Géén boekingskosten

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast info

86 Reviews over Kalandor Resort

• 9Arnoud05-07-2018

Erg fijn verblijf bij Erik gehad.

Een erg leuke week bij Erik gehad, erg gastvrij. Kalandor is een prima uitvalsbasis naar Budapest, Balatonmeeer en alle tips van Erik. Mooie huisjes. Erik heeft heerlijk gekookt, s ochtend een heerlijk ontbijt en ‘s avonds traditionele goulash.

• 9Pieter Vermeulen09-09-2016

De manier om het echte Hongarije te leren kennen.

Kalandor resort is een kleinschalig vakantiepark waar gastvrijheid en gemoedelijkheid centraal staan. Geen enkele vraag is er een te veel. Erik, de eigenaar, maakt je in alles wegwijs en met de vele tips kan je zo op stap om het echte Hongarije te leren kennen. 's Avonds gaat het kampvuur aan en als je wilt kan je eens samen koken. De accommodatie is prima, het ontbijt dik in orde. Wat ons betreft is Kalandor een enorme aanrader voor iedereen die op een rustige plek maar toch in nabijheid van heel wat bezienswaardigheden en activiteiten een vakantie wilt doorbrengen in het echte Hongarije.

• 10Familie smetsers19-08-2016

Super ! ( en dat is dan nog zachtjes uitgedrukt)

Eigenlijk geen Hongarije meer voor ons na het rampscenario vorig jaar op het 'briljant resort'. Toch gegaan dit jaar naar het kalandor resort en wat zijn we blij dat we ons na vorig jaar niet hebben laten weerhouden om te gaan. De gastvrijheid en het vrolijke ontvangst was al super ! Evenals de huisjes heerlijk schoon en fris , met heerlijk opgemaakte bedden bij aankomst. Het ontbijt is ook heerlijk met alles lekker vers en een gebakken of gekookt eitje wanneer je maar wil. Het was beter en leuker als we hadden gehoopt , het was Geweldig en zelfs nog beter als dat. We hebben 2 weken heerlijk genoten , op de vraag of er iets te doen is in de omgeving krijg je iedere keer weer tips en keuzes genoeg! Kan iedereen aanraden om hier op vakantie te gaan , je komt niks tekort! Wat hebben we een plezier gehad wat hebben we genoten en wat hebben we gelachen! Erik bedankt voor de super gave tijd die je ons bezorgd hebt het is zeker voor herhaling vatbaar!!!!

• 10Kevin05-02-2016

Lekker ontspannen, persoonlijke sfeer

Hou je van lekker eten, mooi weer, prachtige natuur en wat rust? Dan vind je hier zeker je gading. Rustig gelegen Resort, op een boogscheut van allerlei culturele en toeristische bezienswaardigheden. De uitbaters staan ook steeds paraat met info om je dag te helpen plannen.

• 10Luchiena en Rick17-08-2015

Helemaal top!

Geweldige locatie, prima plek om alle stress van je af te gooien. Gerrit-Jan en Erik zijn prima gastheren met de nodige humor en die voor hun gasten gaan. Prima ontbijt en s'avonds aanschuiven voor een heerlijk 3 gangen. Er is genoeg te doen in de omgeving van markt tot kasteel van porseleinfabriek tot boeddhistische tempel (met de grootste Stupa buiten India), voldoende zwemmogelijkheden met als mogelijkheden het vulkanisch meer in Heviz en de vele strandjes aan het toeristisch Balatonmeer, tevens zijn er leuke restaurantjes in de omgeving waar je heerlijk (wild) kunt eten er is ook voldoende voor de pizza liefhebber. Zo gezegd een topper!

• 8Fam. Jeuken01-08-2015

Gemoedelijk B&B

Gezellig en gemoedelijk B&B. Er is veel in de omgeving te bezichtigen. De gastheren zorgen dat het je aan niks ontbreekt. 's avond lekker bij het vuur worstjes gegrild, met de overige gasten spelletjes gespeeld. Kortom, wij hebben ons goed vermaakt.

• 10Jacqueline 22-07-2015

Geweldige plek!!

Prachtige plek, omgeving geweldig en de gastheren zijn toppers. Een absolute aanrader!

• 10Jarno, Robbe, Ronny en Katrijn21-07-2015

Rustige, kindvriendelijke accomdatie. Aanrader !

Zeer gastvrije mensen, lekker eten ėn een wandelende Hongarije-encyclopedie ter plaatse 😉! Aangename, rustgevende omgeving. Je kan je vakantie naar eigen wensen en behoeften invullen. Je voelt direct dat deze B&B met hart en ziel wordt uitgebaat.

• 9Steven & Nele15-07-2015

Uitstekende vakantie!

In een paar woorden: hartelijke ontvangst, gezellig samen ontbijten, nuttige tips over de omgeving, (vrijblijvend) lekker eten 's avonds (al dan niet rondom kampvuur)... een echte aanrader!

• 9Ellie van der Bie28-06-2015

Rustige plek

De accommodatie ligt op een heel rustige plek en dat is ons erg goed bevallen. Het ligt aan het einde van een in ieder geval voor auto's doodlopende weg. Op allerlei plekken is het mogelijk om buiten of binnen te zitten of te liggen. Dat is een voordeel met goed of slecht weer. Is het per ongeluk koud dan is er een heerlijk bankstel om binnen te zitten. Het appartement was heel schoon en heel belangrijk het bed ligt lekker! Het is wel noodzakelijk om een auto mee te nemen want het is wat ver van de "bewoonde wereld". De gastheren koken heerlijk er is dus de mogelijkheid om zo nu en dan mee te eten. Er wordt dan zeker gekookt met een Hongaarse hand, een beetje naar Nederlandse smaak. De gastheren geven ook tips voor uitstapjes (bij het lekkere en goed verzorgde ontbijt) Het is goed bevallen.

Bed & Breakfast Kalandor Resort info

Het complex