Vakantiepark Robiniapark

8,8

• Onderkomen9,0
  • Activiteiten7,8

42 reviews over Vakantiepark Robiniapark in het Nederlands

Heerlijk relaxed verblijf in mooie groene omgeving

Stephan van der Kramer,
10-1-2019
  • Activiteiten8

Ons verblijf in souterrainvilla nr 2 is erg goed bevallen. Ruime kamers en mooie volledige keuken. Vanuit het souterrain wandel je zo de ruime achtertuin in welke een mooi uitzicht biedt.

Kampvuurplaats centraal aanwezig in het park is ook erg fijn, een zaklamp meenemen is wel handig om het paadje door de struiken goed te verlichten.

Lekker restaurant in dorp met goed traditioneel Hongaars eten!

Tijdens ons verblijf een hardlooptocht gemaakt naar het meer, dit is prima te doen zonder langs drukke wegen te hoeven rennen.

Gereisd met vrienden in juni 2018

we hadden er meer van verwacht

Frank,
25-8-2018
  • Onderkomen4
  • Activiteiten3
  • Onderkomen4
  • Activiteiten3

Min

- onze villa 3 was vies

- te weinig horren zodat je 's nachts de ramen niet konden open zetten. daardoor slechte nachtrust

- Het huis was erg vochtig

- de wel aanwezige horren waren kapot.

- huis wordt erg heet

- tv werkt niet

- geen basis vertier voor oudere kinderen zoals bijvoorbeeld een ping pong tafel

- geen informatievoorziening mbt kampvuur

- mooi aangelegd park met ruime percelen

- goed restaurant in het dorp

- mooie authentieke omgeving

Kortom we hadden er gezien de eerdere recensies heel wat van verwacht, maar helaas viel het ons wat tegen. Voor de prijs die je betaald, verwacht je luxe te krijgen, maar dit was helaas niet het geval.

Hongarije als vakantieland is me wel goed bevallen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

het gevoel dat je echt even uit ben, rustgevend!

Lotte Troost,
11-8-2018
  • Activiteiten9

Erg mooie omgeving. Echt een plek om tot rust te komen, maar wel in de omgeving genoeg activiteiten te doen. Park ligt prachtig met mooi uitzicht. In de avond genoeg sterren te zien!

We hebben een aantal aanbieders voor Robiniapark voor je op een rij gezet:

Kan niet wachten op de volgende keer, fantastisch!

Mees Bergeman,
11-8-2018
  • Activiteiten8

Dit is niet de eerste keer dat ik hier op vakantie ben geweest, maar het was weer onwijs genieten. De sfeer is fantastisch en het ontvangst is heel fijn. Er is een hoop te doen in de omgeving, 10 minuten rijden van het Balaton meer, dus een heel kort ritje om gemakkelijk de hele dag te kunnen relaxen. Ook hebben we mountainbikes gehuurd en daar heb je voor 8 euro een hele dag een fiets, kortom fantastisch. Ik heb weer onwijs genoten en ik ga zeker terugkomen.

Robert,
14-5-2018
  • Activiteiten9

Een absolute aanrader. Dit park heeft alles te bieden; activiteiten, een mooie omgeving en een toplocatie. Van relax aan het balatonmeer tot moutainbiken in de omgeving, top. Ook in de avond sterren kijken is heel goed te doen. Wij hebben zelfs venus en jupiter gezien.

Gereisd met vrienden in mei 2018

Een fantastische vakantie met het ganse gezin

De Schryver,
15-9-2017
  • Activiteiten8

De villa's zijn zeer goed gelegen in een afgesloten groene omgeving toegankelijk via een poort.

Er Is ook een opzichter aaanwezig die je met raad een daad bestaat met je vragen en eventuele problemen.

Binnenin zijn de villa's zeer proper en voorzien van alle comfort.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Heerlijk park!

G. Tilro,
13-9-2017
  • Activiteiten7
  • Activiteiten7

Rustig park met goede ligging t.o.v. het Ballatonmeer. Leuke uitstapjes in de omgeving. Leuke tocht gemaakt met paard en wagen met wijnproeverij...aanrader. 10 persoonshuis is top! Van alle gemakken voorzien..goede bedden en huur een zwembad. De beheerder helpt je met alle vragen. Restaurant op loopafstand en genoeg in de omgeving met de auto bereikbaar. Het meer is heel geschikt voor kinderen omdat het heel langzaam diep wordt

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

De perfecte vakantie

Jurgen,
17-8-2017
  • Activiteiten8

Wij gebruikten het huisje op het Robinia-park vooral als uitvalsbasis om de streek te ontdekken en te genieten.

Het huisje was perfect in orde, zeer ruim en gezellig ingericht om ons gezin met 3 kinderen allemaal een eigen plaatsje te geven.

Vanuit het park is het Balatonmeer vlakbij (dagje zwemmen), een citytrip naar Boedapest (een goed uur rijden) is een aanrader, en tal van mooie wandelingen in de glooiende wijngaarden in de buurt zijn mogelijk.

De communicatie met de eigenaar verloopt bijzonder vlot. Op al onze vragen, zowel op voorhand als tijdens het verblijf, komt zeer snel een vriendelijk antwoord.

Wat ons betreft is dit de perfecte vakantie!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

TOP locatie

Marcel Hofstede,
4-6-2017
  • Activiteiten10
  • Activiteiten10

Rustig gelegen vlak bij het balatonmeer. Genoten van de rust. Heerlijk kunnen wandelen door de bosrijke omgeving. TOP!

Gereisd met vrienden in juni 2017

Rust en natuur

Astrid van den Berg,
4-6-2017
  • Activiteiten8

Een heerlijke plek om tot rust te komen. In de buurt van leuke stadjes, marktjes en vlakbij het Balatonmeer.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Robiniapark in Szólád, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Robiniapark zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.