Géén boekingskosten

+48/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.8FenomenaalScore uit 92 reviews
  • 9.8Staat v/h sanitair

Meer camping info

Aan het Balatonmeer in Hongarije vind je Camping Dutch Hill. Hier overnacht je op een schaduwrijke plek en douche je in schoon sanitair. Of kies voor een verblijf in een yurt. Er is geen zwembad, maar je kunt wel zwemmen in het meer. Als je wilt kun je hier ook ontbijten of ‘s avonds een drankje doen in de kroeg. Gelegen in Zalacsany.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

92 Reviews over Dutch Hill

• 10PAUL EN ANTOINETTE23-09-2021

Super fijn!!!

Kleine camping met mooie plaatsen in het bos en voor een camper een mooie grindplaats, blokhutten een yurt en een caravan te huur, maar wat het bijzonder maakt is de sfeer, die is open en gezellig. Wij vielen met de neus in de boter, de druiven werden geplukt, geritst en geperst, gezellig met een groep mensen, leuke gesprekken en natuurlijk een drankje. S'avonds heerlijk een drankje in de kroeg en ja dan wel weer de bult op naar boven, heel goed voor je kuiten😉. Kortom een super fijn verblijf gehad.

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Kläöskes24-01-2021

Wat een rust!

Wat een rust!

Deze camping verdient gewoon de maximale score. Het is een kleine camping met enkele vaste verhuurobjecten en vrije campingplaatsen. De grootte van de plek is waarschijnlijk een beetje afhankelijk van de drukte. De plaatsen zijn niet afgebakend. Voor ons (reizend met caravan) was een mooie plek op grind gereserveerd. Het merendeel van de kampeerplaatsen liggen in een bos. Het pad naar beneden waar ‘de kroeg’ ligt maar ook de (2) douches is een kuitenbijter. In het bovendeel zijn twee toiletten en is een afwasvoorziening (geen warm water). Een eenvoudige zonneboiler zou een praktische oplossing zijn. Indien je met een caravan komt, wordt deze door een trekker omhoog gebracht. Fijn want het lukt maar een enkeling om deze steile helling met grind te bedwingen…. De afstand tot het Balatonmeer (plaats; Keszthely) is een klein half uurtje rijden over prima wegen. Helaas zijn honden niet overal aan het balatonmeer toegestaan ma

• 9Erlijne28-08-2019

Heel gezellig.

Ideale minicamping waar je heerlijk tot rust kunt komen in je eigen accomodatie, maar waar je ook (in de bar) de gezelligheid op kan zoeken. Indien gewenst kan ontbijt verzorgd worden en er is veel informatie beschikbaar over activiteiten in de omgeving. Wij komen nog eens terug!

• 8Staat v/h sanitair
  • 10José en Hans Le Large - Schuts27-08-2019

Sublieme kleinschalige Nederlandse camping

Houd je van rust, houd je van gezelligheid, houd je van cultuur en natuur, houd je van relaxen - sportief of rustig aan -, houd je van een lekker en goed verzorgd ontbijt of een kampvuur in de avond onder een prachtige sterrenhemel, dan is de camping Dutch Hill the place to be ! Wij waren hier al in 2017 en we wisten toen al "hier willen we terugkomen".

Er is zoveel moois in de omgeving dat je in een lange week lang niet alles kan doen en bezoeken wat je zou willen. Daarom alleen al moet je terugkomen. De fantastische gastvrije en gezellige eigenaresse en haar dochter, Carla en Esmée, zorgen er voor dat je niets tekort komt. En ben je uitgekeken op limonade of bier, hier hebben ze eigengemaakte likeuren en wijn van zeer goede kwaliteit. Er is ruimte voor een goed gesprek en er wordt ook veel gelachen. Kinderen vermaken zich met spelletjes, appels, peren en pruimen rapen, met de hond Zep spelen en kippen voeren. Kortom wij komen terug

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Ilona Naus- Hoevenaars08-08-2019

Heerlijke plek waar je echt tot rust komt

Dutch hill. Nederlandse eigenaresse. Prachtig gelegen rustige, kleinschalige camping met een ontzettend gastvrije eigenaar. Heerlijke plek tussen wijnranken en bos. Fenomenaal uitzicht. Hier wordt het ‘ s nachts nog echt donker en echt stil. In de omgeving is zat te doen. Carla informeert hier graag over. Wij waren aan het Balatonmeer aan het strand. Nergens rommel, keurig schoon. Lekker eten voor weinig geld. We hebben in de omgeving gewaterskied, thermaalbaden bezocht en zelfs een buffel reservaat bezocht. Zoek je een levendige camping met n hoop animatie? Dan moet je hier niet zijn. Wel als je ‘savonds spelletjes wilt doen, luieren in de hangmat of marshmellow’s roosteren boven n kampvuur

• 8Eetgelegenheden
  • 9C. van Dam12-12-2018

Superervaring en zeker voor herhaling vatbaar!

In één woord een geweldige ervaring! We zochten afgelopen zomer een "alternatieve" vakantiebestemming en deze accommodatie in Hongarije heeft onze verwachtingen in alle opzichten overtroffen. Ten eerste is Carla een geweldige gastvrouw die alles doet om het je naar de zin te maken. Je voelt je onmiddellijk thuis. De camping is zeer ruim van opzet, met een tentenbos, twee blokhutten en je kunt zelfs in een Mongoolse yurt verblijven. Je vindt er rust en privacy, maar je kunt je 's avonds ook gezellig een drankje nuttigen, zoals palinka, eigengemaakte "Dutch killer" (likeur) of gewoon een biertje. 's Ochtends word je getrakteerd op een heerlijk ontbijt (met eigengemaakte jam!). Ook de hygiëne is super.

De service is onovertroffen: na een trip naar Boedapest waren we midden in de nacht gestrand omdat de buschauffeur ons op een verkeerde plaats had afgezet. Na een telefoontje naar Carla werden we zonder morren opgehaald (20 km v.v.!)

• 9Maurice15-08-2018

Heerlijke camping

Wat een heerlijke plek om te ontspannen en te gebruiken als uitvalsbasis voor diverse uitjes. Geen zwembad. Maar dat is op te lossen voor een paar euro bij het Hotel in de buurt. Gewoon lekker rust.

Overdag is het heerlijk stil en 's avonds kan (niks moet) je lekker met de andere gasten bijpraten in/bij 'de kroeg'. Het enige wat ik mistte was warm water om af te wassen. In de buurt zijn er talloze plekken om goedkoop, lekker uit eten te gaan. Dus daarmee kan je ook het afwasprobleem oplossen.

• 9Familie Dijk10-08-2018

Ongedwongen genieten!

Wat een heerlijke plek om te zijn! Ontspannen in alle opzichten! Schaduwrijke plekken, prachtige sterrenhemel en schoon sanitair. Carla en Esmee staan klaar om je te helpen bij t zoeken naar de leukste plekjes in de omgeving en die zijn er genoeg! Zwemmen beneden aan de weg is geweldig! De dag afsluiten in de kroeg, iets wat kan, maar niet als verplichting voelt. Ontbijt is heerlijk en puur! Heerlijk ongedwongen dus op camping Dutch Hill.

• 9Frea de Jong18-09-2017

Fantastische vakantie gehad!

Na 2 dagen Boedapest streken wij neer op camping Dutch Hill, vlakbij het Balatonmeer. We hadden weinig verwachtingen van Hongarije, het was onze eerste keer. Maar we waren via via op de website van Dutch Hill terechtgekomen en wel erg nieuwsgierig geworden!

We verbleven met 2 kinderen van 4 en 7 in de yurt, bovenaan de heuvel. Wat een heerlijke plek! De yurt was een prettige plek waar onze kinderen even tot rust konden komen na een middag zwemmen. Voor de kinderen is genoeg te doen in de omgeving: veel zwembaden, een dinopark, een westernpark, grotten, kasteelruïnes en natuurlijk het Balatonmeer. Met een stabiele temperatuur van rond de 30 graden was het heerlijk!

Carla en Esmée zijn uitstekende gastvrouwen die je echt het gevoel geven welkom te zijn. De ontbijtjes (inbegrepen bij een huuraccomodatie) waren heerlijk en 's avonds was het erg gezellig in "de kroeg". Met zelfgemaakte wijn, likeuren en palinka van Dutch Hill.

Wij hebben erg genoten!

• 10José en Hans Le Large - Schuts01-09-2017

Bijzonder en gastvrij vakantieverblijf en camping

In een fraaie omgeving gelegen camping en vakantieverblijf niet ver van het Balatonmeer voel je echt tot rust komen. Je bent hier echt welkom en je wordt gastvrij ontvangen. De camping ligt op een heuvel en heeft schaduwrijke plekken met een prachtig uitzicht op het dal en de druivenstruiken. Het sanitair is tip top in orde en wordt zeer goed bijgehouden. Als je 's-avonds terug bent is er een gezellige plek waar je de andere gasten kunt ontmoeten onder het genot van een glas zelfgemaakte wijn, palinka of Dutchkiller, een heerlijke likeur. Met muziek op de achtergrond kan je de gastvrouw Carla en haar dochter Esmée ontmoeten en met elkaar in gesprek gaan. Er wordt een Hongaarse barbecue gehouden met spek op spiesen rond een kampvuur.

In de omgeving van de camping zijn vele bijzondere trips te maken. Bij het nabij gelegen hotel kan je zwemmen in openluchtbad of verwarmd binnenbad met jacuzzi en sauna, en dat voor net € 3.00. In Héviz is een thermaalbad in een voormalig kratermeer met water van 31 graden. Ook zijn er in de omgeving prachtige kerken en kastelen (Kerszthely, Szigliget, Sümeg) en in Zalaszantó is de grootste Stoepa (Buddhatempel) van Europa. Er zijn op vele plekken goede en betaalbare restaurants en natuurlijk niet vergeten te genieten van het overheerlijke ijs dat overal verkrijgbaar is. Je kunt hier ook heerlijk fietsen op bijna vlakke routes of voor de meer geoefende fietser in licht golvend terrein. Een aanrader is de tocht rond het Kis Balatonmeer. Daar vlakbij is een bijzonder Buffelpark dat ook heel leuk is voor kinderen.

Wij zullen op Dutch Hill zeker terugkeren, want we zijn nog niet uitgekeken.

Camping Dutch Hill info

Camping-informatie