Eenmalig! verre van briljant en zeker geen resort

Review geschreven door Familie smetsers

Eenmalig! verre van briljant en zeker geen resort

Familie smetsers,
6-9-2015

bij aankomst zagen we een mosgroen zwembad.er werd ons beloofd dat ze het leeg zouden pompen of er iets in zouden doen zodat het water weer normaal werd.Maar dit zou binnen 2 dagen gebeuren ,zodat onze kinderen in de twee weken dat we er waren zeker konden zwemmen.Na meerdere malen aangeven dat we wilde zwemmen werd er gezegd dat er in de buurt ook wel zwembaden waren en was het zwembad tot op de dag van ons vertrek nog steeds mosgroen. Toen we naar de paardjes en varkens wilde gaan kijken werd ons verteld dat die er niet waren.

Weer teleurstellend voor de kinderen ,we hadden geboekt om een zwembad en veel dieren.Maar goed we hadden de excursies die er gegeven zouden worden,helaas geen excursie gehad en ook geen leuke dingen voor de kinderen georganiseerd.Tot overmaat van ramp werd er verbouwd in het appartement naast ons en was ons terras een grote bouwval overal rotzooi!En had je een rustgevend geluid van een kangoo in de muur..