Camping Dutch Hill

Hongarije, Plaatsen aan het Balatonmeer, Zalacsany

9.2Fenomenaal

• 9.1Eetgelegenheden

Meer camping info

Aan het Balatonmeer in Hongarije vind je Camping Dutch Hill. Hier overnacht je op een schaduwrijke plek en douche je in schoon sanitair. Of kies voor een verblijf in een yurt. Er is geen zwembad, maar je kunt wel zwemmen in het meer. Als je wilt kun je hier ook ontbijten of ‘s avonds een drankje doen in de kroeg. Gelegen in Zalacsany.

90 reviews over Camping Dutch Hill

• 10fam van der Laan17-08-2016

Super vakantie.

Wij bleven 12 dagen in de blokhut met 2 kinderen van 9 en 11 jaar. Wij vonden dit allemaal een superleuke vakantie met een goede Gastvrouw en super eten en veel gezelligheid. Wij komen zeker een keer weer terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 10Marielle17-08-2016

Nog steeds lievelingscamping!

Wij zijn hier een paar daagjes geweest na onze vakantie in Kroatië. In Kroatië is het een berg drukte en dat gold helemaal voor die megacamping daar. Wat een verademing om - voor ons nu de derde keer- op Dutchhill te komen. Rust, eenvoud een gezelligheid. Wij hebben nog even echt onze batterij opgeladen voordat we weer naar NL terug gingen en geen spijt. Weer waren de kinderen in tranen bij vertrek en dat zegt genoeg.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 9Robert14-08-2016

Tot rust komen/genieten/muziek/ontmoeten/natuur.

De camping Dutch Hill ligt op 25 minuten rijden van het toeristische Balatonmeer en dicht bij de verschillende thermaalbaden. De camping zelf heeft geen zwembad maar dat is zeker geen gemis met de mooie zwembaden in de omgeving. Wij zijn dit jaar voor de derde keer te gast, zo mag je dat wel noemen. Carla en haar dochter Esmee zijn echte gastvrouwen, ze hebben de gave om je “thuis” te laten voelen. En ga je niet voor de prachtige kleinschalige camping dan is Hongarije zeker een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 9Familie den Hertog06-08-2016

Fantastisch. Idyllisch.

Super gastvrij en relaxt. Zeer eenvoudige basiscamping met alle benodigde basisvoorzieningen. Prachtig gelegen. Perfecte ontbijtjes. Alles super vers. Vlakbij prachtige termale baden, Balatonmeer en andere leuke plekken. Enige nadeel: geen zwemgelegenheid op de camping zelf maar voor de rest perfect.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 10Wout15-07-2016

Geweldig!

De camping is gewoon goed. Het is er schoon, vriendelijke beheerders en het uitzicht is heerlijk over hun wijnveld en de heuvels. Het was heerlijk om te zien dat ze van alles zelf maken uit eigen tuin. s'Avonds relaxen met de andere gasten bij een kampvuur of in de 'kroeg' met een muziekje. Ik ga zeker terug!

Alleen gereisd in juli 2016

• 9Romy06-06-2016

Een echte aanrader, geweldig mooi

Carla en Esmee zorgen voor een onvergetelijke vakantie op een toplocatie, de sfeer is perfect en de gezelligheid in de kroeg is super, kortom een echte aanrader

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in mei 2016

• 10Arie Schreuders20-12-2015

Het is een geweldige camping. Schoon ; goed onderhouden met vriendelijke en gastvrije beheerders. Carla en Wim zijn ook bereidwillig om informatie te verstrekken over de omgeving. Het is een camping waar je tot rust komt. Ook 's avonds is het heel gezellig onder het genot van een goed glas wijn . Ook het bijbehorend ontbijt was zeer goed verzorgd. Het is een aanrader voor mensen die van rust houden en van de natuur willen genieten.

Gereisd met partner in oktober 2015

• 9Cor en Marieke30-09-2015

Relaxed

Wij hebben genoten van het verblijf op camping dutch hill! De vrijheid en relaxte sfeer gecreëerd door Wim, Carla en Esmee hebben we echt als byzonder ervaren. Bedankt daarvoor! Echt een aanrader als je op zoek bent naar ontspanning en puur natuur!

Gereisd met partner in augustus 2015

• 9Rob23-09-2015

Mooie vakantie

We zijn begin september een week bij Dutchhill geweest. Het was lekker rustig, mooi weer en we zijn goed tot rust gekomen. Dutchhill zelf is een kleine camping die zeker een aanrader is. Ligt op een heuvel met mooi uitzicht. We zijn zeer tevreden over deze B&B. Ligt ook centraal tov Balatonmeer en niet te ver naar Boedapest wat ook een aanrader is. Dus al ,et al een prachtige vakantie gehad. Carla en Wim gedankt voor de goede zorg.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2015

• 9André en Mariska31-08-2015

Heerlijk rustig.. en gezellig!

Na een bruisende week Sziget zijn we neergestreken op Dutch Hill. Ik (Mariska) vol verwachting door de enthousiaste verhalen van het jaar ervoor. En niet zonder reden!

Als eerste het gevoel van welkom zijn in andermans 'woonkamer'. Wim, Carla en Esmee zijn gastvrij en zorgen voor een warme sfeer. De camping is niet groot, dat is mede de kracht. Aan fruitbomen, wijnranken, dieren en groen geen gebrek! Bovenop de heuvel genieten van stilte en de sterrenhemel, beneden genieten van de gezelligheid! DJ Wim draait uit zijn collectie wat je wil - het meest recente hitwerk wordt afgewisseld met Goud van Oud. De zelfgestookte palinka is heerlijk.. en natuurlijk gaat er dan een fles uit het winkeltje mee naar huis!

In Zalacsany en omgeving is veel moois te zien. Voor een klein bedrag krijgt men overal royaal te eten. Keszthely (Balatonmeer) is niet ver rijden en een mooi stadje om neer te strijken.

Wim, Carla en Esmee... héél graag tot ziens op jullie prachtige plekje!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2015