Camping Briljant Resort

Weer vandaag5°-1°
Camping Briljant Resort
8,5

42 reviews over Camping Briljant Resort in het Nederlands

Geweldige plek met fantastische mensen!

Fionas
8-8-2014

Net terug van 9 dagen Briljant Resort. Een geweldige plek midden in de natuur. Adriana kookt fantastisch en Bert maakt mooie tochten met de kids en vertelt van alles over de streek en bakt heerlijke eieren in de ochtend. Met zijn 2en staan zij klaar voor hun gasten. Het is inderdaad zo dat een aantal mensen hier vaker terugkomen, maar dat is ook logisch. Als je hier eenmaal bent geweest wil je gewoon terug. Onzin (vind ik) dat je dan geen klik hebt, dat ligt toch echt aan jezelf. Wij hebben super genoten van de zigeuneravond, de houtskool BBQ, de verhalen van Bert en de mensen om ons heen, de overheerlijke palinka's en zo kan ik nog wel even doorgaan. De plaatsen zijn ruim, veel schaduw, lekker zwembad om even af te koelen. Je hebt een eigen wc en douche tot je beschikking. Onze 2 honden konden in een eigen kennel verblijven toen wij naar Boedapest gingen. Bert zorgt dan voor ze. Echt een super plek waar je je als gast thuis voelt. Wij komen op zeker terug, want 9 dagen was te kort!

Ongelooflijk dat dit nog bestaat

Remon en Saskia
9-7-2014

Wij zijn voor het eerst bij Bert en Adriana Eekhof op het vakantiepark geweest. Wij zijn regelmatig in Boedapest geweest in diverse hotels, maar nooit op een vakantiepark. Twee weken zijn wij bij jullie geweest en wat een schitterende ervaring hebben wij meegemaakt. Heel veel excursies gedaan met gastheer Bert als gids. Wat heb je ons veel laten zien en verteld. Na een lange dag kwamen we op het park en had de gastvrouw Adriana heerlijk voor ons allen gekookt.

Niets is teveel voor jullie het voelde min of meer als familielid ontvangen te worden. Ook even relaxen aan het zwembad even een dagje niets doen behoorde tot de mogelijkheid. De rust die we bij jullie kregen, hebben ertoe geleid dat we ons volledig hebben kunnen opgeladen.

Wij kunnen een ieder jullie van harte aanbevelen en reken er maar op dat wij volgend jaar voor drie weken komen. Blijf zoals jullie zijn een op en top team dat niet voor niets de Zooverawards 2014 hebben gewonnen. Petje af en dank voor Alles!!!

Mooie plek, maar wel eenmalig

Fam. Hofstra
21-12-2013

Wij hebben 10 dagen op de camping gestaan in juli, hoogseizoen dus. De camping heeft een mooi uitzicht over een dal. Onze plek had weinig privacy en, zoals meerdere plekken, helaas geen schaduw. Elke campingplek heeft een eigen kleine sanitaire plek, dat is prettig. Daar staat tegenover dat je het zelf moet schoonhouden. Bert en Adriana zijn erg vriendelijk, behulpzaam en servicegericht. Wij hebben 2 keer meegegeten 's avonds. Eten is prima verzorgd. Wat ons opviel is dat er een grote groep mensen is die al jaren op deze plek komt. Zij drukken een behoorlijke stempel op de sfeer. Leuk als je je daarbij aansluit; minder leuk als je geen klik hebt. Het zwembad krijgt in de algemene beoordeling een 10, maar dat is niet terecht. Je plonst er even in om af te koelen, maar het grauwe beton is geen aantrekkelijke plek om te zonnen. Gelukkig is er voldoende aanbod in de omgeving om lekker te zwemmen. Verder vonden we de blaffende honden, vooral in de avond, storend.

Opnieuw pure verwennerij!!!!

J.Baan
26-11-2013

Voor de tweede keer naar Bert en Adriana geweest en het was opnieuw een feestje voor je zintuigen: de super liefdevolle verzorging van dit prachtpaar, de droomplek waar dit parkje is gelegen en haar omgeving, de heerlijk geurende ontbijtjes -met de lekkerste Hongaarse eitjes en zelf gemaakte jammetjes en de zalige en tongstrelende diners van Adriana, de heerlijke live zigeuner muziek bij het avond eten , het met zoveel gezelligheid ingerichte terras, het relaxen bij het zwembad, ja gewoonweg jezelf af en toe even in je arm knijpen om je te realiseren dat het echt allemaal waar is! Gewoon is toch super!!

Ongelofelijk dat zo iets bestaat!!

frans en fransien
15-11-2013

Bij deze willen we Adriana en Bert hartelijk danken voor de fantastische vakantie. De prijs kwaliteits verhouding is meer dan perfect. Jullie kunnen de prijzen best verhogen! Service, eten, accommodaties en excursies waren uitstekend. Bij voorbaat dachten we: of het wordt geweldig na de web-site gelezen te hebben, of het wordt een afgang. Nu, het was Fantastisch!! Iedereen laat elkaar vrij, doch als je s’avonds de gezelligheid wilt opzoeken, dan kan dat met o.a. de bijzondere maaltijden van Adriana en het heerlijke zelf gemaakte borreltje of likeurtje van Bert. De zigeuneravond op de wijnberg heeft bij ons een onuitwisbare indruk gemaakt en we hebben best het één en ander gezien op de wereld. Jullie weten de gasten op een zeer bijzondere manier te vermaken, fantastisch. En wat we nog nooit eerder gedaan hebben, we gaan weer terug, doch nu voor 2 ½ week. We wensen jullie en de kinderen hele fijne feestdagen en tot juli volgend jaar.

Om nooit te vergeten

francois_bruyneels
31-8-2013

Op vakantie naar zalacsany om er te camperen bij Bert en Adriana niet te missen.

De kookkunsten van adriana zijn voor iedere toerist een must om eens van geproeft te hebben, niet te versmaden, vingertjes likken.

De excurcies van grapjas bert moet men meegemaakt hebben, plaatsen bekijken waar heel veel mensen zelfs nog niet van weten dat het bestaat, wat een ontdekking. Dit is pas cultuur, vraag het aan bert hij weet er alles van.Ook ideaal voor kinderen, wandeltochten, bezoeken van prachtige plaatsen, zoals een park met traditionele oude hongaarse huisjes, dierenpark, klimmen in het woud op een aangelegd parkoer, gewoon geweldig, met geen betere uitleg dan die, die bert je kan geven over deze activiteiten, ook niet te vergeten natuurlijk de wijnproeverijen, daar moet je geweest zijn. Bedankt voor de gastvrijheid, echt top.

Mooie locatie erg vriendelijk, eten is super.

roynijenhuis
27-6-2013

Mooie rustige locatie, op korte afstand van balatonmeer.

Locatie is iets wat basic, maar dit wordt goed gemaakt door de vriendelijkheid en gezelligheid. S'morgen ontbijt is ideaal en lekker. Sávonds mee eten is heerlijk met hongaarse gerechten.

Zou hier elke vakantie wel naar toe willen.

R. Walraven
8-10-2012

Mooi gelegen, heerlijke gemoedelijke sfeer, rustige lokatie maar toch dicht bij de bezienswaardigheden als het Balaton meer, Heviz en waterparken voor de kinderen (bijv. Aqua City in Zalaegerszeg). Lekker eten! Leuke gasten, zeer bekwame en servicebewuste leiding. Mogelijkheid deel te nemen aan leuke dagexcursies. De kinderen (7-12 jaar) willen niet anders meer.

echt werkelijk goed

berendrecht loes
30-7-2012

Het is hier zeker zeer goed vertoeven erg gemoedelijk en absoluut vriendelijk,behulpzaam en geen moment van de dag om je te vervelen(daar zorgt Bert welvoor)bv. jungletoer enz.Een ieder die er komt wordt vriendelijk ontvangen, zowel door de eigenaar als door de andere gasten.Zoveel eensgezindheid heb ik nog nooit eerder meegemaakt een absolute aanrader.Men krijgt alle informatie betreft verschillende delen van Hongarije en niet te vergeten het eten is geweldig allen wel wat te veel.(ha,ha,ha.)Wij hebben daar ook zulke fijne mensen ontmoet,waar we dus nog contact mee hebben.Gewoon een aanrader

Geweldige plek met de kinderen

Roos
21-8-2011

Met de kinderen (0, 2 en 5 jaar) in de blokhut bij Bert en Adriana op vakantie geweest. Een hele andere vakantie als dat wee gewend waren (resort), maar zo goed bevallen dat we volgend jaar weer gaan. 's Ochtends wordt je heerlijk verwend met een eitje met alles er op en er aan en 's avonds is het genieten van Adriana haar kookkunsten. Tussendoor neemt of Bert je mee op pad of hij helpt je op weg om szelf op pad te gaan. Ook op het resort zelf hebben de kinderen meer als genoeg ruimte en speelgoed om zich de gehele dag te vermaken. Kortom voor herhaling vatbaar!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Briljant Resort in Zalacsany, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Briljant Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.