Appartement Kenyelmes

Appartement

Matig

1 review over Appartement Kenyelmes in het Nederlands

2008

Het kleine complex ziet er goed uit, ook de kamers zijn en

S. Kerrar
18-1-2008

Het kleine complex ziet er goed uit, ook de kamers zijn groot, goed ingericht en schoon. Het zwembad is klein, en niet altijd even schoon. Dicht bij het meer, supermarkt en enkele restaurants, maar ver van het uitgaanscentrum! De familie die het appartement beheerd is onvriendelijk en spreekt alleen Hongaars,en alleen de zoon spreekt Engels. Bovendien belazeren ze je bij de teruggave van de hoge borg! Beschadigingen die er al waren (kapot stucwerk) trekken ze van je borg af. En als je in discussie gaat kan je opeens weer heel wat meer van de borg terugkrijgen! Ik durf u het niet aan te raden!

Gereisd Anders in januari 2008

Appartement info

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kenyelmes in Siofok, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kenyelmes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.