Vakantie Hongarije
header

Vakantie Hongarije

Ontdek Hongarije

Bij Hongarije denk je al snel aan de bruisende hoofdstad Boedapest, waar veel te beleven is. Denk alleen maar aan het Sziget-festival, de badhuizen en de mooie architectuur. Maar Hongarije heeft veel meer te bieden. Ontdek de prachtige natuur rondom het indrukwekkende Balatonmeer, ga kamperen op één van de mooie campings en proef de Hongaarse keuken.

Bekijk accommodaties

Regio's in Hongarije

Inspiratie voor Hongarije

Top 5 mooie campings

decoration
Ruim kamperen bij Camping Mambo-Almamellék

Ruim kamperen bij Camping Mambo-Almamellék

Kampeer op één van de ruime plaatsen bij Camping Mambo-Almamellék. Voor je tent kun je elke ochtend genieten van de zon die prachtig opkomt boven het glooiende Hongaarse landschap. Er is een heerlijk zwembad, de eigenaren zijn leuk en behulpzaam en er is genoeg te doen in de omgeving.

Lekker eten bij Camping Jó Napot (+ Guesthouse)

Lekker eten bij Camping Jó Napot (+ Guesthouse)

Heerlijk relaxen doe je aan het zwembad van Camping Jó Napot (+ Guesthouse). De camping ligt heel landelijk, met een prachtig uitzicht. Kies voor één van de ruime kampeerplaatsen of het vakantiehuis The Hill met een fijne veranda. Eet vooral een keer mee op Camping Jó Napot, want de eigenaren koken erg lekker.

Gezelligheid bij Camping Máré Vára

Gezelligheid bij Camping Máré Vára

Camping Máré Vára is een grote, centrale camping. Het kampeerterrein en het sanitair zijn zeer verzorgd. Er zijn geen afgebakende plaatsen, maar er is volop ruimte en je kunt kiezen voor een plek in de zon of in de schaduw. De Nederlandse eigenaren Carla en René zijn aardig en behulpzaam en geven je graag tips voor uitstapjes in de omgeving.

Bij het Balatonmeer: Camping Balaton Eldorado

Bij het Balatonmeer: Camping Balaton Eldorado

Kamperen aan de rand van het Balatonmeer? Ga dan naar Camping Balaton Eldorado. Leg je handdoekje op één van de steigers bij de camping en geniet van een prachtig uitzicht over het meer. Voor de kinderen zijn er leuke speeltuinen op het terrein en is er animatie aanwezig.

Genieten bij Camping Minicamping Oazis-Tanya

Genieten bij Camping Minicamping Oazis-Tanya

Een heerlijke vakantie beleef je bij Camping Minicamping Oazis-Tanya. Eigenaren Theo en Tineke kunnen je alles vertellen over de prachtige omgeving. Aanrader: doordeweeks kun je mee-eten op de camping en dan maakt Tineke heerlijke Hongaarse gerechten. Eet smakelijk!