Appartement Richie II

We hebben een aantal aanbieders voor Richie II voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Richie II in het Nederlands

Net terug uit Appartementen Richie II, wij zaten in Greta appartement. Dit was geschikt voor 8 personen, we hadden 4 slaapkamers, 2 badkamers en een keuken.

Het appartement is schoon en van alle gemakken voorzien, zelfs een magnetron.

Je kan gebruik maken van een broodservice voor 8 eurocent per broodje wordt dit 's ochtends om 8 uur bij je afgeleverd. Tevens kan je je was laten doen voor ongeveer 3 euro, ze strijken zelfs je kleding!

Het enige nadeel was dat er 1 kamer een ontzettend slecht bed had, heel hard maar na het gemeld te hebben zijn extra dekens neergelegd op het matras.

De ligging ten opzichte van het centrum/ balatonmeer is toch best ver, maar daardoor wel rustig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Richie II in Siofok, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Richie II zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Richie II scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: