Vakantiehuis Harsfa

2 reviews over Vakantiehuis Harsfa in het Nederlands

Heerlijk vakantiehuis!

De Vries
27-11-2010

Vakantiehuis Hársfa, een heerlijke vakantiewoning vlakbij het strand van het Balatonmeer.

Het huis is erg gezellig en zeer compleet ingericht. Het ligt in het vakantiedorp Révfülöp aan de noordoever van het Balatonmeer.

Hársfa heeft behalve een afgesloten tuin, een groot terras en een fantastisch zonnig balkon. Het is hier echt genieten met een wijntje in de heerlijke avondzon.

In het gezellige dorp valt in de zomer veel te beleven, bovendien kun je er heerlijk en supervoordelig uit eten!

Ook de omgeving is echt de moeite waard! Met vele leuke dorpen en stadjes, markten, ruïnes, bronnenbaden en natuurreservaten binnen handbereik hoef je je geen seconde te vervelen!

Kortom, een echte aanrader!

Vakantiewoning - Direct aan het Balatonmeer

Carlakkie
17-6-2010

LUXE VAKANTIEWONING

2 grote slaapkamers

2 2-persoons bedden

300 meter van het Balatonmeer

Wandelen, fietsen, zwemmen, vissen en paardrijden

Uitkijktoren in het dorp

Terras en dakterras (beide 30 m²)

Televisie met schotel (incl. kaart voor Nederlandse zenders)

Eigen tuin

Het vakantiehuis Harsfa is een gezellig ingericht vakantiehuis met tuin en terras vlakbij het Balatonmeer. U loopt vanaf de voordeur in een paar minuten naar het strand aan het Balatonmeer. Dat maakt dit vakantiehuis uitermate geschikt voor een strandvakantie in de zonnige Hongaarse zomer.

Voor wie wat anders wil; in de buurt zijn voldoende mogelijkheden voor wandelen en fietsen, paardrijden, vissen en het bezoeken van natuurgebieden, ruïnes en kastelen. Harsfa staat in Révfülöp en dat is in de zomer een levendige badplaats met vele restaurantjes en cafés.

Boeiende steden als Veszprém en Székesfehérvár zijn niet ver weg en ook de Hongaarse hoofdstad Boedapest is prima te doen voor een dagtocht

Vakantiehuis Harsfa 9.5 10 2 .