Appartement Palace de Luxe

2 reviews over Appartement Palace de Luxe in het Nederlands

Luxe maar wel gezeur

Dolf
12-8-2009

We waren met 7 vrienden gegaan. Moetsten 50 euro borg per persoon betalen en konden toen gelijk het apprtement in. Eerste indruk was heel goed, het maakt zijn naam wel waar, hoewel de airco voor geen meter werkte. Pluspunten waren: Tv met BVN, koffiezet apparaat, twee moderne badkamers, keuken met magneetron, koelkast, voldoende servies en kookplaat. Min punten: lag 5km van centrum dus moetse we wel elke avond 2 keer taxi betalen(500HUF per keer per persoon) dus valt eigelijk nog wel mee, maar is fijner als je niet op taxi hoeft te wachten enzo... verder waren de beheerders als heel snel aan het zeuren, je mocht niet in het zwembad springen, vond het super erg dat het beddengoed beetje vies was voor de volgende groep!!(wordt daar normaal dus niet gewassen) We kregen 150 euro borg niet terug omdat de vloerbedekking in de slaapkamers vies was.

Gereisd Met vrienden in Sat Aug 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Goede, vrij nieuwe accomodatie

Erik
17-9-2008

De appartementen zijn zo goed als nieuw en liggen op nog geen 150 meter van het Balatonmeer af. Discotheek The Palace is dichtbij maar je hebt er 's nachts geen last van. Het centrum ligt wel verder weg, je kunt het niet lopend af. Daarentegen kost de taxi niet zoveel. De appartementen zijn voorzien van magnetron, tv, airco en mooie badkamer! Er zitten ongeveer 8 appartementen bij, en samen heb je een redelijk zwembad. Verder geen problemen gehad met de eigenaren, borg ook gewoon teruggekregen.

Gereisd Met vrienden in augustus 2008

Appartement info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Palace de Luxe in Siofok, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Palace de Luxe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.