We hebben een aantal aanbieders voor Vonyarcvashegy voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Vonyarcvashegy voor je op een rij gezet:

Reviews over Vonyarcvashegy

• 8Adri verhoeven15-06-2019

Het is hier fantastisch we komen er al 30 jaar.

Fijne en vriendelijke mensen.

• 7Uitgaanslevenn
    • 9Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in augustus 2018

• 7Edwin10-01-2014

Gezellig

Niets mis mee. Wel een hoop toeristen natuurlijk, maar daar moet men ook van leven. Een hoop restaurantjes en winkels.

• 7Sfeer in stad
    • 7Omgeving
    • 7Zorg voor natuur
    • 7Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in januari 2011

• 6Anny16-08-2013

Erg klein

Vonyarcvashegy is erg klein, je bent zo in Kesthely, die iets groter is met meer winkels en supermarkten. Alle stranden zijn alleen bereikbaar tegen een vergoeding. Het water van het Balatonmeer is ronduit smerig! Het ruikt er erg vies en ziet er troebel uit. Het park in Kesthely is erg mooi aangelegd en heeft een fontein waar je met water kunt spelen, erg verfrissend op een hete dag. Als ik ooit weer naar Hongarije ga, ga ik liever naar Heviz,, zo'n 11 km van Vonyarcvashegy. Toeristischer, maar erg gezellig met leuke winkels en kraampjes. Gezellige sfeer met andere toeristen samen.

Voor ons zijn de prijzen aan de lage kant (niet alles), en dat is toch wel prettig, want een vakantie is al duur genoeg :)

• 7Omgeving
    • 5Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur
    • 5Stranden

Gereisd in juli 2013

• 6Eddy30-06-2013

Leuk voor een keer

Dit plaatsje is als vele andere rond het meer. Overal de zelfde soorten strandjes (betaald) met vele barretjes en eettentjes. Eten is niet al te duur maar verwacht er niet te veel van. Huur vooral fietsen. Balaton kent veel fietsmogelijkheden. In een plaatsje verderop kun je met een boot naar de andere kant van het meer. Fietsen mogen mee. Best een mooie omgeving maar jammer van die vliegen. Je kunt vanaf de schemering niet meer buiten zitten.

• 8Omgeving
    • 7Stranden

Gereisd met partner in januari 2013

• 7willem27-09-2012

Balaton meer is geweldig met schoon 'strand'

Helaas waren wij net buiten het seizoen en waren veel restaurants e.d. gesloten. Maar nog wel geweldig weer en 2 terassen die nog wel geopend waren. Goed eten en drinken tegen een zeer lage prijs. Verder wat rondgereden en wat plaatsen zoals Heviz bezocht.

Gereisd met partner in september 2012

• 10helmut köhler07-06-2012

gastfreundlicher Ort

hier fühlt man sich sehr wohl, das Klima ist wohltuend, die Leute sind sehr nett, die Umgebung mit Thermalbädern und einer bezaubernten Umgebung sind einzigartig, die visuellen und kulturellen Angebote sind reichlich, Gastronomie sehr gut(nicht gut für die Hüften)

• 10Sfeer in stad
    • 10Omgeving
    • 5Uitgaanslevenn
    • 10Stranden

Gereisd met partner in januari 2012

• 7S07-08-2011

goed gelegen

Dit plaatsje is een toeristisch dorp met veel vakantiehuisjes aan het balatonmeer. Er is een betaal-strand (niet bezocht wegens slecht weer) en er is een station. Met een treintje geraak je zo in Keszthely. Er is niet echt een centrum en er zijn geen bezienswaardigheden. Het is wel goed gelegen voor uitstapjes met de auto. Zo kan je de noordoever van het balatonmeer afrijden of kastelen bezoeken langs de baan richting Oostenrijk. Omdat we niet konden eten in ons hotel, aten we in restaurant Retes : zeer lekker en democratische prijzen. Alles wordt vers bereid. Eet er de ter plekke bereide Gundel-palacinka !

In de onmiddellijke omgeving richting balatonfured heb je het bijzondere restaurant panorama en verder heb je de burchtruïne van Szigliget en de heuvel van Badacsony. Het kisfaludyhuis aldaar heeft een prachtig panorama terras.

• 2Cultuur
    • 5Stranden

Gereisd met partner in juli 2011

• 8suusje27-07-2010

leuk plaatsje

Leuk plaatsje, vanalles te doen in de buurt van dit plaatsje. Dichtbij Kesthely, Heviz maar ook bij Badacsony. Lekkere restaurantjes in de buurt en met name alles nog zeer betaalbaar.

• 8Omgeving

Gereisd met partner in juli 2010

• 10Schmitz19-06-2008

Der Ort ist einfach nur traumhaft wir fahren dieses Jahr schon das siebte Mal hin und wir freuen uns jedes Mal auf´s neue. Die Leute sind sehr nett und gastfreundlich. Der Strand ist toll und super Kinderfreundlich. Einkaufsmöglichkeiten gibt es sehr viele. Für jeden was dabei. In der Umgebung gibt es tolles Sehenswürdigkeiten und jede Menge Thermalbäder.Die Häuser die wir bis jetzt gemietet haben waren immer sauber und preisleistungverhältnis hat gestimmt. Also es wird dieses Jahr nicht das letzte Mal gewesen sein. Und für unentschlossene hier eine Seite wo es tolle Unterkünfte gibt : [*] der Service dort ist super und falls es mal was gibt wird es schnell und gut gelöst. So nun ab nach Ungarn und viel Spaß

[*Namen von Reiseveranstaltern werden gemäß unseren Regeln nicht veröffentlicht. Die Zoover-Redaktion.]

• 10Omgeving
    • 9Cultuur