Camping Dutch Hill

Hongarije, Plaatsen aan het Balatonmeer, Zalacsany

9.2Fenomenaal

• 9.1Eetgelegenheden

Meer camping info

Aan het Balatonmeer in Hongarije vind je Camping Dutch Hill. Hier overnacht je op een schaduwrijke plek en douche je in schoon sanitair. Of kies voor een verblijf in een yurt. Er is geen zwembad, maar je kunt wel zwemmen in het meer. Als je wilt kun je hier ook ontbijten of ‘s avonds een drankje doen in de kroeg. Gelegen in Zalacsany.

90 reviews over Camping Dutch Hill

• 9Ramon van der Klij01-09-2014

Heerlijke plek met fijne gastheer en vrouw

Wij hebben heerlijk genoten van de rustige en mooie omgeving. Wim en Cala de eigenaren staan altijd voor jong en oud klaar en hebben altijd tijd voor een praatje.Zelfs onze zoon van 16 vermaakte zich prima in de kroeg van Wim met spelletjes een goed gesprek en de muziek die ze zelf mochten draaien.Ook de zelfgemaakte wijn, palinka jam zijn heerlijk.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in januari 2014

• 9Isabelle31-08-2014

Tweede leuke vakantie hier!

Hele gezellige, sfeervolle camping op de heuvel! Dit is onze tweede keer dat we bij Dutch Hill hebben gekampeerd, en het was weer prima naar wens! De camping ligt op een mooie locatie, met veel leuke stadjes in de buurt en veel dingen om te doen. Natuurlijk vlakbij het toeristische Balatonmeer waar je heerlijk kunt afkoelen of op een terrasje kunt zitten. Ook zijn er veel zwembaden en kuuroorden in de buurt die zeker de moeite waard zijn om te bezoeken. Op de camping zelf is een sfeervolle 'bar' waar je 's avonds een lekker pilsje kunt drinken, met muziek op de achtergrond. Sanitair is verder netjes, niks op aan te merken! Hoewel wij normaal nooit twee keer naar dezelfde camping gaan, was deze zeker de moeite waard om nog een keer naartoe te gaan! Erg naar ons zin gehad en zeker een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

• 10Duco Lodewijk28-08-2014

Heerlijk tot rust komen, Geweldig!

Een geweldige camping met toffe eigenaren. Op de camping zelf was het heerlijk ontspannen, in de Ger (Mongoolse Yurt, welke erg mooi was ingericht) en het zag er allemaal netjes en verzorgt uit. In de omgeving was er veel te doen. Lange wandelingen door de natuur, waar veel wild rond liep, of een dagje naar het Balaton, of 1 van de vele stadjes in de buurt. Zelf hadden we geen auto tot onze beschikking, maar met de bus en te voet hebben we ons geen seconde beperkt gevoeld. En als het nodig was, waren de campingeigenaren ook zeer behulpzaam. In de kroeg, waar de eigengemaakte wijn/palinka rijkelijk vloeide (beiden een aanrader), was de muziek erg lekker was en de sfeer goed.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 10S.van Wijnen20-08-2014

Een ervaring op zich!

Wij sliepen in de Yurt, dat is nog eens luxe kamperen. Op een mooie heuvel met prachtig uitzicht. Heel erg fijn dat er boven op de heuvel wc's zijn gemaakt. De hele week dat wij bij Wim, Carla en Esmee zijn geweest was een ERVARING op zich. Niet wat je je voorstelt als je naar een gemiddelde camping toegaat. Er is dan geen zwembad op de camping, maar in de omgeving zijn er geweldige zwemgelegenheden. De kleinschaligheid van de camping en 'warme' eigenaren maken het dat je echt op vakantie bent! Echt een aanrader!!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

• 9Hans Nijboer18-08-2014

Heerlijke tijd!!

In totaal 10 nachten verbleven op Dutch Hill. We hebben een heerlijke tijd gehad. Wim en Carla doen er alles aan om het je naar de zin te maken en dat is in ons geval zeker gelukt ! De kinderen hebben zich kostelijk vermaakt en hebben gespeeld , gekaart en geëzeld met de overige kinderen op Dutch Hill De ongedwongen en relaxte sfeer van Dutch Hill maakt het dat je makkelijk contact maakt met anderen, als je dat wilt, wil je het niet dan kun je er heerlijk genieten van de rust en de prachtige omgeving.
    Aanrader voor jong en oud, met of zonder kinderen.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 10Paul15-08-2014

Paradijsje in Hongarije

De mooiste vierkante meters van Hongarije komen samen op de camping Dutch Hill: de wijnranken, de boomgaard, de heuvel natuurlijk met het geweldige uitzicht en de bossen rondom maken dit voor kinderen een geweldige plek om van alles te ondernemen. Ook bij een regenbui is het gezellig schuilen in de Kroeg.

• 10Erwin en Paula13-08-2014

Perfecte vakantie!

Door alle goede Zoover beoordelingen waren onze verwachtingen hooggespannen en ze zijn helemaal uitgekomen! We hadden een blokhut gehuurd en dat is ons prima bevallen. De camping is mooi, de kroeg geweldig, de zelfgemaakte wijn heerlijk en de gastvrijheid van Wim, Carla en Esmee onovertroffen. Ook in de omgeving zijn veel dingen te doen; leuke stadjes, kastelen, thermaal bad en Balaton meer zijn dichtbij. En alles spotgoedkoop (bv uit eten met 4 personen met alles er op en eraan 30 euro) Onze kinderen van 12 en 17 hadden vanaf dag 1 aansluiting bij de andere kinderen en hebben zich prima vermaakt. Kortom een perfecte vakantie op een heerlijke plek. We komen zeker nog een keer terug!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 9Bothof10-08-2014

Super plek

Twee hele leuke weken gehad op camping Dutch Hill! Leuke mensen ontmoet, heerlijke ontbijtjes en gezellige avonden in de kroeg. En hele fijne gastvrouwen/gastheer Carla, Wim en Esmee. Onze kinderen van 13 en 10 dachten dat het saai zou worden op zo'n kleine camping zonder zwembad met glijbanen etc. maar ze hebben het fantastisch gehad!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2014

• 9Caspar07-08-2014

Supercamping op een uitzonderlijk mooie plek!

Camping Dutch Hill is voor ons een unieke en erg mooie ervaring geworden. Camping ligt op een bijzonder mooie plek op een heuvel, in een natuurgebied. Wij stonden met de tunneltent op een van de plaatsen in het bos, waar je naast schaduw ook in de zon kunt zitten. Je ziet en hoort vanalles! Het sanitair goed verzorgd en erg schoon. Carla en Wim bijzonder gastvrij, ze kunnen je alles vertellen over de omgeving (tips) en is de kroeg een gezellige plek om even wat te drinken, waarbij Wim goede muziek uit alle genres draait. Ook de saté-avond en bbq-avond waren mooie gelegenheden om te praten met de andere gasten en met Wim en Carla, zonder een gevoel van verplichting. De eigengemaakte wijn en Palinka's zijn de moeite waard om te proberen. Wel rekening houden met de heuvel: eraf gaat makkelijk, erop met 30 graden is een goede conditietraining! Onze dochter van 6 heeft zich goed vermaakt met de kippen, geit, boomgaard (Vliegende Herten) , hangmat, het speeltuintje en de speelgoedkist!

• 10paul roeffen06-08-2014

Beter dan de foto's

Hoe vang je geluk en genieten in foto's? Eigenlijk niet. Ondanks dat het weer achterbleef bij de zomerse verwachting hebben we geen moment spijt gehad van onze bestemming. Deze camping staat hoog in onze camping top 100. Het uitzicht van boven de wijnranken is ongelofelijk mooi. De rust is, behalve als Wim verzoeknummers draait in De Kroeg, intens. De kinderen (die van ons 5, 8 en 9) hebben meer dan genoeg gehad aan de speeltoestellen, de dieren, de spelletjes binnen, de vriendjes, de boomgaard. Ze lijken een nostalgische jeugdfilm binnen te zijn gelopen. Aanschuiven bij de maaltijden die zo nu en dan verzorgd worden, is een aanrader: gezellig en bovenal heerlijk! Het enthousiasme en de evenredige verdeling van aandacht voor de gasten, maakt van Carla en Wim een uitstekend gastpaar. Dit "animatie-team" krijgt zelfs nog wel eens bijval van (dochter) Esmay.

Camping Dutch Hill info

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50