Cantabrië

Reviews over accommodaties in Cantabrië

prachtig uitzicht op omgeving

ron,
    29-9-2014

Hostel Orion is niet goed, de eigenaresse is gastvrij, kamers schoon maar wat gedateerd, grote tuin met uitzicht op san vincente, de zee en de bergen.ruime parkeergelegenheid, rustig gelegen op heuvel boven san vincente. met auto binnen 5 minuten naar centrum/haven.

Gereisd met partner in september 2014

centraal gelegen, prijsgunstig

ronald,
    6-4-2009

gunstig gelegen, prijsgunstig, kamers sommige met keukentje/koelkast, spaans sprekende eigenaar, maar let op bagage die in bewaring wordt gegeven, bij ons spullen weg, doet alles op slot en neem rugzakken mee,jammer want anders was de totaalindruk beter geweest.

Gereisd met partner in november 2008

Dit hostal is gelegen op loopafstand van het gezellige van

Anita & Bas,
    25-9-2007

Dit hostal is gelegen op loopafstand van het gezellige centrum van San Vicente de la Barquera. De kamer was schoon, ruim en zeer eenvoudig,voorzien van 2 bedden, 2 stoelen, een kast en een wastafel. Twee oude houten deuren gaven toegang tot een prachtig balkonnetje met uitzicht op de baai, echt heel mooi! De badkamer was op de gang en maakte ook een verzorgde schone indruk. Een eenvoudig hostal gevestigd in een mooi oud kerkje: vooral door de ligging en het gebouw bijzonder!

Gereisd met partner in september 2007