Vakantie Hongarije
header

Vakantie Hongarije

Ontdek Hongarije

Bij Hongarije denk je al snel aan de bruisende hoofdstad Boedapest, waar veel te beleven is. Denk alleen maar aan het Sziget-festival, de badhuizen en de mooie architectuur. Maar Hongarije heeft veel meer te bieden. Ontdek de prachtige natuur rondom het indrukwekkende Balatonmeer, ga kamperen op één van de mooie campings en proef de Hongaarse keuken.

Bekijk accommodaties

Regio's in Hongarije

Inspiratie voor Hongarije

Sportief in Hongarije

decoration

Aan de wandel in Hongarije

De prachtige natuur van Hongarije, met uitgestrekte bossen en glooiende heuvels, leent zich uitstekend voor een wandelvakantie. Trek stevige schoenen aan en maak de mooiste tochten. Onderweg geniet je in een gezellig restaurant van een heerlijke lokale maaltijd.

Fiets langs de Donau

Fiets langs de Donau

De Donau is een prachtige rivier en het is erg leuk om een fietstocht langs het water te maken. Huur een fiets en kijk hoe ver je komt. Wil je Boedapest eens op een andere manier verkennen, dan is een fiets huren ook erg leuk. Het kost bijna niets en je rijdt met je fiets zo de hele stad rond. Aanrader!

Watersport bij het Balatonmeer

Watersport bij het Balatonmeer

Watersportliefhebbers kunnen hun hart ophalen bij het Balatonmeer in Hongarije. Bij het enorme meer kun je volop wateractiviteiten ondernemen: ga bootje varen, waterskiën, kajakken of zwemmen. Zo ben je heerlijk actief bezig in de zon. Na afloop kun je heerlijk relaxen op je handdoekje bij het meer.