Vakantie Hongarije
header

Vakantie Hongarije

Ontdek Hongarije

Bij Hongarije denk je al snel aan de bruisende hoofdstad Boedapest, waar veel te beleven is. Denk alleen maar aan het Sziget-festival, de badhuizen en de mooie architectuur. Maar Hongarije heeft veel meer te bieden. Ontdek de prachtige natuur rondom het indrukwekkende Balatonmeer, ga kamperen op één van de mooie campings en proef de Hongaarse keuken.

Bekijk accommodaties

Regio's in Hongarije

Inspiratie voor Hongarije

Het pittoreske Legénd

decoration
Legénd op het Hongaarse platteland

Legénd op het Hongaarse platteland

Een idyllische vakantiebestemming in Hongarije is het pittoreske Legénd. Dit stadje ligt aan de voet van het Börzsöny- gebergte, midden tussen de heuvels. Als je richting Legénd rijdt krijg je meteen al een echt vakantiegevoel: je waant je hier even in een andere wereld. Het Hongaarse platteland is prachtig.

Actief of ontspannen

Actief of ontspannen

Het mooie Legénd leent zich uitstekend als uitvalsbasis voor een ontspannen of actieve vakantie in Hongarije. In de omgeving kun je fantastisch wandelen over de heuvels en door de bossen. Avonturiers huren een fiets en dagen zichzelf uit tijdens mooie fietstochten. Na een lange dag ga je heerlijk relaxen in een schattig vakantiehuis.

In de natuur: Vakantiepark Legénd Estate

In de natuur: Vakantiepark Legénd Estate

Vakantiepark Legénd Estate ligt slechts op een klein uurtje rijden ten noorden van Boedapest. Vanaf je kampeerplaats kijk je op tegen het prachtige Börzsöny- gebergte. In de omgeving zijn volop natuurgebieden en leuke stadjes te bezoeken. Blijf je liever op de camping? Het park heeft een prachtig zwembad.