Géén boekingskosten

• 9Waardering

2 Reviews over Casa Perla

• 9Kiggen02-08-2009

eem heerlijk hotel

Casa Perla is een heel erg goed hotel met heerlijk eten (buffet).De kamers groot en goed verzorgd.Elke dag nieuwe handdoeken.Er een tv, minibar, föhn, en kluis (de kluis is gratis)Verder kreeg je bij aankomst nog twee badjassen die je kon gebruiken, ook bijvoorbeeld bij het welnesscentra.Dit lag in de kelder van het hotel.Het zwembad en het bubbelbad waren grats. Voor massages moest je betalen en volgens mij voor de sauna ook.Dat laatste durf ik niet met zekerheid te zeggen aangezien we dat niet geprobeerd hebben.Verder heb je er een computer met gratis internet en is er in het hotel overal (behalve in het restaurant)gratis draadloos internet (wifi).Het eten was heel lekker,elke dag anders en echt heel goed bereid.Bij de menu's stonden bordjes waarop in het Engels stond wat het gerecht was.Het hotel lag 15 min te voet van het uitgananscentrum.

• 9Kiggen02-08-2009

Heel goed hotel!

Wij zijn net teruggekomen van 10 dagen Siofok in hotel Casa Perla.Casa Perla is ook een heel erg goed hotel met heerlijk eten (zoveel als je wil - buffet).De kamers zijn groot en goed verzorgd.Je krijgt elke dag nieuwe handdoeken.Ook is er een tv, minibar, föhn, en een kluis (voor de kluis hoefde je niks extra's te betalen)Verder kreeg je bij aankomst nog twee badjassen die je kon gebruiken, ook bijvoorbeeld bij het welnesscentra.Dit lag in de kelder van het hotel.Het zwembad en het bubbelbad waren grats. Voor massages moest je betalen en volgens mij voor de sauna ook.Dat laatste durf ik niet met zekerheid te zeggen aangezien we dat niet geprobeerd hebben.Verder heb je er een computer met gratis internet en is er in het hotel overal (behalve in het restaurant)gratis draadloos internet (wifi).Het eten was heel lekker,elke dag anders en echt heel goed bereid.Bij de menu's stonden bordjes waarop in het Engels stond wat het gerecht was.Het hotel lag 15 min te voet van het uitgananscentrum.

Hotel Casa Perla info

• Adresgegevens