Géén boekingskosten

6.2VoldoendeScore uit 25 reviews

25 Reviews over Club Siofok

• 3Gabi30-06-2013

Pobyt příště jinde

Byli jsme tam letos v červnu. Zažili jsme 40C vedra. Upozorňuji, že hotel je vysoký panelák a nemá klimatizaci. Měnili jsme pokoje 2x, ale varuji vás, že je tam strašné horko na pokojích. Nedá se to vydržet skoro po celý den. Hotel to nemá vyřešené. Musíte čekat celý den venku až zajde slunce, abyste mohli jít do pokoje. Opravdu, zní to extrémně..ale jakmile začnou vedra nad 35C, není to tam vůbec příjemný pobyt. Proto hlavně rodiny s malými dětmi si dovolenou naplánujte tak, abyste to tam nemuseli pak přetrpět jako my! Jinak poloha hotelu skvělá, hezký bazén, pláž, dobré snídaně.

• 6Kim19-07-2012

Geslaagde vakantie, hotel niet helemaal top.

Wij hebben met vriendinnnen een topvakantie gehad, veel wezen stappen, zonnen en gezelligheid gehad! Het hotel had wel wat minpunten maar om er alleen te slapen was het wel prima.

Het personeel kan slecht engels en duits. Kamers werden niet altijd even goed schoongemaakt. De badkamer was netjes alleen kregen wij een paar dagen GEEN handdoeken omdat ze op waren??! Dat was echt niet fijn!! Het ontbijt was goed in orde.

• 3D.Postema29-08-2011

Voor ons niet weer!

Wij zaten in het voormalig hotel Hungaria. Receptie kon geen Engels, op 1 jongen na. De meiden van de receptie spraken erg gebrekkig Duits! Ze wisten ons niks te vertellen over Siofok. Zelfs niet waar de winkeltjes lagen. Niks over het straat treintje, niks over budapest. Erg jammer.

Hotel was erg vies, er was bij ons niet gestofzogen. Haren lagen in de badkamer en alle bedden waren aan het verteren en kwamen de veren uit het matras zetten.

Wij zijn een jong stel van 20 jaar. Kwamen niet om te stappen. We hebben verder geen overlast gehad. Ja sochtends, naast het hotel staan een paar plastic blokken waarmee kinderen kunnen spelen. Dit maakte nogal een lawaai.

"prive" strandje was wel erg lekker al waren alle bedjes gauw bezet!

• 8Huib van staveren23-08-2011

goede service , behulpzaam ,goed eten

zijn geld dubbel en dwars waard, Boedapest op 100km maar ook het Balaton meer is mooi en de stad Siofok is voor ieder wat wils voor jong en oud een aanrader

• 7Patrick27-07-2011

Goede plek in relatief goed hotel!

De ligging van het hotel is perfect voor jongeren die uit willen gaan. De barstreet is ong. 2 minuten lopen, en ondanks deze korte afstand is er s'avonds op je eigen kamer nauwelijks iets van te horen. T.o.v. het meer kan je niet beter zitten. Je zit binnen 5 meter op het eigen privé strand waar gratis bedjes met kussens beschikbaar zijn.

De service van het hotel laat wel een beetje de wensen over. Ze spreken absoluut geen Engels, en hun Duits is ook niet super. Handen en voeten bieden soms meer uitkomst. Al met al kom je er uiteindelijk wel uit.

Het ontbijt was goed, maar voor hetzelfde geld kan je ook op de barstreet een lekker ontbijt of lunch nemen. Aanwezig was o.a. broodjes (wit/bruin), kaas, jam, soorten vleeswaren, worstjes, scrambled eggs, koffie/thee of water en aangelengde limonade.

De kamers zijn simpel maar netjes. De badkamer ziet er zeker goed uit vergeleken bij de rest en alles is schoon.

Hotel is zeker aan te raden voor jongeren die uit willen gaan in siofok!

• 0Suzanne12-11-2010

Mooie ligging met uitkijk op meer

Het ziet er vanaf de buitenkant niet helemaal perfect uit, maar binnen is het netjes met ruime kamers voor de prijs die je betaald. Het ontbijt (lopend bufet) is echt heerlijk! Als je op je balkon staat kijk je zo op het meer, en ook wanneer je het hotel uitloopt ben je al bij het meer.

• 3Edith und Hans01-10-2010

Sehr renovierungsbedürftiges Hotel,Lage super

Leider sind die Zimmer unappetlich. der Teppich besteht nur aus Flecken.Das Bad ist ebenfalls grauenhaft. Sehr gut haben wir die Verpflegung gefunden. Auch das Personal war angenehm. Die Lage direkt am See entschädigt für viele Unannehmlichkeiten. Auch der Balkon war total verdreckt. Außerdem sah er lebensgefährlich aus. (11. Stock). Alles in allem nicht sehr empfehlenswert. Nur der Preis stimmte.

• 6FdM25-08-2010

Prima, degelijk hotel.

Drie maal in dit hotel geweest en drie maal een van de verschillende gebouwen. Alle drie de gebouwen zijn proper, maar je merkt dat de staat oud begint te worden. Al vanaf het eerste jaar roept de eigenaar alles te zullen slopen en opnieuw op te bouwen. Dit is nog steeds niet gebeurt. Het privestrand is erg fijn en direct aan het hotel. Uiteraard vroeger wakker zijn dan de rest om een bedje te krijgen. Eten kan ik niet over oordelen, wij verbleven op basis van logies. Buiten de deur eten is in Hongarije het beste wat je kan doen. Voor een simpel, degelijk hotel en een prima ligging kun je met Club Siofok goed uit de voeten.

• 9Siofok02-08-2010

Beter dan verwacht

Zijn net terug gekomen uit siofok. Ben hier met 3 vriendinnen geweest(familie kamer) en het was super. Werden netjes geholpen, kamer zag er ruim en met balkon netjes uit. Sanitair was niet super maar wel schoon. De plek is super! Nog geen 100 meter lopen of je kan de coca cola beach op, je bent zo bij de barstreet. Alles kan lopend, idieaal. Ik zou dit hotel aanraden aan jongeren.

• 2Anonym21-04-2010

Gode udearealer

Club Siofok har RIGTIGT gode og børnevenlige udearealer og venligt personale MEN...vi havde købt et værelse for 10 dage, men flyttede ud efter en nat da værelset var elendigt: lille, varmt uden aircondition, sengene var bløde og dårlige, værelset var beskidt og der var så meget larm at man ikke kunne sove. Vi flyttede til et SKØNT nærliggende Best Western" hotel til en bedre pris i rolige og smukke omgivelser. Da vi talte med en lokal beboer om Club Siofok sagde han: Hotel Club Siofok? - "That's where drunk people stay"

Hotel Club Siofok info

• Adresgegevens