We hebben een aantal aanbieders voor Barcelona voor je op een rij gezet:

Reviews over Barcelona

Fantastisch lokatie

Jolanda,
    10-5-2018

Vooraf wel wat huiverig door verschillende reviews. Maar door de aantrekkelijke prijs en de gunstige lokatie toch de gok genomen. Daar hebben we zeker geen spijt van gehad. Het hostel is vrij eenvoudig en gedateerd. Wij zaten op de 3de verdieping aan straatzijde. Er is een kleine lift aanwezig. Wel veel last van verkeerslawaai, maar daar hadden we oordoppen voor meegnomen. Wifi was prima, gekoeld water was bij de receptie verkrijgbaar. We hadden zelf een kleine waterkoker meegenomen voor oploskoffie, thee en een soepje. Eigen douche en toilet. Douche was prima, wastafel rook niet fris. Bedden prima en kamer voldoende schoon. Wij vonden het erg prettig om in het hart van Barcelona te zijn. Lopend naar de Sagrada, de Ramblas, shoppen op de Passeig de Garcia, Casa Batllo, Casa Mila vlakbij. Maar ook het metrostation waardoor je alle kanten uit kunt.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

Een zeer goed en mooi hotel goede bediening

Jan,
    14-4-2018

Een zeer goed hotel met heel goede survus en bediening mooie kamer goed restorant ik heb geen min punten

Gereisd met vrienden in juni 2017

Fantastisch zeker nog vaker ❤️

A Janssen,
    30-1-2018

Het is een verrassend mooi land geweldige cultuur en vriendelijke mensen

We hebben een rondreis gemaakt die echt geweldig was ik zou alleen niet hebben gekozen voor de plaats Fatima dat was voor mij het enige minpuntje

Gereisd met partner in oktober 2017

Uitstekend bevallen

Corry,
    14-4-2017

Hostal Barcelona is eenvoudig maar schoon en het personeel vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt eenvoudig, de kamers niet groot, maar fijne fijne bedden en verder alles aanwezig voor een bezoek aan Barcelona. Het hostel ligt in de wijk Poble Sec en 3 minuten lopen vanaf metro Paral-Lel en diverse buslijnen. Alles is prima te bereiken. Als wij nog een terug komen, dan gaan we zeker weer naar deze locatie.

Gereisd met partner in april 2017

Geweldig!

Simon,
    24-3-2017

Super vriendelijk hostel, super lekker ontbijt voor een mooi prijsje en de kamer is ruim en zag er zeer goed uit. Al met al een fantastische tijd gehad in Barcelona mede dankzij deze accommodatie die is op weg heeft geholpen.

Zeker een aanrader!

Gereisd met partner in december 2016