Camping Dutch Hill

Hongarije, Plaatsen aan het Balatonmeer, Zalacsany

9.2Fenomenaal

• 9.1Eetgelegenheden

Meer camping info

Aan het Balatonmeer in Hongarije vind je Camping Dutch Hill. Hier overnacht je op een schaduwrijke plek en douche je in schoon sanitair. Of kies voor een verblijf in een yurt. Er is geen zwembad, maar je kunt wel zwemmen in het meer. Als je wilt kun je hier ook ontbijten of ‘s avonds een drankje doen in de kroeg. Gelegen in Zalacsany.

90 reviews over Camping Dutch Hill

• 9Marc En Susan23-08-2015

prachtig uitzicht en gezellige bar!

Heerlijk 9 dagen in de yurt! Uitzicht over de wijnranken en groene vallei. In de avond een biertje drinken in de bar met goede muziek. Alles groen rond de camping en de wc's altijd schoon. super relaxed! Lekker ook het ontbijt met zelf geteelde tomaten en met mijn favoriet pikante paprika! Hongarije is een schoon land en nog steeds een stuk goedkoper dan in Nederland. We hebben ons zeker vermaakt en komen ooit weer eens terug. Het grote zwemparadijs in Zalaegerszeg is ook een aanrader.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 10Guy&Dorien22-08-2015

Ontspanning ten top

2 weekjes volledig ontspannen op ons kampeerplekje in het bos. Zalig zo in de schaduw. We hebben erg genoten van de gezellige momenten 's avonds bij de pub en de gastvrijheid van Carla, Wim en Esmé. Ook de georganiseerde BBQ's e.d. lopen van een leie dakje en zijn een ideale manier om de rest van de kampeergasten te leren kennen.

Jullie doen echt prachtig werk! Doe zo verder!

Gereisd met partner in juli 2015

• 10Gabriël20-08-2015

Ik heb hier samen met mijn ouders een fantastische vakantie gehad, dit komt ook deels door de geweldige ligging. (Vlakbij het Balatonmeer, en in een prachtige bosrijke omgeving.) Ook kun je in de buurt van de camping geweldig eten, en goedkoop. De camping zelf is ook geweldig, er hangt een heerlijk relaxte sfeer. Kortom een fantastische camping.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd in augustus 2015

• 10Mariska13-08-2015

Geweldig!! Volgend jaar weer!!

Kleinschalige camping gelegen op een prachtige rustige heuvel. Super gezellige en gastvrije eigenaars die je met raad en daad bij staan. De gehuurde blokhut was ruim voor 2 personen (ik en mijn zoon van 5 jaar) en zag er zeer goed verzorgd en schoon uit. Ontbijt (inclusief bij de huur van de blokhut) was heerlijk!! Fijne avonden doorgebracht bij het kampvuur. Groot welness centre (met meerdere zwembaden) op 10 min. rijafstand, Ballatonmeer op ca. 20 min rijafstand. Absoluut een aanrader, en zeker kindvriendelijk!!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 9Mariëlle, Peter en kids27-07-2015

Geweldig!

Wat hebben wij wederom een heerlijk verblijf gehad bij Carla, Wim en Esmee! Drie jaar geleden al geweest en toen al een onvergetelijke vakantie gehad en nu weer. Genoten van de rust, eenvoud en gezelligheid. Waar vind je nog een camping waar je zo gastvrij wordt ontvangen, waar tijd is voor een goed gesprek en waar de kids worden vermaakt met een kampvuur met marsmallows en muziek (hoogtepunt van de dag bijna voor onze kinders) en de ouders heerlijk kunnen genieten van een drankje met de andere gasten? Deze camping is een vette aanrader voor jong en oud(er). In de omgeving is ook erg veel te doen. Wij gaan zeker nog eens terug!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 9Jaap23-07-2015

Gastvrije, ongedwongen sfeer!

Carla, Wim en Esmee zijn vriendelijke open mensen. Ze runnen hun Dutch Hill met liefde en enthousiasme. De wandeling "down Hill" richting de kroeg en de gezelligheid maakten de klim bergop meer dan goed. De lekkerste maaltijd in Hongarije hebben we op de camping genoten: de Dutch Ovenmaaltijd.

Gereisd met partner in juli 2015

• 10Marion en Arjan20-06-2015

Gastvrijheid ten top!

Nu het nieuwe seizoen net weer is begonnen eindelijk de tijd genomen om deze camping de beoordeling te geven die ze verdienen. Vorig jaar een geweldig verblijf gehad van twee weken. Heerlijk rustig in het voorseizoen en genoeg te zien en te doen in de omgeving. De eigenaren doen er alles aan om het je zo aangenaam mogelijk te maken als je dat wilt. Zo werden wij uitgenodigd om in hun eigen tuin de WK voetbalwedstrijden te kijken, inclusief oranje hoedjes en toeters. Ook verzorgden zij een heerlijke barbecue en kwam de dochter des huizes met leuk versierde hapjes. Toen we een probleem hadden met de auto werden we ook erg goed geholpen. Ook wanneer je meer gesteld bent op rust en privacy kun je hier zeer goed terecht. Een echte aanrader dus met de groeten van Marion en Arjan.

Gereisd met vrienden in juni 2014

• 9J24-02-2015

Prachtige plek met fijne sfeer!

Door de ligging in een rustig dal (met bos en landbouwgrond) tegen de heuvel op is dit een schitterende plek. De blokhutten en Yurt liggen tegen de heuvel op, en helemaal boven zijn slechts 5 of 6 campeerplekken waarvan er eigenlijk maar 1 geschikt is voor een caravan - en die plek hadden wij. We stonden heel ruim en omgeven door struiken, dus heel knus. Overigens was de klim naar boven zo steil dat de buurman met de trekker er aan te pas moest komen om onze kleine caravan op de plek te krijgen.

Carla en Wim zorgen voor de gezellige, gemoedelijke sfeer. In de "kroeg" is het gezellig kletsen of een spelletje doen (wel Nederlandse prijzen voor de drank en de te bestellen broodjes). Maar wij hebben ook avonden gewoon bij de caravan gezeten en van de rust en stilte genoten.

Bovenaan de camping zijn 2 toiletten en beneden 2 achter de kroeg, maar naar beneden en boven is wel steeds een hele klim. Het is net aan voldoende voor zo'n kleine camping, net als de 2 douches.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 93Js06-10-2014

Warm bad

Een van onze laatste stops van onze 3 maanden Balkan reis met een ouwe VW camper met onze jongens van 2 en 4. En ook een van de leukste. Wat een warm bad zeg. We wilden een dag of 3 blijven, maar het werd ruim een week. Dit kwam ook wel door wat pech met de camper, maar dat maakte ons helemaal niets uit: weer een excuus om langer te blijven. De plekken in het bos zijn mooi, de trekkershutten zijn mooi, de kroeg is lachen en gezellig, het ontbijt is heerlijk en Wim en Carla zijn gewoon erg relaxte toffe lui. Ook voor kinderen is het perfect, er is genoeg te doen in de omgeving, er waren veel leuke kinderen van andere gasten en Wim en Carla zijn erg met ze begaan. We denken er met heel veel pelzier en ontspanning aan terug. Omgeving trouwens ook echt heel erg de moeite, veel natuur, leuke stadjes, restaurantjes, spa's en (goeie kant van) Balaton met mooie speeltuin en rondvaarten. Wij komen hopelijk weer een keer aanzeilen!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 9Groen27-09-2014

Najaarsbezoek Dutchhill

Wij hebben dit najaar weer op de camping Dutchhill gestaan. Wij zijn er al een keer in het voorjaar en nu voor de tweede keer in het najaar geweest. Het is daar in die tijd nog een heerlijk klimaat met een plezierige temperatuur (rond de 23 graden), voor gepensioneerden zoals wij. In de omgeving is genoeg te beleven en de natuur is prachtig. Door die prettige temperatuur kom je er aan toe om dingen te ondernemen. Ook is duidelijk merkbaar dat de wegen in dat gebied steeds beter worden. Wij hebben er weer genoten zowel van de gastvrijheid van Wim en Carla en van hun kookkunst. Een aantal keren per week is er namelijk de gelegenheid om bij Wim en Carla te eten en zij koken werkelijk de sterren van de hemel. Voor ons een reden om er zeker weer een keer in het voor- of najaar terug te gaan

Gereisd met partner in september 2014

Camping Dutch Hill info