! Veel gastvrije mensen en geen lastige winkeliers .

• 6Cultuur
    • 8Omgeving
    • 7Sfeer in stad
    • 7Stranden

Alleen gereisd in september 2019

• 9Janny Drent06-10-2019

Chersonissos is in september een super vakantieoord

• 9Cultuur

Gereisd met partner in september 2019

• 7Hans03-10-2019

Prima verblijf

In Chersonissos ligt veel troep/afval. Wie zijn schuld dat is kan ik niet vertellen maar overal ligt troep. als je daar niet tegen kan moet je vooral deze plaats links laten liggen. Verder is de bevolking aardig en werken hard en vooral lang voor hun geld. In Chersonissos is genoeg te doen. Strandjes zijn magertjes. Voor wat bredere stranden moet je al gauw richting Starbeach of (met de auto) nog verder.

• 7Cultuur
    • 9Sfeer in stad