Géén boekingskosten

6.9VoldoendeScore uit 35 reviews

• Rolstoel toegankelijk
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

35 Reviews over Club Tihany

• 9Bianca29-06-2019

Meteen weer

K bungalow super netjes goede bedden zeer vriendelijk personeel en een perfecte locatie

• 9Miranda16-08-2018

Fantastisch!!!!

Wij hadden een Atrium bungalow. Huisje was wat donker, dus de verlichting wat eerder aan 😁! Huisje verder was prima: Bedlinnen en handdoeken aanwezig en schoon. Airco aanwezig en werkte goed! Goede bedden, genoeg stoelen, tv en radio aanwezig. Voor de kinderen een leuke glijbaan buiten...was zeker favoriet!! Zwemmen in het meer vonden ze wat spannend vanwege de aanwezige slangen (wij ook 😀)....maar er was ook een (binnen) zwembad. Diverse supermarkten dichtbij. Ook genoeg eetgelegenheden. Veel te zien en te doen in de nabije omgeving: diverse klimparken, aquapark Annagora, avonturenpark Sobri Joska, Balatonfured, met de boot over naar Balatonlelle (kermis vanaf 18.00) en ook Boedapest is goed te doen. Al met al een super vakantie! Zeker een plek om terug te gaan.....dikke aanrader!!

• 8 Lukasz 10-01-2018

Club Tihany

Fajne miejsce na niedrogi wypad. W związku z tym nie ma co się spodziewać luksusów. Wszystko jest na przyzwoitym poziomie, wszystkie sprzęty działają jak należy chociaż są już wiekowe. Hotel położony jest kilka kilometrów od miasta Tihany. Za to tuż obok przeprawy promowej na drugi brzeg Balatonu. W ośrodku znajduje się basen kryty, spa, brodzik dla dzieci ze zjeżdżalnią, restauracja, bar, sklep, kilka placów zabaw, klub dla dzieci, boiska do siatkówki i koszykówki oraz korty tenisowe. Każdy znajdzie sposób na spędzanie wolnego czasu. Ośrodek przylega do jeziora Balaton jednak brak tam plaży w jej klasycznym rozumieniu. Tuż przy brzegu poprowadzony jest chodnik, a do wody trzeba wchodzić po specjalnych pomostach. Natomiast darmowych leżaków i miejsca do opalania nie brakuje tuż za chodnikiem na ogromnym trawniku. Club Tihany to miejsce idealne na wyjazd rodzinny i dla osób lubiących spokój. Dookoła hotelu nie zbyt wielu atrakcji więc bez samochodu będzie ciężko zwiedzić okolice. Piękne miasteczko Tihany i kurort Balatonfured to tylko niektóre z okolicznych atrakcji. Polecam Club Tihany, za niewielkie pieniądze można wypocząć w przyzwoitych warunkach w przepięknych okolicznościach przyrody ;-)

• 5Familie Meuwissen07-08-2017

Leuke vakantie, slechtste huisje.....

Onze vierde keer hier.Dit jaar het slechtste atrium huisje gehad.Het was niet schoon en de matrassen waren zeer slecht.Ook veel stuk in het huisje (wat overigens wel direct gemaakt werd)en veel keukenspullen niet aanwezig (ook deze werden na melding meteen gebracht). Wat ons het meest heeft gestoord is dat de poetsploeg(die 1x P.w.komt) al om 9 uur op de stoep staat om te komen poetsen.Zit je net aan het ontbijt....Ook op de dag van vertrek waren ze er al vroeg bij.We waren de auto nog aan het laden.Kortom,leuke vakantie gehad maar qua huisje de slechtste ervaring.

• 6Anja15-09-2016

nogal deprimerend

Wij logeerden in een Atrium huisje. Op zich was er in dit huisje alles aanwezig wat je nodig hebt, maar door de hoge bomen die de bungalows omringden was het heel donker binnen én in het tuintje. We hadden dan ook nog het pech dat het weerk niet altijd goed was en dan was het wel frusterend om weinig daglicht te hebben. De bedden zijn dringend aan vernieuwing toe. De matrassen waren ondermaats en lagen gewoon op een houten plank. Rugpijn gegarandeerd. Het was niet rampzalig slecht, maar ik ga er toch zeker nooit meer terug naartoe.

• 8Familie03-08-2014

Wederom een geweldige vakantie gehad!

Voor de 2de keer in Tihany geweest in een Atrium huisje.Alweer een geweldige vakantie gehad.Goeie service.De wasbak in de keuken was verstopt en binnen no time was het probleem verholpen.

• 7Saskia04-09-2013

Prima voor elkaar!

We waren bang voor een slechte locatie op basis van de beoordelingen op zoover. Het viel heel erg mee! De bedden waren goed, huisje was groot en schoon. De keuken is niet erg uitgebreid, maar goed voor een simpele maaltijd.

• 2sander10-08-2013

nooit meer

club Tihany aan het Balatonmeer, ligt op zich goed, rondom een mooie omgeveving. Echter het park zelf doet denken aan een sanatorium in de jaren '50. het hotelcomplex ziet er uit als een ziekenhuis, waarbij de lobby ook dienst doet als bar, deze is in de avond verlicht met supermarkt verlichting, geen sfeerverlichting, drankjes zijn ook slecht verkrijgbaar.....maar ja voor de gezelligheid hoef er ook niet te zitten. de bungalows in het park zijn op zich ruim te noemen, er wordt eenmaal per week schoongemaakt. de bedden zijn van zeer slechte kwaliteit, het lijkt wel of de matrassen zijn gevuld met veren uit een Trabant van 1950. enfin 6 weken fisio en we komen daar ook wel weer overheen verder wordt het parkwel goed schoongehouden. kortom: je kan er zijn, het vertier moet je echt buiten de poort van dit sanatorium zoeken, maar dat lukt..

• 7Rick Kliemesch08-08-2013

was goed te doen

Wij hebben hier van 21 juli tot 1 augustus in een atrium bungalow gezeten. De huisjes waren perfect, weliswaar een beetje oud maar dat deerde ons niet. De bedden hebben wij zelf niet veel lasy van gehad maar die spiralen voelde je wel. Het zwemmen was wel te doen, alleen jammer dat je er via een trapje in moet. Er is geen strand. En in het water liggen stenen en veel waterplanten, niet echt ideaal. Wat wij jammer vonden is dat er niet veel in de buurt zit qua winkeltjes of terrasjes. Daarvoor moet je naar balatonfured en dat is toch al gauw 15 km verder. 'S avonds vanaf 20:30 kun je echt niet meer buiten zitten want het stikt er van de muggen. En ik hoorde dat het daar heel goedkoop moest zijn maar dat valt ook vies tegen.Al met al is het te doen maar het is geen aanrader

• 7Familie15-07-2013

oude maar leuke accommodatie

Wij zijn net terug van 2 weken Hongarije in club hotel Tihany.We hadden een Atrium huisje.Oud maar best schoon.Er was alles aanwezig(koffiezetapparaat) Bedden werden 1 keer p.w. verschoond,handdoeken ook.Gelukkig hadden we zelf ook handdoeken bij ons.Alleen de matrassen zijn erg slecht,spiralen voelde je wel prikken in je rug.Gelukkig hadden we slaapzakken bij ons(wisten niet of er beddengoed aanwezig was)en die hebben we op de matrassen gelegd,dat was een stuk aangenamer.De kinderclub was heel leuk,vriendelijke meiden die echt vanalles met de kids deden,kleuren,schatzoeken etc.Ook het personeel van de receptie is zeer behulpzaam.er waren wat lampen en horren stuk en binnen 5 min.stond de technische dienst al voor de deur.In het meer zwemmen slangen maar deze zijn banger voor jou als jij voor hun.In het zwemgedeelte komen ze bijna niet voor.Wij hebben een super leuke vakantie gehad en willen zeker volgend jaar terug komen naar deze leuke plek!

Hotel Club Tihany info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Rév u. 3, 8237