Hotel Wellamarin

Hotel Wellamarin

We hebben een aantal aanbieders voor Wellamarin voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Wellamarin in het Nederlands

Welness annex kindercreche !

p_frings
7-8-2015

De kamers en het sanitair zijn mooi, schoon en ruim, in een vorige reactie begreep ik dat er koffie voorzieningen zouden zijn. Maar die waren er in het hoogsiezoen niet.Het zwembad is ook verzorgd, maar veel kleiner dan de foto's doen lijken , Doordat het hotel erg veel gezinnen met kinderen herbergd. Is het zwembad binnen met slecht weer, meer een goed gevulde chloor hottub met spelende kinderen. Dit kinder overschot was ook in de eetzaal aanzienlijk te merken. Helaas Was er alleen keuze voor half pension. Maar de drukte van 2 shifts en een variatie/insperatie loos buffet maakte het eten niet aangenaam. Het rustig ontbijten tot c/a 8:15 !!! Was incl verzorgd buffet in orde. Daarna werd het een vreetschuur met herrie. Het ala carte gedeelte aan de ballaton zijde was prima. Om 22:00 is er geen gezellig borreltje meer te doen..In de dichtstbijzijnde omgeving hebben wij niets van dit ontdekt.Hoewel er zeker faciliteiten voor een wellness zijn, is er van ontspannen dus niet veel sprake.

Gereisd met partner in juli 2015

Mooi gelegen aan het Balaton meer

Luc
19-9-2014

Zoek je vooral rust, degelijk en lekker eten, een prachtige omgeving en ruime, mooi ingerichte kamers, dan ben je hier aan het juiste adres. We hebben (door het slechte weer) heel wat rond het Balaton meer gereden. Wellmarin vond ik wel één van de mooiste hotels die ik er heb gezien. Het ligt ver weg van alle drukte. Wat vooral opvalt: de kamers zijn dermate geïsoleerd dat je rust bijna door geen enkel geluid wordt gestoord. We hadden half pension: het eten was in buffetvorm: zeer uitgebreid (ook het ontbijt!) en ruim voldoende: verwacht geen culinaire hoogstandjes, maar degelijk, gewoon, voedzame gerechten die bovendien zeer lekker zijn. Twee minpuntjes: alle uitleg over de kamers vind je enkel in het Hongaars, niet te begrijpen dus.... We vroegen een extra zakje koffie 's morgens en dat diende dan ook extra betaald te worden (600 Huf = +/- 2 Euro). Ook voor de eerste keer gezien: de gangen naar de kamers waren enkel bereikbaar door de mensen die er verbleven.

Gereisd met partner in september 2014

fantasische plek aan het balatonmeer

herma en jan
15-6-2013

Alles was goed aan dit hotel.

De kamers waren subliem.

Alleen hongarije barst van de conferenties die in hotels worden gehouden.jammer genoeg zijn deze personen niets gewend.

Gevolg veel lawaai,zelfs na 12 uur.

Overdag in 3 delig pak.. Het is een groot contrast.

Gereisd met partner in juni 2013

We hebben een aantal aanbieders voor Wellamarin voor je op een rij gezet:

• VerzorgingHalfpension
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Wellamarin in Zamardi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Wellamarin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.