Hotel Magistern

7.8Goed

Hongarije, Plaatsen aan het Balatonmeer, Siofok

Op vakantie geweest naar Magistern?

7.8Goed

14 reviews over Hotel Magistern

• 2019
      8A.Boogaart25-06-2019

Hotel magistern is een wat ouder hotel maar de kamers zijn resent gemoderniseerd prijs kwaliteit vond ik goed vriendelijk en behulpzaam personeel zeker als probeerd een paar woordjes hongaars te spreken het eten is hongaars en ik vond het zeer goed zeker voor de prijs smaakvol en afwisselend.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 2018
      8K. Bogaard08-02-2018

Zeer goed bevallen excursiereis.

De buschauffeur/reisleider was uitstekend. De touringcar ook. Het hotel aan het Balatonmeer was gedateerd maar gezien de prijs/kwaliteit verhouding acceptabel. Prima verzorging en interessante excursies. Voor 2018 opnieuw een busreis met touroperator geboekt.

Gereisd met partner in mei 2017

• 9H.vink12-01-2018

Goed hotel was zeer goed

Prima personeel mooie ligging aan het ballatonmeer. Zeker goed te doen met een bus reis. De dans en folklores avond was heel goed geregeld en interessant. Het suikervrije diet van mijn vrouw werd ook goed verzorgd. Ze kreeg elke avond een persoonlijk toetje.

Gereisd met partner in mei 2017

• Oude reviews

9Doreen26-10-2017

Prima 3* hotel

Met de groepsreis zijn we 5 dagen gebleven in Magistern Hotel. Hotel is een klein beetje verouderd, maar de leiding is bezig met het opknappen. In dit postcommunistische land als Hongarije is niet alles mogelijk en niet altijd gaat het zo snel daar. Dat begrijpen we wel. Kamers zijn ruim, schoon met eenvoudig meubilair en met nieuwe leuke vernieuwde badkamers. De handdoeken waren niet elke dag ververst, maar we hadden geen problemen daarmee. Sommige gebreken werden gecompenseerd door zeer lekker eten, ontbijt en avondeten in buffetvorm, die je zelfs niet kan vergelijken met het zuinige, onsmakelijke eten in Italië of Frankrijk. Dit hebben we vaak meegemaakt tijdens onze groepsreizen via deze reisorganisatie. De prijs van drankjes in het hotel waren zeker niet duur. In het algemeen goede prijs/kwaliteit verhouding. Hotel ligt 100 m van het Balatonmeer, rondom is het groen en rustig. In oktober (naseizoen) waren vele hotels dicht, centrum Siofok binnen 5-10 min bereikbaar met de auto (taxi). Het afscheidsdiner in het hotel was een echte verrassing, verrijkt met leuke folklore voorstelling en dansgelegenheid met zeer goede zangeres en zanger met uitstekend repertoire. Aangename ervaring voor ons.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

• 6@ anoniem06-09-2017

Nooit meer!

Het is een sterk verouderd hotel, totaal geen sfeer , warm eten lauw. Een fiets moet je zeker niet huren van het hotel , dat was triest en daar vragen ze nog huur voor ( niet veel) maar alles was teveel voor de fietsen die we kregen. De bar gaat al om 22:00u dicht. Het hotel is grondig aan vernieuwing toe . Badkamers waren wel al in een nieuw jasje gestoken. Maar de kamers leken wel uit de vorige eeuw. Ik zal dit hotel niemand aan bevelen. Het was er gelukkig wel schoon .als je , je zonnebebril op hield was het nog te doen . De sterren van het hotel zijn het zeker niet waard drie sterren.

Gereisd met partner in september 2017

• 7Leen14-08-2017

Heerlijke temperatuur. Mooie omgeving. Vriendelijke mensen.

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 5Theo Romijn23-05-2016

nooit meer

Oud hotel wat gerenoveerd moet worden,ontbijt zeer matig buffet redelijk,badkamer lachwekkend,moet op je knieen douchen aangezien de slang tekort is,ook de manier waarop het water in het bad loopt is curieus.tapijt op de grond stamt nog uit de communistiche tijd, oude T.v. Eetzaal ,tuin en zwembad (wel erg klein) zijn wel mooi en er was een koelkast op de kamer.

Gereisd met partner in mei 2016

• 8Antonia03-09-2015

goed

Het hotel is al wat ouder, maar goed en schoon. Ruime kamers. Er is geen airco, dat is wel een nadeel als het erg warm is. Vriendelijk personeel, eten is in buffetvorm en goed. De gezellige tuin van het hotel ligt aan de promenade van het Balaton meer.

Gereisd met vrienden in juli 2015

• 9Cindy02-02-2015

Heel prettig hotel

Wij zijn in september 5 dagen in Hotel Magistern geweest , een prettig hotel met gezellige, goed ingerichte kamers en een heerlijk zwembad. De service en vriendelijkheid van het personeel was uitstekend,en de ligging van het hotel, een kwartier lopen van het Balatonmeer,is geweldig. Een hele relaxte omgeving!

Gereisd met partner in september 2014

• 5Jessey29-07-2014

Redelijk te doen

Wij waren een roadtrip aan het maken en aangezien we niks hadden geboekt was dit het enige hotel wat nog vrij was. Het was erg duur en de kamers stelde niet veel voor. Het ontbijt was daarintegen wel te doen. Wij zijn de dag erna weeer verder gegaan omdat we veel meer van siofok hadden verwacht en er was eigenlijk niet veel te beleven.

Gereisd met partner in juli 2014

Hotel Magistern info