Camping St. Vendel

3 reviews over Camping St. Vendel in het Nederlands

klein maar fijn

Abel Bergsma
25-12-2009

Het is een kleine mini-camping, ziet er keurig verzorgd uit. Sanitair is superschoon. Ook de keuken voor tentgangers is compleet met koelkast. Bestek is er ruim voldoende. De eigenaar Peter met z,n vrouw Ibolya zijn geweldige mensen, gastvrij en behulpzaam. Ze verzorgen op verzoek een zeer goede hongaarse maaltijd. Kortom ::EEN AANRADER !!!!!!!!!!!!!!

Gereisd Met partner in december 2009
2008

rustig gelegen, zeer goed verzorgde camping met kook-, en

Ria van der Vliet
24-3-2008

rustig gelegen, zeer goed verzorgde camping met kook-, bbq- en eetgelegenheid. Tevens mogelijkheid tot het huren van trekkershutten (2, 4 en 6 persoons) en kamers. In het cafe - restaurant worden eenvoudige, goed verzorgde traditioneel hongaarde gerechten geserveerd tegen redelijke prijzen. In de direct omgeving zijn vele fiets en wandel mogelijkheden, o.a. naar de grootste Stupa (Boedha heiligdom) van Europa. Het Balatonmeer en het thermalbad van Heviz zijn op ongeveer 15 km afstand

Gereisd Met partner in maart 2008
2007

rustig gelegen, zeer goed verzorgde camping met kook-, en

Ria van der Vliet
4-11-2007

Gereisd Familie in juli 2007

We hebben een aantal aanbieders voor St. Vendel voor je op een rij gezet:

Nog geen informatie beschikbaar over Camping St. Vendel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping St. Vendel in Zalaszanto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping St. Vendel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.