Vakantiepark Robiniaparkstersterstersterster

Tonen op kaart

43 reviews over Vakantiepark Robiniapark

• 2019
    9Stephan van der Kramer10-01-2019

Heerlijk relaxed verblijf in mooie groene omgeving

Ons verblijf in souterrainvilla nr 2 is erg goed bevallen. Ruime kamers en mooie volledige keuken. Vanuit het souterrain wandel je zo de ruime achtertuin in welke een mooi uitzicht biedt.
    Kampvuurplaats centraal aanwezig in het park is ook erg fijn, een zaklamp meenemen is wel handig om het paadje door de struiken goed te verlichten. Lekker restaurant in dorp met goed traditioneel Hongaars eten! Tijdens ons verblijf een hardlooptocht gemaakt naar het meer, dit is prima te doen zonder langs drukke wegen te hoeven rennen.

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 2018
    5Frank25-08-2018

we hadden er meer van verwacht

Min - onze villa 3 was vies - te weinig horren zodat je 's nachts de ramen niet konden open zetten. daardoor slechte nachtrust - Het huis was erg vochtig - de wel aanwezige horren waren kapot. - huis wordt erg heet - tv werkt niet - geen basis vertier voor oudere kinderen zoals bijvoorbeeld een ping pong tafel - geen informatievoorziening mbt kampvuur

Plus - mooi aangelegd park met ruime percelen - goed restaurant in het dorp - mooie authentieke omgeving

Kortom we hadden er gezien de eerdere recensies heel wat van verwacht, maar helaas viel het ons wat tegen. Voor de prijs die je betaald, verwacht je luxe te krijgen, maar dit was helaas niet het geval. Hongarije als vakantieland is me wel goed bevallen.

• 4Onderkomen
    • 3Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9Lotte Troost11-08-2018

het gevoel dat je echt even uit ben, rustgevend!

Erg mooie omgeving. Echt een plek om tot rust te komen, maar wel in de omgeving genoeg activiteiten te doen. Park ligt prachtig met mooi uitzicht. In de avond genoeg sterren te zien!

• 9Activiteiten

• 9Mees Bergeman11-08-2018

Kan niet wachten op de volgende keer, fantastisch!

Dit is niet de eerste keer dat ik hier op vakantie ben geweest, maar het was weer onwijs genieten. De sfeer is fantastisch en het ontvangst is heel fijn. Er is een hoop te doen in de omgeving, 10 minuten rijden van het Balaton meer, dus een heel kort ritje om gemakkelijk de hele dag te kunnen relaxen. Ook hebben we mountainbikes gehuurd en daar heb je voor 8 euro een hele dag een fiets, kortom fantastisch. Ik heb weer onwijs genoten en ik ga zeker terugkomen.

• 10Robert14-05-2018

Een absolute aanrader. Dit park heeft alles te bieden; activiteiten, een mooie omgeving en een toplocatie. Van relax aan het balatonmeer tot moutainbiken in de omgeving, top. Ook in de avond sterren kijken is heel goed te doen. Wij hebben zelfs venus en jupiter gezien.

• 9Activiteiten

• Oude reviews

9De Schryver15-09-2017

Een fantastische vakantie met het ganse gezin

De villa's zijn zeer goed gelegen in een afgesloten groene omgeving toegankelijk via een poort. Er Is ook een opzichter aaanwezig die je met raad een daad bestaat met je vragen en eventuele problemen. Binnenin zijn de villa's zeer proper en voorzien van alle comfort.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 9G. Tilro13-09-2017

Heerlijk park!

Rustig park met goede ligging t.o.v. het Ballatonmeer. Leuke uitstapjes in de omgeving. Leuke tocht gemaakt met paard en wagen met wijnproeverij...aanrader. 10 persoonshuis is top! Van alle gemakken voorzien..goede bedden en huur een zwembad. De beheerder helpt je met alle vragen. Restaurant op loopafstand en genoeg in de omgeving met de auto bereikbaar. Het meer is heel geschikt voor kinderen omdat het heel langzaam diep wordt

• 7Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 9Jurgen17-08-2017

De perfecte vakantie

Wij gebruikten het huisje op het Robinia-park vooral als uitvalsbasis om de streek te ontdekken en te genieten. Het huisje was perfect in orde, zeer ruim en gezellig ingericht om ons gezin met 3 kinderen allemaal een eigen plaatsje te geven. Vanuit het park is het Balatonmeer vlakbij (dagje zwemmen), een citytrip naar Boedapest (een goed uur rijden) is een aanrader, en tal van mooie wandelingen in de glooiende wijngaarden in de buurt zijn mogelijk. De communicatie met de eigenaar verloopt bijzonder vlot. Op al onze vragen, zowel op voorhand als tijdens het verblijf, komt zeer snel een vriendelijk antwoord. Wat ons betreft is dit de perfecte vakantie!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 10Marcel Hofstede04-06-2017

TOP locatie

Rustig gelegen vlak bij het balatonmeer. Genoten van de rust. Heerlijk kunnen wandelen door de bosrijke omgeving. TOP!

• 10Activiteiten

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 9Astrid van den Berg04-06-2017

Rust en natuur

Een heerlijke plek om tot rust te komen. In de buurt van leuke stadjes, marktjes en vlakbij het Balatonmeer.

Gereisd met vrienden in juni 2017

7 tips over Vakantiepark Robiniapark

• Paauwe, 15-05-2014

Een dagje Boedapest. Indrukwekkende stad!

• Andre, 08-03-2012

Gratis wifi is aanwezig (niet vermeld op de site). Vraag de beheerder om wandelkaarten in de omgeving, hij heeft goede tips. Paardrijden bij Sandor (teleki) is ook heel leuk.

• Marco-Paulo , 14-07-2013

Restaurant Anno Taverna in Balatonszarszo. Vantevoren wel reserveren.

1 vraag over Vakantiepark Robiniapark

• Perry, 23-05-2013

Tips voor in de omgeving

Hallo allemaal,

Wij zijn van plan om met onze familie (inclusief 2 kids van 3 en 5) een trip te maken richting Robiniapark in Juli. Heeft iemand tips/suggesties voor wat te doen met de kinderen, qua uitjes, leuke restaurants andere leuke dingen?

Ik hou mij van harte aanbevolen voor alle tips om ons verblijf daar nog aangenamer te maken.

Mvg Perry

peter, 26-03-2014

Balatonmeer, restaurant: Anno, mooie wandelingen, Budapest, paardrijden/huifkar. Dierentuin in Vesprem

Vakantiepark info

• BBQToegestaan