Géén boekingskosten

Hotel Villa Plattensee

HongarijePlaatsen aan het BalatonmeerVonyarcvashegy

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Villa Plattensee voor je op een rij gezet:

9.7FenomenaalScore uit 3 reviews

9.7FenomenaalScore uit 3 reviews

• Airconditioning

3 Reviews over Villa Plattensee

• 9EvdW03-08-2011

Aanrader voor iedereen

we waren met een groot gezelschap en hadden aan de overkant van het hotel een dubbel appartement, en in het hotel een kamer voor 2 personen. We konden vanuit het appartement gebruik maken van de faciliteiten van het hotel, zoals ontbijt en zwembad. Het hotel was prima, schone kamer, horren voor de ramen, airco enz. Het ontbijtbuffet was zeer uitgebreid en de bediening zeer vriendelijk. Het appartement viel wat tegen wat inrichting betreft, met name de keuken was minimaal. De oven werkte niet, geen magntron, de pannen oud en de koekepannen hadden een dunne bodem en waren ingedeukt. Probeer daar maar eens in te koken voor 12 personen. Het dubbele appartement bevatte 3 prachtige en luxe badkamers, maar er was onvoldoende warm water. De boiler bevatte te weinig warm water en werd niet opgewarmd overdag. De eigenaar werd heel nerveus van onze kritiek, jammer want hij had met onze adviezen zijn accommodatie kunnen verbeteren. Als we hier ooit weer naar toe gaan, gaan we in het hotel.

• 10S02-08-2011

fantastisch

Zeer proper, zeer verzorgd op alle vlakken ! De kamer werd heel nauwkeurig gepoetst; zelf onze pijama werd opgevouwd... Mooi ingerichte kamers; alles is splinternieuw. Het hotelpersoneel is zeer vriendelijk. Degelijk, uitgebreid ontbijtbuffet. Je kan verder niet eten in het hotel, maar kan hiervoor terecht in restaurant retes, een paar straten verder en krijgt hier korting. Het hotel ligt zeer rustig en heeft een afgesloten parking. De hotelbar is zelfbediening en werkt op basis van vertrouwen : je schrijft zelf op wat je drinkt op een notaboekje. Wij hadden pech met het weer en hadden in juli 10 dagen aan een stuk regen. We houden dus een nogal nare herinnering over aan de streek, die prachtig is maar waar we niet van hebben kunnen genieten ! Volgende mogelijkheden in het hotel misten we door het slechte weer : huren van een fiets, een natuurwandeling maken naar het meer vanaf het hotel, zwemmen in het mooie zwembad. Heel jammer, maar we zouden zeker dit hotel terug nemen.

• 10Gerald Troissner05-07-2011

schöner urlaub in der villa plattensee

Das Hotel ist eher etwas abgelegen vom Zentrum (daher schön ruhig also kein strassenlärm oä). Für ein 3 sterne Hotel war die Ausstattung vom Zimmer hervorragend und wurde bei uns täglich gründlich geputzt. Auch die gesamte Anlage war top-gepflegt. Der Chef und das Personal konnten allesamt gut deutsch, waren sehr feundlich und zuvorkommend. Das Frühstück war zwar nicht recht abwechsungsreich aber dafür gabs immer etliche Hausgemachte sachen am Frühstücksbuffet.Im grossen und ganzen aber, super entspannung für alle altersklassen. Das Hotel Villa Plattensee ist wirklich sehr zu empfehlen wenn jemand Ruhe und Entspannung sucht! :))

Hotel Villa Plattensee info

Het complex