Tijdelijk €25 aanbetaling

5.2MatigScore uit 5 reviews

Hostel info

Meer hostel info

We hebben de beste aanbieders voor Hostel Aqua voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

5 Reviews over Aqua

• 7Jeroen29-06-2015

Mafkezen

Dit hostel is geen hostel voor ouderen, met of zonder kinderen. Het is een uitgeleefd hostel voor jongeren die niet teveel willen uitgeven voor hun vakantie en toch willen stappen, gek doen, strand, cultuur en van goedkope drank en eten willen genieten.

Het kost niets en je krijgt niets. Een setje bedden,koelkast en douche en een toilet en dat is het. De keuken mag geen keuken heten met een kookplaat en drie halfgare pannen en wat bestek. Maar goed je bent goed gek als je zelf gaat koken als je buiten de deur kan eten voor 5-10 euro en dan heb je drie gangen.

De ligging is fantastisch centraler kan niet, je bent echt overal op loopafstand. Erg gezellig is het er altijd en bij ons was het gewoon schoon!

• 1Linda07-09-2014

Top, als je van ranzige zooi houdt

Het was gewoon echt smerig. Onze muur zag wit van het schimmel, in het ventilatierooster zat alleen maar stof en bij het openen van de koelkast rolde alles er gelijk uit. Kastdeur viel eruit, balkon kon niet op slot en er wordt vaak ingebroken. Op het balkon stinkt het alsof er iets ligt te ontbinden. Keuken is er niet, terwijl het beloofd wordt. Het is een ranzige kookplaat, die niet werkt door de loszittende stopcontacten. Verder is de ligging ronduit perfect en ondanks de vuilstortplaats in de tuin is het daar best uit te houden. Maar in dit hostel kom ik nooit meer. Van touroperator een alternatief aangeboden gekregen, maar echter geweigerd, omdat dit een paar km uit het centrum lag. Bij thuiskomst een klacht ingediend en foto's gestuurd, de helft van onze reissom hebben wij terug gekregen. Ik heb een geweldige vakantie gehad, maar dit hostel was een ramp, terwijl ik al niet veel verwacht

• 7jolanda31-07-2013

helemaal super

Ik kom net terug met een vriendin uit Siofok. Hostel aqua ligt super gelegen. Overal ben je op 5 min loop afstand. De kamers zijn niet geweldig, heel simpel. Je kunt er in slapen en douchen. Verder heb je veel ruimte om buiten te chillen voor het appartement. Het is er heel gezellig ook met de andere vakantiegangers die in hotel aqua zitten. De vrouw de het hostel runt kan redelijk engels spreken en regelt het als je iets van haar wilt. (bestek bijv. dat ligt namelijk niet of nauwelijks in het appartement.) Je kan hier echt prima verblijven als je geen luxepaardje bent. Niet aan te raden voor ouders met kinderen. Er zitten hier alleen maar jongeren.

• 8Suzanne24-07-2013

Ideale ligging

Aqua is een simpel hostel. Je moet je niet teveel vande kamers voorstellen. Maar het is wel enorm gezellig. Met alle jongeren in de lekker chillen op het grasveld. Dit jaar hebben ze er ook een zwembad(je) neer gezet. Niets bijzonders. Maar wel lekker om in af te koelen. Een betere ligging als Aqua kun je niet hebben. Veel appartementen liggen heel veel van de barstreet. Maar deze ligt recht achter de barstreet. En nagenoeg geen last van geluid van de bars. Aanrader!

• 3marcsalden26-03-2013

Niet veel soeps!

Hostel aqua in siofok is letterlijk een betonnen hokje met een leuk kleurtje, een raam en bedden. Er is letterlijk een kookpit aanwezig met een koelkastje en de badkamer was in vervallen staat.

Hostel Aqua info

Het complex