Géén boekingskosten

HongarijePlaatsen aan het BalatonmeerSiofok

6.5VoldoendeScore uit 8 reviews

8 Reviews over Vénusz

• 7margo10-12-2010

prima hotel voor een jongerenvakantie!

Wij zijn hier in de zomer van 2008 met zn 3en geweest. De kamers zijn groot genoeg voor 2 personen maar met 3 man wordt het echt te krap. Ons bed nam vrijwel de hele kamer in beslag waardoor er alleen een klein looppad van een halve meter overbleef. Het ontbijt is prima,de kamers worden elke dag schoongemaakt en het personeel is erg vriendelijk. De ligging van het hotel is perfect. Met 5 minuten lopen ben je in de barstreet en ook de watertoren (verzamelpunt voor uitstapjes van reisorganisaties) is goed te bereiken.

• 8Jordy12-04-2010

Top locatie; leuk hotelletje

Wat een top tijd! Wij zijn met een groep van 8 jongeren met de bus hierheen gegaan. De busrit viel 100% mee. Bij ons hotel aangekomen moesten we eerst nog een uurtje wachten, want ze waren nog aan het schoonmaken. De ruimte van de kamer viel ons tegen. Met ze twee heb je er genoeg aan, maar zodra er een derde persoon bij ligt is dit echt krap en klein. Ideaal is het als je op de begane grond zit. Wanneer er iemand eerder terug wilt kan die gewoon gaan en vervolgens via de achter deur de sleutel weer afleveren bij de receptie. Het personeel is altijd vriendelijk (als je zelf ook normaal gedraagt) Nooit van iemand last gehad of verdwenen spullen. Voordeel aan dit hotel is dat je na 2 minuten lopen de barstreet in loopt. Desondanks dat je zo dichtbij zit is het er toch rustig.

• 8Jordy12-04-2010

Perfecte ligging; Heerlijk hotelletje

• 7T & R07-06-2009

Goede ligging, fijn hotelletje

Het Hotel ligt precies bij de mainstreet dat is erg fijn. het is een klein hotel maar gezellig en huiselijk. het eten was lekker, kamers niet al te groot maar wel verzorgd. voor wat je betaald is dit een prima 3 sterren hotel.

• 5Angèl11-08-2008

Kleine overvolle kamers

Kleine overvolle kamers, met weinig ruimte en zeer oude meubels. Slechts bedden en ook de schoonmaak laat te wensen over.

• 5Rob11-08-2008

Klein, vies

Kamers zijn veel te klein en zijn slecht onderhouden en schoon gehouden

• 5Turksma M.22-07-2008

Krakkemikkig hotelletje

Dit hotelletje dicht bij de befaamde "Bar Street" en dicht bij het strand heeft geen mooie uitstraling als je er tegenaan kijkt van de voorkant. Dit vermoeden word bevestigd als je op je kamer aankomt; geen TV terwijl dat toch in de beschrijving staat, twee magere bedden (mocht je met 3 personen bij krijg je er een stretcher bij die echt niet past!) en een terrasje waarvan de plastic stoeltjes al bijna kapot zijn en je mag ze betalen als je er doorheen zakt! De "beveiliging" is er om de bezoekers op de regels te wijzen, waar zij het nodig vinden gebruiken ze fysiek geweld (echt waar!) om je te wijzen op je "ongeoorloofde" gedrag.. ongelofelijk.. Het ontbijt is nog wel ok, een beetje taaie broodjes maar lekkere jammetjes en ham/kaas of een eitje. De jus d'orange is ranja, en de koffie laat ook te wensen over, maar het is goed te doen. Kortom; je moet je geen hotel voorstellen, gewoon een kamer met twéé bedden.. en proberen niks te hardhandig te behandelen!

• 7Menno12-01-2005

Prima Hotel, kamers van Gogo(benedenverdieping) iets wat krap. Personeel heel vriendelijk, zelfs de schoonmakers. Erg vriendelijke en leuke bardame. Ligging is helemaal super! Naar het strand is maar enkele meters! 2 minuutjes lopen ongeveer. Centrum 5 minuutjes

Hotel Vénusz info

Soort hotel