Bed and Breakfast Kalandor Resort

Weer vandaag5°-1°
Bed and Breakfast Kalandor Resort
9,3

86 reviews over Bed and Breakfast Kalandor Resort in het Nederlands

Erg fijn verblijf bij Erik gehad.

Arnoud
5-7-2018

Een erg leuke week bij Erik gehad, erg gastvrij. Kalandor is een prima uitvalsbasis naar Budapest, Balatonmeeer en alle tips van Erik. Mooie huisjes. Erik heeft heerlijk gekookt, s ochtend een heerlijk ontbijt en ‘s avonds traditionele goulash.

De manier om het echte Hongarije te leren kennen.

Pieter Vermeulen
9-9-2016

Kalandor resort is een kleinschalig vakantiepark waar gastvrijheid en gemoedelijkheid centraal staan. Geen enkele vraag is er een te veel. Erik, de eigenaar, maakt je in alles wegwijs en met de vele tips kan je zo op stap om het echte Hongarije te leren kennen.

's Avonds gaat het kampvuur aan en als je wilt kan je eens samen koken.

De accommodatie is prima, het ontbijt dik in orde.

Wat ons betreft is Kalandor een enorme aanrader voor iedereen die op een rustige plek maar toch in nabijheid van heel wat bezienswaardigheden en activiteiten een vakantie wilt doorbrengen in het echte Hongarije.

Super ! ( en dat is dan nog zachtjes uitgedrukt)

Familie smetsers
19-8-2016

Eigenlijk geen Hongarije meer voor ons na het rampscenario vorig jaar op het 'briljant resort'.

Toch gegaan dit jaar naar het kalandor resort en wat zijn we blij dat we ons na vorig jaar niet hebben laten weerhouden om te gaan.

De gastvrijheid en het vrolijke ontvangst was al super !

Evenals de huisjes heerlijk schoon en fris , met heerlijk opgemaakte bedden bij aankomst.

Het ontbijt is ook heerlijk met alles lekker vers en een gebakken of gekookt eitje wanneer je maar wil.

Het was beter en leuker als we hadden gehoopt , het was Geweldig en zelfs nog beter als dat.

We hebben 2 weken heerlijk genoten , op de vraag of er iets te doen is in de omgeving krijg je iedere keer weer tips en keuzes genoeg!

Kan iedereen aanraden om hier op vakantie te gaan , je komt niks tekort!

Wat hebben we een plezier gehad wat hebben we genoten en wat hebben we gelachen!

Erik bedankt voor de super gave tijd die je ons bezorgd hebt het is zeker voor herhaling vatbaar!!!!

Lekker ontspannen, persoonlijke sfeer

Kevin
5-2-2016

Hou je van lekker eten, mooi weer, prachtige natuur en wat rust? Dan vind je hier zeker je gading. Rustig gelegen Resort, op een boogscheut van allerlei culturele en toeristische bezienswaardigheden. De uitbaters staan ook steeds paraat met info om je dag te helpen plannen.

Helemaal top!

Luchiena en Rick
17-8-2015

Geweldige locatie, prima plek om alle stress van je af te gooien. Gerrit-Jan en Erik zijn prima gastheren met de nodige humor en die voor hun gasten gaan. Prima ontbijt en s'avonds aanschuiven voor een heerlijk 3 gangen. Er is genoeg te doen in de omgeving van markt tot kasteel van porseleinfabriek tot boeddhistische tempel (met de grootste Stupa buiten India), voldoende zwemmogelijkheden met als mogelijkheden het vulkanisch meer in Heviz en de vele strandjes aan het toeristisch Balatonmeer, tevens zijn er leuke restaurantjes in de omgeving waar je heerlijk (wild) kunt eten er is ook voldoende voor de pizza liefhebber. Zo gezegd een topper!

Gemoedelijk B&B

Fam. Jeuken
1-8-2015

Gezellig en gemoedelijk B&B. Er is veel in de omgeving te bezichtigen. De gastheren zorgen dat het je aan niks ontbreekt. 's avond lekker bij het vuur worstjes gegrild, met de overige gasten spelletjes gespeeld. Kortom, wij hebben ons goed vermaakt.

Geweldige plek!!

Jacqueline
22-7-2015

Prachtige plek, omgeving geweldig en de gastheren zijn toppers. Een absolute aanrader!

Rustige, kindvriendelijke accomdatie. Aanrader !

Jarno, Robbe, Ronny en Katrijn
21-7-2015

Zeer gastvrije mensen, lekker eten ėn een wandelende Hongarije-encyclopedie ter plaatse 😉!

Aangename, rustgevende omgeving. Je kan je vakantie naar eigen wensen en behoeften invullen. Je voelt direct dat deze B&B met hart en ziel wordt uitgebaat.

Uitstekende vakantie!

Steven & Nele
15-7-2015

In een paar woorden: hartelijke ontvangst, gezellig samen ontbijten, nuttige tips over de omgeving, (vrijblijvend) lekker eten 's avonds (al dan niet rondom kampvuur)... een echte aanrader!

Rustige plek

Ellie van der Bie
28-6-2015

De accommodatie ligt op een heel rustige plek en dat is ons erg goed bevallen. Het ligt aan het einde van een in ieder geval voor auto's doodlopende weg. Op allerlei plekken is het mogelijk om buiten of binnen te zitten of te liggen. Dat is een voordeel met goed of slecht weer. Is het per ongeluk koud dan is er een heerlijk bankstel om binnen te zitten. Het appartement was heel schoon en heel belangrijk het bed ligt lekker! Het is wel noodzakelijk om een auto mee te nemen want het is wat ver van de "bewoonde wereld". De gastheren koken heerlijk er is dus de mogelijkheid om zo nu en dan mee te eten. Er wordt dan zeker gekookt met een Hongaarse hand, een beetje naar Nederlandse smaak.

De gastheren geven ook tips voor uitstapjes (bij het lekkere en goed verzorgde ontbijt)

Het is goed bevallen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Kalandor Resort in Zalacsany, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Kalandor Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.