hostels in Bremen

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hostels Bremen

Reviews over Bremen

• 8Marjolein03-08-2020

Gezellige stad

Leuke stad, alles te lopen, mooie oude gebouwen, veel horeca maar de bediening was matig, toeristisch, veel graffiti helaas . Op 1 dag heb je het allemaal wel gezien. Veel fietsers ook. Oppassen dus . Winkelstraat is gezellig maar niet grandioos. Er is schijnbaar ook een shopping mall maar hebben wij niet gedaan.

Gereisd met partner in juli 2020

• 9Kim Bekkering01-12-2018

Geweldige kerstmarkt in mooist mogelijke setting

We kwamen hier voor de kerstmarkt die eind november start. En dat was het waard! Op aansluitende pleinen waren alle huisjes (kraampjes kan je het niet noemen, zulke bouwwerken zijn het) opgebouwd. Alles prachtig verlicht, magisch! Wat het extra mooi maakte; ik ben vaker op kerstmarkten geweest, maar de pleinen in Bremen waar de kerstmarkt is zijn omringd door prachtige oude gebouwen. Dus niet alleen de kerstmarkt, maar de hele setting was perfect. Geef je over aan de typische hapjes en drankjes die de Duitse kerstmarkten hebben en je hebt een superleuke tijd. Fantastisch!

• 9Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in november 2018

• 10fam b van elst04-08-2018

fantastisch .wij komen zekers weer terug

wij opa en oma verbleven met onze kleinkids 7 en 5 jaar,in het atlantic universumhotel in bremen,daar begon ons avontuur, na een heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet,zijn wij met de tram naar de oude stad gegaan waar wij verwelkomt werden met hele mooie cultuur ,gebouwen het oude gemeentehuis,de bremerstadsmuzikanten,de oude kleine straatjes,kortom wat je niet mag missen is ,het universum,de bonbon winkel,de wijnkelder onder het gemeente huis,het piratenpannekoekenschip,gemeentehuis zelf prachtig,het klokkenspel waar op de muziek een deel in de torenmuur laat draaien,prachtig tafereel, de straatartiesten geweldig,de gezellige biergartens,mooie parken,waar je ook nog kunt roeien in bootjes over het water, in 1 woord bremen is zooo prachtig echt de moeite waard, wij komen hier zekers weer een keertje terug,nog lang niet alles gezien . ook belangrijk bremen is betaalbaar ook kwa eten en drinken normale prijzen .bremen ik zeg doen!!!!

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur

juli 2018

• 8Zuidema16-04-2018

Leuke stad

Bremen is een leuk stadje waar vooral de wijk schnoor is erg leuk (klein maar erg gezellig) er staan verder diverse oude gebouwen in het centrum wat allemaal op loopafstand van elkaar ligt. Vergeet ook niet langs het water te wandelen en er op een gezellig terras neer te strijken. Verder kun je er ook uitstekend shoppen.

Gereisd met partner in april 2018

• 9hans hollaar26-02-2018

prima, prima en nog eens prima

prima vier sterren hotel Intercity in het hartje van Bremen. alle bezienswaardigheden op loopafstand

• 9Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in september 2017

• 8marijke27-09-2017

mooi cultureel origineel en romantisch stadje.

korte afstanden. divers, leuke winkels, dichtbij. aardige mensen. veel mooie parken en oude gebouwen. minpunten: regen.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10Claudia Nottbusch07-05-2017

Tolle Atmosphäre

Marktplatz, Schnoor, Schlachte und Überseestadt sind tolle Plätze, wirklich sehenswert.

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur

mei 2017

• 8Willem17-09-2016

Bremen is een hele gezellige stad

Het centrum van Bremen ziet er geweldig mooi uit. Mooie oude gebouwen. Tevens is het een gezellige stad met veel terassen. Eten kun je hier ook prima. Veel variatie. Mooi wandelen langs de Weser. De kleine straatjes in Schnoor. Meerdere overdekte winkelcentra. Kortom een prima stad voor meerdere dagen.

• 8Sfeer in stad

Gereisd met partner in september 2016

• 8Jacques16-09-2016

Mooie compacte stad

De meeste bezienswaardigheden (zeker in de binnenstad) zijn te voet te bereiken.

• 8Sfeer in stad

Gereisd met partner in september 2016

• 6Ine06-08-2016

Niet mijn stad

We waren op doorreis naar Hamburg een dag in Bremen vond het wat armetierig ook veel zwervers vond het niet een stad om terug te komen..

• 6Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur