Géén boekingskosten

Balatontourist Aranypart

Vakantiepark
HongarijePlaatsen aan het BalatonmeerSiofok

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Balatontourist Aranypart voor je op een rij gezet:

4.1OnvoldoendeScore uit 98 reviews

• 4.8Eetgelegenheden

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
Meer vakantiepark info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

98 Reviews over Balatontourist Aranypart

• 4Geke25-09-2022

Tjah vergane glorie

We zaten in een stacaravan deze was nog redelijk maar ook niet echt schoon maar de toiletgebouwen vd camping die spannen toch wel de kroon … einde seizoen en volgens mij gewoon de deur dicht gedaan en schoonmaken ho maar ! Dit lijkt overal op de camping maar ook in de restaurants plekje aan t meer is goed , ruime en grote kampeer plekken maar verder is alles echt onderhoud nodig

• 2Activiteiten
    • 3Onderkomen
    • 3Eetgelegenheden
  • 3RR05-08-2022

Nooit weer!

Mooie ruime plaats direct aan het meer. Op merendeel van de plaatsen weinig tot geen schaduw. De sanitaire voorzieningen zijn ronduit slecht, heel vies, beschimmeld en roestig. Geen uitnodiging voor een verfrissende douche. Voor pubers zou dit een leuke camping zijn maar dat valt erg tegen. Niets te beleven. Onvriendelijk personeel en niet behulpzaam. Spraken weinig tot geen Engels of Duits.

• 6Eetgelegenheden
  • 5Den24-08-2021

Leuk voor een keertje!

Locatie prima, super grote campeerplek, direct aan het meer en hier en daar genoeg gelegenheid om ergens een hapje te eten. De douches zijn prima alleen je spullen hou je er niet droog. Wij hebben deze camping uitgezocht omdat deze pubervriendelijk zou zijn. Ga je met pubers op vakantie, in de directe omgeving is geen uitgaans gepegenheid en weinig te beleven. Op de camping zelf is geen vertier voor oudere kinderen, zelfs erg saai! In de weekenden hordes Hongaren die de benodigde herrie, drank en muziek meenemen. Zorgen voor de benodigde overlast, houden geen rekening met andere campinggasten. Al met al een heerlijke vakantie gehad maar tijdens de weekenden hadden wij liever even er tussenuit geknepen! Tip: Hou rekening met heel veel muggen en het weer kan plotseling omslaan en daarbij heel hard waaien, zorg dat alles goed vast staat.

• 5Onderkomen
  • 7huub mooij17-08-2019

Leuke camping direct aan het meer

Had een mobile home gehuurd van TTS Centraal Europa Reizen type Eurocomfort 32m2 met airco deze was lekker ruim met grote veranda en was in goede staat.De camping is direct aan het balatonmeer, prima gelegen. Meer is super helder water en lekkere zand grond,dus geen modder of kiezels.Kon prima aan het meer leggen op grasveld met schaduw van bomen en een trappetje het water in.Alleen je moet geen super de luxe camping verwachten met veel animatie en vertier want ze lopen gewoon nog 30 jaar achter. Maar een prima week gehad

• 5Activiteiten
    • 8Onderkomen
  • 8Anbergen08-08-2019

Leuke bruisende camping voor weinig.

Eind juli/begin augustus geweest met oudere kinderen. Kom je voor de rust, dan moet je niet naar Aranypart. Het is een bruisende camping met veel nationaliteiten en bijzondere mensen. Sanitair is oud, maar schoon. De ligging is perfect, want het meer is heel dichtbij. De campingwinkel is precies goed. Lekker ontbijt voor weinig. Ook de diverse restaurants op en naast de camping zijn prima. Lekker eten voor een zeer lage prijs. Nog nooit hebben we maar 35 euro betaald voor een overnachting in het hoofdseizoen en ook nog eens een grote plaats met schaduw. Genoeg te doen in de omgeving. Kortom prima camping.

• 6Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen
  • 1Beatrix Wehr24-07-2019

Nie wieder

Wir haben für 2 Wochen Haus Rosa gebucht. Geeignet eigentlich für 8 Leute, dafür aber nicht ausgelegt. Es war eigentlich alles kaputt in dem Haus, praktisch keine Küchenutensilien vorhanden. Meine Kinder haben sich verletzt, weil die Stühle zusammengebrochen sind. Neue haben wir nicht bekommen, die alten wurden notdürftig wieder zusammengeflickt. Die Duschen waren verschimmelt, die Betten haben gelebt. Es war auch nicht bei der Buchung ersichtlich, dass nur eine Haushälfte zu vermieten war. Vom direkten Nachbarn waren alle Heräusche zu hören, so dass von schlafen nachts keine Rede sein könnte. Das kostenlose Wlan ist nicht existent. Für den Preis von 2000 Euro viel zu teuer.

• 1Eetgelegenheden
  • 2Danny06-07-2019

Zeer slechte camping! Vergane glorie!

Begin 2019 een campingplaats gereserveerd. Bij aankomst in juni 2019 bleek er al iemand op onze plaats te staan. Geen geld terug. Receptie totaal niet meedenkend of behulpzaam. Sanitair is voor een 1 sterren camping nog te slecht. Schimmel, vieze douche gordijnen als ze er nog hingen, koud water, niet schoon, roest, oude badmatjes enz. Verder een heel klein zwembadje. Wel gelegen aan het meer. 5 km van centrum siofok. Houdt er rekening mee dat er van do tot zo veel jongeren aanwezig zijn met soms behoorlijk wat overlast. Wij gaan hier niet meer terug terwijl we hongarije echt een mooi land vinden. Erg slechte camping!

• 2Activiteiten
  • 6Esther15-08-2018

Als ze de animatie aanpassen zeker weer

Kampeerplaats was mooi. Helaas iets te rechthoekig een vierkante plak is beter. Helaas een knoest op de plaats... Het weer was super en daardoor het meer fantastisch... Helaas komt de beveiliging al vanaf 9 uur tot het stil moet zijn.... duh....op de site staat 11 uur. Geen fatsoenlijke animatie... geen sport en spel kinderbingo is een aanfluiting. Alles op ziijn hongaars. De toillet gebouwen zagen er schoon uit.

• 5Onderkomen
  • 4Jan23-10-2017

Al met al hier komen wij nooit meer terug!

Huisje geboekt op deze shit camping zeer smerig schimmel in douche viezigheid rode vlekken op de muur overal haren een vieze muffe lucht maar tegen bij betaling van 85 euro konden we n nieuw huisje krijgen deze85 euro hebben wij natuurlijk niet betaald zal geregeld worden met reisorganisatie slecht engels sprekend personeel winkel verkocht alleen oude taaie broodjes in het hele laantje pikdonker want alle lantaarnpalenwaren stuk blijkbaar weten ze daar echt niet eat schoonmaken is wij hebben echt n slechte vakantie gehad alles was ronduit slecht en vies

• 3Activiteiten
    • 3Onderkomen
  • 6Greven26-08-2017

Op zich mooie camping, niet klantvriendelijk

Camping ligt direct aan het meer met mooie ruime plaatsen. De jongen van het animatie team was erg vriendelijk en actief met de kids. Bij de receptie komt er geen lachje af. Sinds dit jaar een nieuwe eigenaar hoorden we van bezoekers die er al jaren kwamen maar voor wie dit de laatste keer zou zijn. Verouderde toiletgebouwen die bij sommige schoonmakers wel schoon zijn maar nodig toe zijn aan nieuwe schone douche matjes.Bezoekers laten de douches helaas zelf ook niet schoon achter, kleine moeite aangezien er een trekker staat. Heerlijk gegeten bij het restaurant op de camping.Een tip: zet je tent/caravan niet met de opening naar het meer toe aangezien er ineens een sterke wind kan komen opzetten. Wij hebben ons goed vermaakt maar komen niet nog eens terug.Volgens de camping zelf mochten we niet 2 kleine tentjes bij de caravan plaatsen dus hebben we via een reisorganisatie geboekt waar dat wel mocht. Niet echt een duidelijke lijn dus die er getrokken werd. Bij huren skelters door kinderen goed je geld na tellen!

• 7Activiteiten
    • 7Onderkomen