Hotel Magistern

Hotel Magistern
7,4

13 reviews over Hotel Magistern in het Nederlands

Zeer goed bevallen excursiereis.

K. Bogaard
8-2-2018

De buschauffeur/reisleider was uitstekend. De touringcar ook. Het hotel aan het Balatonmeer was gedateerd maar gezien de prijs/kwaliteit verhouding acceptabel. Prima verzorging en interessante excursies. Voor 2018 opnieuw een busreis met touroperator geboekt.

Goed hotel was zeer goed

H.vink
12-1-2018

Prima personeel mooie ligging aan het ballatonmeer. Zeker goed te doen met een bus reis. De dans en folklores avond was heel goed geregeld en interessant. Het suikervrije diet van mijn vrouw werd ook goed verzorgd. Ze kreeg elke avond een persoonlijk toetje.

Prima 3* hotel

Doreen
26-10-2017

Met de groepsreis zijn we 5 dagen gebleven in Magistern Hotel. Hotel is een klein beetje verouderd, maar de leiding is bezig met het opknappen. In dit postcommunistische land als Hongarije is niet alles mogelijk en niet altijd gaat het zo snel daar. Dat begrijpen we wel. Kamers zijn ruim, schoon met eenvoudig meubilair en met nieuwe leuke vernieuwde badkamers. De handdoeken waren niet elke dag ververst, maar we hadden geen problemen daarmee. Sommige gebreken werden gecompenseerd door zeer lekker eten, ontbijt en avondeten in buffetvorm, die je zelfs niet kan vergelijken met het zuinige, onsmakelijke eten in Italië of Frankrijk. Dit hebben we vaak meegemaakt tijdens onze groepsreizen via deze reisorganisatie. De prijs van drankjes in het hotel waren zeker niet duur. In het algemeen goede prijs/kwaliteit verhouding. Hotel ligt 100 m van het Balatonmeer, rondom is het groen en rustig. In oktober (naseizoen) waren vele hotels dicht, centrum Siofok binnen 5-10 min bereikbaar met de auto (taxi). Het afscheidsdiner in het hotel was een echte verrassing, verrijkt met leuke folklore voorstelling en dansgelegenheid met zeer goede zangeres en zanger met uitstekend repertoire. Aangename ervaring voor ons.

Nooit meer!

@ anoniem
6-9-2017

Het is een sterk verouderd hotel, totaal geen sfeer , warm eten lauw.

Een fiets moet je zeker niet huren van het hotel , dat was triest en daar vragen ze nog huur voor ( niet veel) maar alles was teveel voor de fietsen die we kregen.

De bar gaat al om 22:00u dicht.

Het hotel is grondig aan vernieuwing toe .

Badkamers waren wel al in een nieuw jasje gestoken.

Maar de kamers leken wel uit de vorige eeuw.

Ik zal dit hotel niemand aan bevelen.

Het was er gelukkig wel schoon .als je , je zonnebebril op hield was het nog te doen .

De sterren van het hotel zijn het zeker niet waard drie sterren.

Leen
14-8-2017

Heerlijke temperatuur. Mooie omgeving. Vriendelijke mensen.

nooit meer

Theo Romijn
23-5-2016

Oud hotel wat gerenoveerd moet worden,ontbijt zeer matig buffet redelijk,badkamer lachwekkend,moet op je knieen douchen aangezien de slang tekort is,ook de manier waarop het water in het bad loopt is curieus.tapijt op de grond stamt nog uit de communistiche tijd, oude T.v. Eetzaal ,tuin en zwembad (wel erg klein) zijn wel mooi en er was een koelkast op de kamer.

goed

Antonia
3-9-2015

Het hotel is al wat ouder, maar goed en schoon. Ruime kamers. Er is geen airco, dat is wel een nadeel als het erg warm is. Vriendelijk personeel, eten is in buffetvorm en goed. De gezellige tuin van het hotel ligt aan de promenade van het Balaton meer.

Heel prettig hotel

Cindy
2-2-2015

Wij zijn in september 5 dagen in Hotel Magistern geweest , een prettig hotel met gezellige, goed ingerichte kamers en een heerlijk zwembad. De service en vriendelijkheid van het personeel was uitstekend,en de ligging van het hotel, een kwartier lopen van het Balatonmeer,is geweldig. Een hele relaxte omgeving!

Redelijk te doen

Jessey
29-7-2014

Wij waren een roadtrip aan het maken en aangezien we niks hadden geboekt was dit het enige hotel wat nog vrij was. Het was erg duur en de kamers stelde niet veel voor. Het ontbijt was daarintegen wel te doen. Wij zijn de dag erna weeer verder gegaan omdat we veel meer van siofok hadden verwacht en er was eigenlijk niet veel te beleven.

2008

uitstekend hotel

Lenneke Tielenburg
11-11-2008

Prima hotel, aardige bediening en als je langs het Balatonmeer wandelt ligt Siofok op zo'n 20 minuten loopafstand. Wij waren er in september en toen was duidelijk het hoogseizoen voorbij: veel gesloten winkels, restaurantjes en hotels. Het zal in de zomer levendiger zijn. Toch prima vermaakt met veel leuke uitstapjes. Hongarije is een prachtig land.

We hebben een aantal aanbieders voor Magistern voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Magistern in Siofok, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Magistern zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Magistern scoort een 7.39 uit 10 op basis van 13 reviews.