Bed and Breakfast Kalandor Resort

Bed and Breakfast Kalandor Resort
9,1

6 tips over Bed and Breakfast Kalandor Resort

Diny & Marcel, 5-7-2014
Wij verbleven in de een van de vakantiehuisjes. Ruim, eigen keukentje en aparte slaapkamer.
Aty en Atze Veenstra, 16-6-2014

Blijf hier het diner gebruiken. Iedere keer weer een verrassing. Compliment!!

Lekkere eigen likeuren en palinka alsmede leuke kleine cadeautjes voor thuis.

Kees Prins, 17-8-2013
Wij combineerde dit resort met de stedentrip Boedapest. Eerst de overweldigende stad en dan de bedwelmende rust. Verrukkelijk!

Atze en Aty Veenstra, 30-5-2013
Bezoek Heviz en Kesthely. (Uitgebreid toegelicht door E en G-J), Balatonmeer, Sztupa (Boeddhistische gedenkplaats), Houten Beeldentuin in Nagyatad Vezprem, Tapolca, en nog veel meer
RenJ. Koalsie, 19-8-2012
Supergezellig, kleinschalig (gelukkig), heerlijk eten zowel 's morgens als 's avonds, lekkere drankjes, uitstekende informatie over de omgeving en veel lachen met beiden, diervriendelijk. Reden voor ons om dit jaar weer terug te gaan en weer te gaan genieten.
burghouwt, 15-8-2012
Heel goed adres voor wie rust en de natuur zoekt.