Géén boekingskosten

Zenit Hotel Balaton

HongarijePlaatsen aan het BalatonmeerVonyarcvashegy

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Zenit Hotel Balaton voor je op een rij gezet:

7.5GoedScore uit 4 reviews

7.5GoedScore uit 4 reviews

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

4 Reviews over Zenit Hotel Balaton

• 8Lydia den Dunnen12-08-2016

Geweldig! Echt genoten

Mooi en schoon hotel. Zwembad boven op het dak met ligstoelen en parasols. Prachtig uitzicht over het Balatonmeer. 1 minpuntje....geen airco op de kmrs. Had ik wel verwacht voor n 4 sterren accommodatie. Voor de rest helemaal top!!!

• 5Anny16-08-2013

Nooit meer!

Onervaren, niet vriendelijk, slecht onderling communicerend en slecht Engels sprekend personeel. We hadden voor 7 nachten geboekt en werden bij de 6e dag naar een ander hotel gestuurd, omdat zij een fout hadden gemaakt bij het boeken. (Geen excuus aangeboden!) De faciliteiten van Zenit hotel waren wel in orde. Het restaurant daarentegen was niet aangenaam. Er was geen airco met 38 graden! Bij het buffet waren wespen aanwezig, erg onsmakelijk en onhygienisch! De kamer die we kregen was niet zoals beschreven, we kregen een invalide kamer. Ik moest in een 4 sterren hotel mijn eigen badkamer gaan dweilen, anders liep ik steeds in een plas water rond, na het douchen. De kamers werden elke dag opgemaakt en de prullenbak werd geleegd. 1x in de week werd de bedden verschoond en werd er schoongemaakt (stofzuigen en dweilen). De kamer heeft een ingebouwd koelingssysteem. Als je de kamers niet lucht, dan wordt de kamer erg vochtig. Kortom... dit hotel is absoluut niet voor herhaling vatbaar!

• 8Hans4522-10-2012

Voldoet aan alle eisen

Prima hotel Meeste personeel vriendelijk Mooie kamers van alles voorzien Tv koelkast fohne Goed ontbijt en buffet Mooi zwembad en welness Prima prijs/kwaliteitsverhouding Uitzicht op het balatonmeer iedere dag schone handdoeken 2x per week bed verschoond

• 9willem27-09-2012

Schitterend hotel met uitzicht op Balaton meer

Het Zenit hotel ligt schitterend tegen een heuvelrug en heeft veel kamers met uitzicht op het Balaton meer. Wij hadden kamer 22, ruim van opzet en met een prachtig uitzicht.De services is geweldig en de meeste medewerkers spreken wat Duits en/of Engels.

Hotel Zenit Hotel Balaton info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Helikon u. 22, 8314