Hotel City

2008

goed hotel voor jongeren

jesper
3-8-2008

het hotel is simpel en dus goed genoeg voor jongeren. verder deden ze niet echt moeilijk alleen het schoonmaken van de kamers werd neit echt gedaan

Gereisd Met vrienden in augustus 2008
2007

De algemene indruk is goed

Anje
20-8-2007

De algemene indruk is goed. Ligging van het hotel is ook niet verkeerd. In de buurt bevindt zich een paar grote supermarkten, een bank en disco Flort. De barstreet en het balalonmeer (Coca-cola beach is een aanrader) liggen 1 tot 1,5 km van het hotel af, ook goed te doen. De service in het hotel vonden wij goed, aardige eigenaren (wie goed doet, goed ontmoet). Prijs/kwaliteit verhouding kun je ook niks van zeggen (kluis is gratis). Eten is redelijk, ontbijt is vrij goed en avondeten was verschillend, maar wel voldoende. Kamers vonden wij zeer netjes, koelkast en tv'tje erin en werden goed schoon gemaakt. Douchekop hangt wel op halfzeven en handdoeken werden 1 keer in de drie dagen verwisseld. Wij waren zeer te spreken over het hotel en hebben een mooie vakantie gehad.

Gereisd Met vrienden in augustus 2007

de algemene indruk is goed!, buitenkant/binnenkant ziet er

Daan van Bakel
17-8-2007

de algemene indruk is goed!, buitenkant/binnenkant ziet er goed uit. mijn/onze ervaring is dat dit toch tegen valt.

qua ligging zit je wel goed, 2 supermarkten binnen 300meter. discotheek flirt(100meter). locomotion(400meter),barstreet(900meter). allemaal makkelijk te doen!. en dus de ligging is bijna perfect!. (mc.don.500m ideaal voor jonge lui dus :D).

de service is minder de eigenaar spreekt wat duits maar praat ook veel door elkaar en verdenkt je overal van.

de 4persoons kamer met 2 slaapkamers bleek 1 hok te zijn met een gips/karton wandje er tussen.

deze want is gesneuveld nadat er iemand uitgleed en zich probeerde op te vangen tegen de muur en hierbij door het gips heen viel. ( kosten 200 euro ).

de douche was ook minder. een vies douchegordijn en de sproeier was niet ophangbaar. dus douche langer dan 2min.( geen plezier).

eten. het ontbijt tussen 8 en 10. voor stappers te vroeg. hierbij wel alles aanwezig

Gereisd Met vrienden in augustus 2007

er staat elke dag handoeken en schoonmaak, dat gebeurt 1x

wout en esther
26-3-2007

er staat elke dag handoeken en schoonmaak, dat gebeurt maar 1x in de 3 dagen, dus dat valt tegen!

Gereisd Anders in maart 2007

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel City in Siofok, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel City zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.