Zamardi

We hebben een aantal aanbieders voor Zamardi voor je op een rij gezet:

Reviews over Zamardi

• 6Luc19-09-2014

Mooie rustige plek

Zamardi is één van de rustigste plekjes rond het Balaton meer. Tenminste medio september is het er heel doods. Rust heb je d'r dus volop. Dat geldt eigenlijk in die periode voor het grootste gedeelte van deze toeristische streek. Normaal heb je er dan nog zeer aangenaam weer, maar dat geluk hadden wij niet...

• 4Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur
    • 2Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur

Gereisd met partner in september 2014

• 7Familie Stam13-08-2013

mooie plek

vakantie mooi hoor prima ;-)

• 7Sfeer in stad
    • 6Cultuur
    • 10Stranden

juli 2013

• 8Cezary10-07-2010

gdyby nie te węże

naprawdę fajne miejsce , gdyby nie urok węży w Balatonie , wstrętne niestety , pływać się nie chce

• 10Sfeer in stad
    • 8Omgeving
    • 6Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur
    • 4Stranden

juli 2010

• 10Božena Bláhová07-07-2010

Vřele doporučuji pro dovolenou s malými dětmi

Letos se vracíme do Zamárdi již po třetí a vůbec nelituji, že nejedeme k moři. Všude je čisto, příjemní lidé, teplá a mělká voda. Loni jsme se dokonce vrátili opálenější než příbuzní, kteří strávili týden v Chorvatsku. Doporučuji přejet Balaton a navštívit super aquapark Annagora v Balatonfüredu. Opravdu stojí za to.

• 10Sfeer in stad
    • 10Omgeving
    • 7Uitgaanslevenn
    • 10Stranden

januari 2010

• 8Nora26-08-2009

Zamárdi,so kenne ich Ungarn

Ich war das erste mal in diesem Örtchen und war positiv überrascht,dass es nicht von deutschen Touristen wimmelt,der 3km lange freie Strand ist sauber,und es gibt genug Bäume die in der Prallen Mittagssonne Schatten spenden. Das Wasser ist je nach Tag recht sauber. Da das Wasser sehr langsam tiefer wird (nach ca 50m) ist es sehr für Familien mit Kindern zu empfehlen.

Das Abendprogramm ist meiner Meinung nach sehr mager, wenn man auf Diskotheken aus ist. Es gibt einige schöne Restaurants mit Typischen Mahlzeiten. Der Partyort Siofok ist ca 20km entfernt für die, die mehr action wollen.

Supermärkte oder wie sie da ABC genannt werden sind zu genüge vorhanden. Beim Kauf von Obst und Gemüse empfehle ich die kleinen Stände am Straßenrand,die günstigere und frische Ware anbieten.

• 6Omgeving
    • 3Uitgaanslevenn
    • 3Cultuur

Gereisd met vrienden in augustus 2008

• 6Fam K.10-08-2009

saai dorpje aan het balatonmeer

Zamardi heeft een weinig positieve indruk op mijn na gelaten. Camping Autos kon ons niet bekoren. Lawaaige bezoekers en een zeer smerig sanitair.

• 7Omgeving
    • 6Cultuur

juli 2009

• 7Markus01-07-2009

Heerlijk genieten

fantastische bestemming om lekker te genieten van het uitgaansleven en het zonnetje!!!

• 7Omgeving
    • 9Uitgaanslevenn
    • 7Stranden

Gereisd met vrienden in juli 2009

• 9grzegorz17-05-2009

Rewelacja

Bardzo polecam wypoczynek nad Balatonem. Ps. Czy ktoś wie z jakiego parku wodnego pochodzą te zdjęcia.........?

• 8Uitgaanslevenn

mei 2009

• 8kasia02-09-2008

jest O.K.

ogólnie jest ok, troche za malo imprez, fajne plaze, dla dzieci rewelacja, ladne otoczenie, czysto

• 10Omgeving
    • 4Uitgaanslevenn
    • 2Cultuur

Gereisd met familie in augustus 2008

• 7Fam. Slofstra12-08-2008

Zamardi - Balatonmeer - SUCCES!

Wij waren op camping Autós in Zamardi. Het dorp zelf biedt weinig behalve een SPAR waar ze een aardig assortiment glutenvrije producten hebben. Ideaal voor onze dochter met coeliakie. Siofok is een leuke stad en ook een uitstapje naar het schiereiland Tihany is leuk. Aquacity is 1,5 uur rijden maar zeer de moeite waard met 13 glijbanen. En erg goedkoop, net als alles in dit land. Uit eten gaan is hier nog leuk met een gezin van 6 personen. De camping is gezellig maar wij vinden dat de Hongaren wel luidruchtig zijn, met name 'snachts. Nette washokken/toiletten die 3x daags worden schoongemaakt. Bekwaam en aardig personeel. De paden op de camping lopen allemaal naar het meer dus onze tent stond 50 meter van het meer. Ideaal! Het Balatonmeer is een topper. Heerlijk lauw water om in te spelen of af te koelen. Ondiep dus veilig. Grasstrand vonden wij prettig. Campingrestaurant TOP!

• 8Omgeving
    • 5Cultuur