We hebben een aantal aanbieders voor Zamardi voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Zamardi voor je op een rij gezet:

Reviews over Zamardi

Mooi gelegen aan het Balaton meer

Luc,
    19-9-2014

Zoek je vooral rust, degelijk en lekker eten, een prachtige omgeving en ruime, mooi ingerichte kamers, dan ben je hier aan het juiste adres. We hebben (door het slechte weer) heel wat rond het Balaton meer gereden. Wellmarin vond ik wel één van de mooiste hotels die ik er heb gezien. Het ligt ver weg van alle drukte. Wat vooral opvalt: de kamers zijn dermate geïsoleerd dat je rust bijna door geen enkel geluid wordt gestoord. We hadden half pension: het eten was in buffetvorm: zeer uitgebreid (ook het ontbijt!) en ruim voldoende: verwacht geen culinaire hoogstandjes, maar degelijk, gewoon, voedzame gerechten die bovendien zeer lekker zijn. Twee minpuntjes: alle uitleg over de kamers vind je enkel in het Hongaars, niet te begrijpen dus.... We vroegen een extra zakje koffie 's morgens en dat diende dan ook extra betaald te worden (600 Huf = +/- 2 Euro). Ook voor de eerste keer gezien: de gangen naar de kamers waren enkel bereikbaar door de mensen die er verbleven.

Gereisd met partner in september 2014

prima camping

Familie Stam,
    13-8-2013

Het is een prima camping aan een prachtig meer (heel mooi uitzicht). Sanitair is er allemaal wel maar niet heel schoon en er zijn veeeel spinnen. De douchejes hebben maar één tempratuur en die is heel heet en te heet voor kinderen. Er is ook een super supermarkt(je) :-). Wat betreft de ligging voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Mooie plek, aardige mensen maar vies sanitair...

Jeroen,
    12-8-2013

Mooie locatie aan het Balaton, prima plekken. Let er wel op dat het soms aardig waait vanuit het meer dus met de 'rug' naar het meer gaan staan.

Grote Tesco in Siofok, klein winkeltje op de camping, iets grotere supermarkt in Zamardi (fietsafstand). Weinig Nederlanders op de camping, veel vriendelijke Hongaren en wat Polen en Slovaken.

De hygiëne van toiletten en douches was helaas erbarmelijk.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

fantasische plek aan het balatonmeer

herma en jan,
    15-6-2013

Alles was goed aan dit hotel.

De kamers waren subliem.

Alleen hongarije barst van de conferenties die in hotels worden gehouden.jammer genoeg zijn deze personen niets gewend.

Gevolg veel lawaai,zelfs na 12 uur.

Overdag in 3 delig pak.. Het is een groot contrast.

Gereisd met partner in juni 2013

PRIMA camping!

HB,
    19-10-2012

De camping ligt super direct aan het water. Het 'strand' lijkt op de foto's wellicht wat klein, maar is perfect. Het voordeel van de zuidzijde is dat het erg ondiep (en dus warm) water is. Ideaal voor kinderen.

Recentelijk zijn er nieuwe faciliteiten gebouwd. Ook voor kinderen zijn er zeker voldoende dingen te doen, van fietsen huren tot tafeltennissen of schommelen of wat dan ook.

Wij verbleven in een stacaravan. Wegens laat boeken wat het iets klein voor 2 volw. + 1 baby. Maar zeker goed te doen.

Vlakbij (loopafstand) in camping 2 'eettentjes' net erbuiten ook 1 prima. In Zamardi oa. diverse goede restaurants (zoals csarda Paprika!) en diverse supermarkten (Spar, CBA etc.) en nabij (8km) Siofok waar het echt toeristisch is (en bijv. ook een Tesco is).

Deze camping is zeker een aanrader om heen te gaan. Ligging is prima (mooi centraal tov Balatonmeer). Vergeet dus al die oude commentaren: de camping is echt prima! Keurig opgeknapt, beveiliging, entertainment, water, etc.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012
Zamardi scoort een 7,6 uit 10, op basis van 12 reviews