Vakantiepark Robiniaparkstersterstersterster

Tonen op kaart

44 reviews over Vakantiepark Robiniapark

• 8leerkes10-08-2012

prima park

We hebben in juli 2012 hier een week in een heel mooi en nieuw vakantiehuis gezeten. We hadden een 4 persoonshuisje geboekt bij touroperator, maar mochten in een 10 persoonshuisje blijven. Het is een erg prettig huis met alle benodigde voorzieningen en zelfs een zeer goede wifi verbinding. Onze dochter van 9 jaar vond het ook heel leuk en had al snel vriendjes en vriendinnetjes, waardoor we haar bijna niet meekregen voor een dagje uit. We zijn oa in siofok geweest, uiteraard het balatonmeer, budapest, kaposfar, pecs (oa grotten), etc. Het was een leke week met veel mooi weer en een aanrader voor iedereen.

• 8Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 10Gera van Geest02-08-2012

Wat een luxe.....

Vorige week zijn we terug gekomen van twee weken vakantie op het Robiniapark. Het was echt geweldig. Het park is heel mooi groen en de huizen staan ver uit elkaar. Wij waren vooral zeer te spreken over de ruimte in en om het huis. Het huis heeft twee badkamers, een prachtige keuken, een ruime woonkamer, meerdere balkons en een grote tuin met zon en schaduw! We zijn twee dagen naar Budapest geweest, waar heel veel te zien en te beleven is. Verder hebben we verschillende leuke restaurantjes bezocht in de buurt, waar je voor weinig geld veel en goed kan eten! Maar ook thuis koken is heel goed te doen, door de grote keuken en de gezelligheid van het huis of de tuin om het op te eten!:-) Wij hebben dus een hele goede tijd gehad en komen zeker nog eens terug!

Gereisd met vrienden in juli 2012

• 10fam.dijkstra30-07-2012

Robiniapark is echt Super !!

Wij zijn hier 2 weken geweest met 2 kinderen van 18 en 16 jaar.In 1 woord Fantastisch! Prachtig mooie modern ingerichte bungalow, super compleet en verzorgd. Wij hadden huisje nr. 2 met Sous-terrain.Dit was heerlijk koel om te slapen.Fijn, want het was 38 graden! Ook het parkje zag er keurig uit.Wat er beloofd wordt is er ook.Het was 2 weken prachtig mooi weer dus veel aan Balatonmeer (op 5 km afstand) geweest.Aardige beheerder op park die Duits spreekt en je netjes helpt. Wij zijn super tevreden.Duidelijke website .Alles keurig geregeld. Mede daardoor hebben wij een geweldige vakantie gehad!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 10Liesje21-05-2012

Weer een fantastische week gehad!

Afgelopen meivakantie weer een huis gehuurd bij Robiniapark. Wat een prachtige accomodaties zijn het toch! De kinderen (inmiddels 3 en 5) hebben zich uitstekend vermaakt. Drie dagen kunnen zwemmen in het Balatonmeer. Wat wil een mens nog meer??? Wij komen zeker nog een keer terug.

Gereisd met jonge kinderen in april 2012

• 9mc21-05-2012

Dit was leuk!

Afgelopen zomer hebben wij met z’n tweeën genoten van ‘Robiniapark’. Gelegen binnen een prachtige omgeving kun je hier echt tot rust komen. Dicht tegen het Balatonmeer aan en in de buurt van diverse andere activiteiten kun je je hier goed vermaken. Het huis (nr. 2) was ook heerlijk om in én rondom te verblijven. De koele ruimtes beneden zijn een verademing in de zomer. Daarnaast biedt de tuin rondom het huis: zon, schaduw en vooral privacy! Wij hadden gekozen voor het prive-zwembad en hebben er geen spijt van gehad. De luxe en moderne inrichting van het huis helpen je in je vakantiebeleving. Ervaar het een keer en kom genieten van Robiniapark.

Gereisd met partner in juli 2011

• 10Andre08-03-2012

Robiniapark: een aanrader! zojuist weer geboekt!

Gezellig klein vakantiepark, paar jaar oud, met vriendelijk beheerdersechtpaar. Huizen zijn compleet, schoon en voorzien van goede bedden. De tuinen bieden veel privacy. In de omgeving kun je lekker recreeren (als je dat wil). Balatonmeer is vlakbij en voldoende goede en goedkope restaurantjes zijn aanwezig. Kinderen hebben lekker gemountainbiked in de omgeving en natuurlijk veel naar Balatonmeer.

Wij hadden een souterainvila, een soort dijkwoning dus. Voordeel hiervan is dat je lekkere koele slaapkamers hebt in het souterain.

Heb zojuist voor komende zomer geboekt (op dringend verzoek van de kinderen).

• 9Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

• 9Jaap Valstar25-02-2012

een heerlijk rustgevende vakantie

het robiniapark is een heel gezellig park in een heel rustige natuurlijke omgeving. de huizen zijn heel gezellig en van alle gemakken voorzien. Je komt hier echt tot rust en de mensen zijn er erg vriendelijk

• 7Activiteiten

Gereisd met partner in juni 2011

• 10PTH31-08-2011

Robiniapark niet bezoeken is jezelf tekort doen!

Twee heerlijke weken gehad in Robiniapark. We hadden prima weer, dus lekker naar het Balatonmeer, strandje, zeilbootje gehuurd. Lekkere eettentjes in de buurt. Dagtrip naar Boedapest gedaan. Mooie wandeltochten gemaakt in de omgeving. Kortom: Perfect!

Huizen zijn netjes afgewerkt en superschoon. Beheerdersachtpaar is supervriendelijk.

• 10Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 9Liesje01-08-2011

luxe, rust, ruimte, kindvriendelijk

Robiniapark voldoet precies aan onze wensen. We zijn gastvrij ontvangen door een vriendelijk beheerdersechtpaar. Het huis dat wij gehuurd hebben is van het type souterainwoning. Zeer schoon en gezellig/praktisch ingericht. Ruime keuken met voldoende bergruimte en grote koelkast/vriezer. Met de kinderen hebben we heerlijk gewandeld in de natuur. Uiteraard hebben we gezwommen in het Balatonmeer en thermaalbad. Alles binnen handbereik. Gezellige restaurantjes op 5 minuten rijden met de auto. Hoogtepunt van onze reis was een wijnproeverij in een authentiek wijnhuisje en paardentocht door de heuvels van Teleki. Kortom, een zeer geslaagde vakantie. Een plek om nog eens terug te komen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 9B.W. Vermeer29-05-2011

helmaal supper

prachtige omgeving, lekkere lange bedden van 2.20 (vind je in Nederland zelden of nooit lange bedden) je kan er heerlijk en goed eten, voor kinderen is het heerlijk aan het Balatonmeer dus als we tijd hebben gaan we weer gauw

Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

7 tips over Vakantiepark Robiniapark

• Paauwe, 15-05-2014

Een dagje Boedapest. Indrukwekkende stad!

• Andre, 08-03-2012

Gratis wifi is aanwezig (niet vermeld op de site). Vraag de beheerder om wandelkaarten in de omgeving, hij heeft goede tips. Paardrijden bij Sandor (teleki) is ook heel leuk.

• Marco-Paulo , 14-07-2013

Restaurant Anno Taverna in Balatonszarszo. Vantevoren wel reserveren.

1 vraag over Vakantiepark Robiniapark

• Perry, 23-05-2013

Tips voor in de omgeving

Hallo allemaal,

Wij zijn van plan om met onze familie (inclusief 2 kids van 3 en 5) een trip te maken richting Robiniapark in Juli. Heeft iemand tips/suggesties voor wat te doen met de kinderen, qua uitjes, leuke restaurants andere leuke dingen?

Ik hou mij van harte aanbevolen voor alle tips om ons verblijf daar nog aangenamer te maken.

Mvg Perry

peter, 26-03-2014

Balatonmeer, restaurant: Anno, mooie wandelingen, Budapest, paardrijden/huifkar. Dierentuin in Vesprem

Vakantiepark Robiniapark info

• Aantal sterrenstersterstersterster