Géén boekingskosten

Hotel City

HongarijePlaatsen aan het BalatonmeerSiofok

We hebben de beste aanbieders voor Hotel City voor je op een rij gezet:

6.3VoldoendeScore uit 4 reviews

6.3VoldoendeScore uit 4 reviews

• Airconditioning

4 Reviews over City

• 7jesper03-08-2008

goed hotel voor jongeren

het hotel is simpel en dus goed genoeg voor jongeren. verder deden ze niet echt moeilijk alleen het schoonmaken van de kamers werd neit echt gedaan

• 8Anje20-08-2007

De algemene indruk is goed. Ligging van het hotel is ook niet verkeerd. In de buurt bevindt zich een paar grote supermarkten, een bank en disco Flort. De barstreet en het balalonmeer (Coca-cola beach is een aanrader) liggen 1 tot 1,5 km van het hotel af, ook goed te doen. De service in het hotel vonden wij goed, aardige eigenaren (wie goed doet, goed ontmoet). Prijs/kwaliteit verhouding kun je ook niks van zeggen (kluis is gratis). Eten is redelijk, ontbijt is vrij goed en avondeten was verschillend, maar wel voldoende. Kamers vonden wij zeer netjes, koelkast en tv'tje erin en werden goed schoon gemaakt. Douchekop hangt wel op halfzeven en handdoeken werden 1 keer in de drie dagen verwisseld. Wij waren zeer te spreken over het hotel en hebben een mooie vakantie gehad.

• 7Daan van Bakel17-08-2007

de algemene indruk is goed!, buitenkant/binnenkant ziet er goed uit. mijn/onze ervaring is dat dit toch tegen valt.

qua ligging zit je wel goed, 2 supermarkten binnen 300meter. discotheek flirt(100meter). locomotion(400meter),barstreet(900meter). allemaal makkelijk te doen!. en dus de ligging is bijna perfect!. (mc.don.500m ideaal voor jonge lui dus :D).

de service is minder de eigenaar spreekt wat duits maar praat ook veel door elkaar en verdenkt je overal van.

de 4persoons kamer met 2 slaapkamers bleek 1 hok te zijn met een gips/karton wandje er tussen.

deze want is gesneuveld nadat er iemand uitgleed en zich probeerde op te vangen tegen de muur en hierbij door het gips heen viel. ( kosten 200 euro ).

de douche was ook minder. een vies douchegordijn en de sproeier was niet ophangbaar. dus douche langer dan 2min.( geen plezier).

eten. het ontbijt tussen 8 en 10. voor stappers te vroeg. hierbij wel alles aanwezig

• 3wout en esther26-03-2007

er staat elke dag handoeken en schoonmaak, dat gebeurt maar 1x in de 3 dagen, dus dat valt tegen!

Hotel City info

Het complex