Tijdelijk €25 aanbetaling

7GoedScore uit 2 reviews
  • 7Waardering
  • 6Ruimte

Vakantiehuis info

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Arpad 38 voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

2 Reviews over Arpad 38

• 7Els06-08-2006

Voor de prijs die wij hebben betaald voor dit appartement, hebben wij zeker waar voor ons geld gekregen. De inrichting is enigsinds gedateerd, maar toch zeer ruim. Vooral voor in de zomer is dit huis ideaal. Ik kan me voorstellen dat wanneer men dit appartement in de winter wil gebruiken, dat de woonkamer aan de kleine kant is. Maar de slaapvertrekken zijn erg ruim. Ook de ligging is prima, 10 min lopen naar het strand en de supermarkt. Wel loopt er aan de achterkant van de tuin een erg drukke weg, maar omdat het appartement zijn veranda aan de voorzijde heeft, hebben wij hier weinig last van gehad. Verder zijn wij per vliegtuig+trein naar deze bestemming gereist, en dit is ook prima te doen. Vanaf het station is het 10 tot 15 min lopen. Kortom, een aanrader voor mensen die niet super luxe verwachten te zitten.

• 7Els06-08-2006

Voor de prijs die wij hebben betaald voor dit appartement, hebben wij zeker waar voor ons geld gekregen. De inrichting is enigsinds gedateerd, maar toch zeer ruim. Vooral voor in de zomer. Ik kan me voorstellen dat wanneer men dit appartement in de winter wil gebruiken, dat de woonkamer aan de kleine kant is. Maar de slaapvertrekken zijn erg ruim. Ook de ligging is prima, 10 min lopen naar het strand en de supermarkt. Wel loopt er aan de achterkant van de tuin een erg drukke weg, maar omdat het appartement zijn veranda aan de voorzijde heeft, hebben wij hier weinig last van gehad. Verder zijn wij per vliegtuig+trein naar deze bestemming gereist, en dit is ook prima te doen. Vanaf het station is het 10 tot 15 min lopen. Kortom, een aanrader voor mensen die niet super luxe verwachten te zitten.

Vakantiehuis Arpad 38 info

• Adresgegevens