Vakantiepark Robiniaparkstersterstersterster

Tonen op kaart

44 reviews over Vakantiepark Robiniapark

• 9Hans en Marjan12-12-2015

Heerlijke verkoeling in het Balatonmeer

Het kan zomers behoorlijk heet zijn. Voorjaar en najaar zijn daarom aanraders. De temperatuur is dan ook nog heel goed. Wij waren er in juli 2015. Heerlijk verkoeling gevonden in het Balatonmeer dat op 5,5 km afstand ligt. Ook het Aquapark in Balaton Fured was fantastisch; veel glijbanen waar onze kinderen, en ook wij ons prima hebben vermaakt. Het is goed bereikbaar; even met de pont overvaren naar Tihany en je bent er zo. Op het Robiniapark was het fijn dat er veel andere kinderen waren om mee te spelen, zodat wij lekker konden uitrusten. Op het park stond naast ons huis een zwembad met heerlijk koel bronwater.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 10Ellen Hut24-03-2015

genieten

Met 6 vriendinnen 3 nachten Robiniapark mogen ervaren, Geweldig! Wat een mooi en schoon huis en een rustige omgeving met prachtig uitzicht. De rit met paard en wagen naar de wijnkelder van de plaatselijke wijnboer Sandor vergeten wij nooit meer. Het was uniek! Eigenaar Ari die ons daar naartoe heeft bracht zodat we allemaal de wijntjes konden proeven. wat een service. Gezellige restaurantjes op 10min afstand. wij vonden het top.

• 9Activiteiten

Gereisd met vrienden in januari 2015

• 9Albert20-06-2014

Oost West ....

Schitterend park ( kleinschalig ) gelegen op een heuvel , huisjes zijn perfect onderhouden en schoon . Budapest is binnen een uur te bereiken en er zijn diverse mooie steden in de regio. Balatonmeer is op 5 minuten rijden en het meer is ideaal met kleine kinderen ( zeer ondiep ). Genoeg restaurantjes om de de Hongaarse keuken te leren kennen. ( Tip: bereid je thuis alvast een beetje voor , Hongaars is moeilijk te verstaan )

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 9Paauwe15-05-2014

Prachtige plek voor jong en oud.

Het park is zeer geschikt om lekker tot rust te komen en te genieten van de natuur, het landschap enz. Het ligt in een landelijke omgeving met prachtig uitzicht over het dorp (op loopafstand). Ook geschikt voor kinderen die zich goed kunnen vermaken in de natuur en met andere kinderen. Zwemparadijs e.d. worden dan echt niet gemist! Bovendien is het Balatonmeer dichtbij.

• 9Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in april 2014

• 9M. van der Ende28-04-2014

Heerlijk vakantiepark !!!

Wij verbleven in de warme zomer van 2013 eind juli begin augustus voor twee weken in Robinia park ( huisje nummer 15). We hebben ondanks het warme weer ons prima kunnen redden in deze heerlijke villa. Het huis beschikte over alle comfort en dat maakten ons verblijf in Robiniapark extra aangenaam. Ontzettende fijne beheerders die altijd te bereiken waren en ons zelfs wees om de mogelijkheden in de omgeving met betrekking tot verschillende activiteiten ( geweldige locale wijnproeverij en tocht met paarden en koets) en restaurants. Het balatonmeer is zeer dichtbij en is heerlijk!!! Er werd ook voor een prive zwembad gezorgd in je achtertuin. Heerlijke verkoeling voor de kinderen. Kortom wij gaan dit jaar weer!! Mede dankzij het heerlijke huisje en de fijne service en de leuke bezienswaardigheden in de buurt.

• 10peter26-03-2014

Heerlijk vakantiepark, mooie vakantiehuizen

Robiniapark is een heerlijk, rustig, kindvriendelijk park. Balatonmeer is vlakbij en ook vele leuke uitstapjes te doen. Beheerdersechtpaar wil het je echt naar je zin maken. Onze kinderen hebben zich er prima vermaakt: hutten bouwen en met vriendjes in de centraal gelegen speeltuin spelen, wij lekker met een boekje en een glaasje op het terras. Wat wil je nog meer ;-). Vele leuke restaurantjes aanwezig.

• 10Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 9Peter04-03-2014

kwaliteit, geen onnodige toeters en bellen

Een mooi aangelegd park met een prettige atmosfeer. Prachtige ruime huizen, niet dat benauwde van veel andere vakantiehuizen. Na even wennen aan de rust een weldadige ervaring. Heerlijk weer: 's-avonds lang buiten zitten. Ook de kinderen vonden het een leuke vakantie: vooral de boomhutten en andere buitenactiviteiten, maar de topper is en blijft natuurlijk het Balatonmeer. Gelukkig was er ook WIFI. Vriendelijk en behulpzaam beheerdersechtpaar, proberen je in alles te helpen. Kortom, je hoeft echt niet per se naar Frankrijk om een prettige vakantie te hebben.

• 9Lonneke06-09-2013

Rust

Zomer 2013 in Robiniapark geweest. Huis was echt schoon, groot en van vele gemakken voorzien. Beheerder was zeer behulpzaam. Een nadeel: er zijn daar veel sprinkhanen en we konden niets openzetten omdat de horren niet voldeden. Omgeving mooi. Rust en ruimte. In het dorpje waar Robiniapark ligt is een restaurant. Is echt een aanrader. Erg lekker en ontzettend betaalbaar. Het Balatonmeer is leuk voor de kinderen om in te zwemmen, maar het heeft veel weg van vergane glorie. Fietsen in de omgeving is met kinderen niet echt te doen. Ook op het park is er niets voor kinderen. Algemeen: ontzettend fijn huis in een mooie omgeving!

• 9Onderkomen

• 7Marco-Paulo 14-07-2013

Beetje een tegenvaller

Vorig jaar twee weekjes geweest. De omgeving is mooi. Het meer is op 10 minuutjes rijden. Veel leuke plaatsjes die er aan liggen. Lekker en goedkoop eten/drinken. Met name het huis waarin we zaten en de service van Robiniapark vonden we tegenvallen. Het park zelf is mooi en de plaatsing van de huizen is ruim opgezet. Het huis waarin we zaten was te groot voor 2 volwassen en 1 kindje van 1jr. Ik was in de veronderstelling een 4 persoonshuisje gereserveerd te hebben maar het bleek een 8 persoons.. Veel ruime om het huis maar dan met name aan de voorkant (waar je niet gaat zitten want aflopend en geen privacy). Op versch plekken hing bedrading maar verlichting ontbrak. Was in achtertuin onder de serre wel fijn geweest. Het was zeer warm toen we er waren en geen fan of airco maakte van het huis een sauna. Bij aankomst zelf babybedje in elkaar moeten zetten. Geen bierglazen. Geen tv/dvdspeler maar wel dvd's.. Na beetje zeuren werd er na een week een minitvtje met dvd speler gebracht.

• 7Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 10Jaap Valstar21-03-2013

een fantastische plek

Wat een heerlijke plek, luxe huizen en wat een ruimte en rust. Echt aan te raden voor een ieder die wil genieten van rust en Natuur. En er zijn heerlijke typisch Hongaarse eetgelegenheden in de buurt. De service van de beheerder ( spreekt goed Duits) is geweldig. Het klimaat is ook in de maand september nog heerlijk in Hongarije. Ook is het leuk om de druivenoogst( en wijnmakerij) in deze tijd mee te maken. Er zijn echt heel veel heerlijke Hongaarse wijnen te krijgen

Gereisd met vrienden in september 2012

7 tips over Vakantiepark Robiniapark

• Paauwe, 15-05-2014

Een dagje Boedapest. Indrukwekkende stad!

• Andre, 08-03-2012

Gratis wifi is aanwezig (niet vermeld op de site). Vraag de beheerder om wandelkaarten in de omgeving, hij heeft goede tips. Paardrijden bij Sandor (teleki) is ook heel leuk.

• Marco-Paulo , 14-07-2013

Restaurant Anno Taverna in Balatonszarszo. Vantevoren wel reserveren.

1 vraag over Vakantiepark Robiniapark

• Perry, 23-05-2013

Tips voor in de omgeving

Hallo allemaal,

Wij zijn van plan om met onze familie (inclusief 2 kids van 3 en 5) een trip te maken richting Robiniapark in Juli. Heeft iemand tips/suggesties voor wat te doen met de kinderen, qua uitjes, leuke restaurants andere leuke dingen?

Ik hou mij van harte aanbevolen voor alle tips om ons verblijf daar nog aangenamer te maken.

Mvg Perry

peter, 26-03-2014

Balatonmeer, restaurant: Anno, mooie wandelingen, Budapest, paardrijden/huifkar. Dierentuin in Vesprem

Vakantiepark Robiniapark info

• Aantal sterrenstersterstersterster