Vakantiepark Robiniapark

Robert
14-5-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Een absolute aanrader. Dit park heeft alles te bieden; activiteiten, een mooie omgeving en een toplocatie. Van relax aan het balatonmeer tot moutainbiken in de omgeving, top. Ook in de avond sterren kijken is heel goed te doen. Wij hebben zelfs venus en jupiter gezien.

Een fantastische vakantie met het ganse gezin

De Schryver
15-9-2017
  • Onderkomen9

De villa's zijn zeer goed gelegen in een afgesloten groene omgeving toegankelijk via een poort.

Er Is ook een opzichter aaanwezig die je met raad een daad bestaat met je vragen en eventuele problemen.

Binnenin zijn de villa's zeer proper en voorzien van alle comfort.

Heerlijk park!

G. Tilro
13-9-2017
  • Onderkomen10

Rustig park met goede ligging t.o.v. het Ballatonmeer. Leuke uitstapjes in de omgeving. Leuke tocht gemaakt met paard en wagen met wijnproeverij...aanrader. 10 persoonshuis is top! Van alle gemakken voorzien..goede bedden en huur een zwembad. De beheerder helpt je met alle vragen. Restaurant op loopafstand en genoeg in de omgeving met de auto bereikbaar. Het meer is heel geschikt voor kinderen omdat het heel langzaam diep wordt

De perfecte vakantie

Jurgen
    17-8-2017
    • Onderkomen10

Wij gebruikten het huisje op het Robinia-park vooral als uitvalsbasis om de streek te ontdekken en te genieten.

Het huisje was perfect in orde, zeer ruim en gezellig ingericht om ons gezin met 3 kinderen allemaal een eigen plaatsje te geven.

Vanuit het park is het Balatonmeer vlakbij (dagje zwemmen), een citytrip naar Boedapest (een goed uur rijden) is een aanrader, en tal van mooie wandelingen in de glooiende wijngaarden in de buurt zijn mogelijk.

De communicatie met de eigenaar verloopt bijzonder vlot. Op al onze vragen, zowel op voorhand als tijdens het verblijf, komt zeer snel een vriendelijk antwoord.

Wat ons betreft is dit de perfecte vakantie!

TOP locatie

Marcel Hofstede
    4-6-2017
    • Activiteiten10
    • Onderkomen10

Rustig gelegen vlak bij het balatonmeer. Genoten van de rust. Heerlijk kunnen wandelen door de bosrijke omgeving. TOP!

Rust en natuur

Astrid van den Berg
    4-6-2017
    • Onderkomen10

Een heerlijke plek om tot rust te komen. In de buurt van leuke stadjes, marktjes en vlakbij het Balatonmeer.

Een geweldige meivakantie

Familie de Jong
    8-5-2017
    • Onderkomen9

Robiniapark is een rustig vakantiepark met prachtige villa's. In de buurt is genoeg te doen voor jonge en oudere kinderen.

Het park is voorzien van een speelplaats voor kinderen. Prachtig uitzicht op het dal en het Balatonmeer.

een oase van rust en ontspanning

valstar
    17-4-2017
    • Onderkomen10

als u echt tot rust wil komen in een luxe villa midden in de natuur dan is dit een ideale bestemming

herfst rond Szolad mag je niet missen!

Wietske
    8-1-2017
    • Activiteiten9
    • Onderkomen9

Een prachtige omgeving ,schitterende natuur, bomen dieren.

Veel ruimte om te fietsen en te wandelen.

Prachtige complete vakantiehuizen op het Robiniapark.

Oude reviews (archief)

Een heerlijk plek!

Teko
    9-5-2016
    • Onderkomen10

We zijn zojuist terug van een heerlijke vakantie op het Robiniapark. Het is een park waar een ontspannen sfeer hangt. De huizen zijn van goede kwaliteit en veel ruimer dan dat we bij andere bungalowparken gewend zijn.

Ondanks dat er geen animatieprogramma is, hebben de kinderen (9, 7 en 4 jaar oud) zich de hele dag vermaakt met hutten bouwen, verstoppertje spelen etc. Op deze manier heb je als ouder ook lekker vakantie.

In de omgeving is veel te doen. Je kan bijvoorbeeld een dag naar Boedapest of naar een klimpark of een rodelbaan. Het Balatonmeer is op vijf minuten rijden, dus een dagje bij het meer liggen behoort ook tot de mogelijkheden.

Een echte topper is samen met een lokale wijnboer met paard en wagen naar zijn wijnkelder in de heuvels te rijden. Je krijgt daar ter plaatse een wijnproeverij en een overheerlijke Hongaarse maaltijd. Echt genieten!

We komen zeker nog een keer terug!

We hebben een aantal aanbieders voor Robiniapark voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Robiniapark in Szólád, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Robiniapark zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Robiniapark scoort een 9.32 uit 10 op basis van 38 reviews.