Vakantiepark Balatontourist Aranypart

4.8Matig

• 3.2Activiteiten
  • 5.8Eetgelegenheden
  • 4.4Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Balatontourist Aranypart voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Animatie
  • Kinderopvang
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

95 reviews over Vakantiepark Balatontourist Aranypart

• 2019
    7huub mooij17-08-2019

Leuke camping direct aan het meer

Had een mobile home gehuurd van TTS Centraal Europa Reizen type Eurocomfort 32m2 met airco deze was lekker ruim met grote veranda en was in goede staat.De camping is direct aan het balatonmeer, prima gelegen. Meer is super helder water en lekkere zand grond,dus geen modder of kiezels.Kon prima aan het meer leggen op grasveld met schaduw van bomen en een trappetje het water in.Alleen je moet geen super de luxe camping verwachten met veel animatie en vertier want ze lopen gewoon nog 30 jaar achter. Maar een prima week gehad

• 5Activiteiten
    • 8Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Anbergen08-08-2019

Leuke bruisende camping voor weinig.

Eind juli/begin augustus geweest met oudere kinderen. Kom je voor de rust, dan moet je niet naar Aranypart. Het is een bruisende camping met veel nationaliteiten en bijzondere mensen. Sanitair is oud, maar schoon. De ligging is perfect, want het meer is heel dichtbij. De campingwinkel is precies goed. Lekker ontbijt voor weinig. Ook de diverse restaurants op en naast de camping zijn prima. Lekker eten voor een zeer lage prijs. Nog nooit hebben we maar 35 euro betaald voor een overnachting in het hoofdseizoen en ook nog eens een grote plaats met schaduw. Genoeg te doen in de omgeving. Kortom prima camping.

• 6Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2Danny06-07-2019

Zeer slechte camping! Vergane glorie!

Begin 2019 een campingplaats gereserveerd. Bij aankomst in juni 2019 bleek er al iemand op onze plaats te staan. Geen geld terug. Receptie totaal niet meedenkend of behulpzaam. Sanitair is voor een 1 sterren camping nog te slecht. Schimmel, vieze douche gordijnen als ze er nog hingen, koud water, niet schoon, roest, oude badmatjes enz. Verder een heel klein zwembadje. Wel gelegen aan het meer. 5 km van centrum siofok. Houdt er rekening mee dat er van do tot zo veel jongeren aanwezig zijn met soms behoorlijk wat overlast. Wij gaan hier niet meer terug terwijl we hongarije echt een mooi land vinden. Erg slechte camping!

• 2Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 2018
    6Esther15-08-2018

Als ze de animatie aanpassen zeker weer

Kampeerplaats was mooi. Helaas iets te rechthoekig een vierkante plak is beter. Helaas een knoest op de plaats... Het weer was super en daardoor het meer fantastisch... Helaas komt de beveiliging al vanaf 9 uur tot het stil moet zijn.... duh....op de site staat 11 uur. Geen fatsoenlijke animatie... geen sport en spel kinderbingo is een aanfluiting. Alles op ziijn hongaars. De toillet gebouwen zagen er schoon uit.

• 5Onderkomen
    • 1Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

4Jan23-10-2017

Al met al hier komen wij nooit meer terug!

Huisje geboekt op deze shit camping zeer smerig schimmel in douche viezigheid rode vlekken op de muur overal haren een vieze muffe lucht maar tegen bij betaling van 85 euro konden we n nieuw huisje krijgen deze85 euro hebben wij natuurlijk niet betaald zal geregeld worden met reisorganisatie slecht engels sprekend personeel winkel verkocht alleen oude taaie broodjes in het hele laantje pikdonker want alle lantaarnpalenwaren stuk blijkbaar weten ze daar echt niet eat schoonmaken is wij hebben echt n slechte vakantie gehad alles was ronduit slecht en vies

• 3Onderkomen
    • 3Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2017

• 6Greven26-08-2017

Op zich mooie camping, niet klantvriendelijk

Camping ligt direct aan het meer met mooie ruime plaatsen. De jongen van het animatie team was erg vriendelijk en actief met de kids. Bij de receptie komt er geen lachje af. Sinds dit jaar een nieuwe eigenaar hoorden we van bezoekers die er al jaren kwamen maar voor wie dit de laatste keer zou zijn. Verouderde toiletgebouwen die bij sommige schoonmakers wel schoon zijn maar nodig toe zijn aan nieuwe schone douche matjes.Bezoekers laten de douches helaas zelf ook niet schoon achter, kleine moeite aangezien er een trekker staat. Heerlijk gegeten bij het restaurant op de camping.Een tip: zet je tent/caravan niet met de opening naar het meer toe aangezien er ineens een sterke wind kan komen opzetten. Wij hebben ons goed vermaakt maar komen niet nog eens terug.Volgens de camping zelf mochten we niet 2 kleine tentjes bij de caravan plaatsen dus hebben we via een reisorganisatie geboekt waar dat wel mocht. Niet echt een duidelijke lijn dus die er getrokken werd. Bij huren skelters door kinderen goed je geld na tellen!

• 7Onderkomen
    • 7Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 3visser11-08-2017

mooie camping alleen smerig

Toiletten douche zeer smerig voor 4 sterren camping! Hij verdiend deze sterren niet!! Personeel bij de receptie geeft verkeerde informatie....zodat je later alsnog 80 euro moet bijbetalen...!! En anders rot je maar op...rare uitspraken voor personeel van de receptie. Verder camping redelijk

• 3Onderkomen
    • 1Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 9Nicky18-04-2017

Prima camping!

Wij hebben 3 weken een topvakantie gehad.het sanitair is zeker niet luxe maar voor ons geen probleem.het uitzicht aan het meer is geweldig mooi.erg fijn voor de kinderen dat het niet direct diep word.kinderanimatie is niet overdreven maar voor ons genoeg.vlakbij de camping wat kleine winkeltjes en restaurantjes en vlakbij een boulevard met winkels en restaurantjes.bereikbaar met treintje, bus,auto,fiets.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 8Marc11-09-2016

Zeer tevreden

Hoogseizoen, 180m2 plek met 10(?) Amp stroom, wateraansluiting, afvoeraansluiting, zicht op het meer voor ons gezin (2 volw, 2kind) €33,--/nacht. Als je dan wat te klagen hebt, ben je een verwende zeurpiet. Ja, ook wij hadden wateroverlast, en ja het sanitair was gedateerd, maar het was er schoon, en het weer krijg je zoals het komt. Het is een fijne camping op loopafstand van de wat meer toeristisch vertier, Waterskien, waterfietsen enz. links en rechts van de Camping, Zeer aangenaam meerwater, waarbij het zeer geleidelijk dieper wordt, grasstrand met trapjes het water in. Op de camping; verhuur van skelters, er is een zwembadje, en een restaurant en Bistro. Op loopafstand een paar leuke restaurantjes en winkeltjes, maar ook eenvoudig met de bus naar centrum Siofok. Het is er best "valkenburg-in-het-hoogseizoen" druk. Maar dat betekent ook vertier, en in Hongarije is dat nog best betaalbaar. Voor ons zeker een mogelijke vervolgbestemming.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 8Corklaassen26-08-2016

Leuke camping

Mooie caravan met arco 32 vierkante meter Dicht bij het meer Winkel zeer goed Wif redelijk Goed restaurant Bij alles goedkoop

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

6 tips over Vakantiepark Balatontourist Aranypart

• bjordens, 14-08-2013

Als je met de bungalowtent of vouwwagen gaat en je staat dicht bij het meer neem dan een stormlijn mee En span hem meteen over de luifel . Als de,wind ineens op komt zetten heb je er geen tijd meer voor

• J.G.N. Veth, 05-08-2012

Budapest is makkelijk te doen vanuit de camping en zeker aanbevelingswaardig. Ook Siofok zelf is een leuk plaatsje

• Ilse, 13-08-2013

Ga met de boot over naar Tifani voor 10,00 (prijs is met 4 in de auto)Erg leuke plaatsjes aan de overkant. Brood en boodschappen haalde we dagelijks bij Tesco in Siofok (lijkt op de Makro). Stadsbus vertrekt voor camping. Kinderen gratis, volwassen 0,80 cent. Komt precies midden in Siofok centrum uit bij winkelstraat.

8 vragen over Vakantiepark Balatontourist Aranypart

• johnm, 29-06-2013

zwembad

Ik zag de vraag al een keer staan maar zie geen antwoord. Wie kan mij vertellen wat de entree is voor het naastgelegen zwembad .

alvast bedankt

Rianne , 20-04-2015

Geen idee maar het meer is in ieder geval fantastisch.

• j_both5, 03-04-2013

algemene vragen

Wie weet of deze camping ook geschikt is voor een kind van 13 en een kind van 18? Er er "savonds iets te doen op de camping? Komen er in jul/aug veel nederlanders? Alvast bedankt

Ilse, 13-08-2013

Op de camping staan redelijk wat Nederlanders. Er is een bar voor jeugd op de camping die tot 0:00 open is. Vriendelijk mensen daar en er werkt een meisje in de bar die Nederlands kan. De meeste jongeren gaan met de bus of taxi naar Siofok centrum om te stappen.

Bert, 04-05-2013

Hoi,

De camping is ons al jaren bekend. Onze kinderen waren 12 en 14 toen wij hier voor het eerst naar toe gingen. Hebben zich hier altijd vermaakt. Uitgaan kunnen ze in Siofok dit is niet ver. Onze kinderen gaan heen met de bus met een groepje van de camping en komen dan s nachts terug met de taxibus voor voor ongveer2 a 3 euro per persoon als ze met 6 man terug gaan. Hele nette camping wordt steeds, geen problemen daar en 24 uur per dag toezicht (bewaking).

• Bijlholt, 27-01-2013

Wie weet wat de kosten van het zwembad in de buurt zijn ?

astrid, 02-09-2013

Ga in tamasi zwemmen, een bron/zwembad met meerdere banen, en glijbaan, goedkope en lekkere massages! bij de lidl in de buurt

Vakantiepark Balatontourist Aranypart info

• BBQToegestaan

• ZwembadBuitenzwembad, Peuterbad, Zwembad

• Afstand tot strand150 m

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, Magnetron

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Rookruimte, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportKanoën, Surfen, Vissen