Camping Balatontourist Napfény

Hongarije, Plaatsen aan het Balatonmeer, Revfulop

8.4Fantastisch

• 8.3Eetgelegenheden
  • 8.6Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Balatontourist Napfény voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
Meer camping info
Tonen op kaart

Op Balatontourist Camping Napfény in Révfülöp verblijf je direct aan het Balatonmeer. Een frisse duik nemen of vissen op de steigers. Ook is er een klein zwembad, speeltuin en eenvoudige animatie. De campingplaatsen zijn hier netjes en ruim. In de campingwinkel haal je verse broodjes. Voor de grote boodschappen rijd je in 30 minuten naar Tapolca.

124 reviews over Camping Balatontourist Napfény

• 2019
    9Mila01-09-2019

Fantastische camping

We komen hier voor de 4e keer op de camping . Er is wel wat veranderd in die tijd dat we een zomer er niet zijn geweest . De wc's en sanitair niet meer zo schoon als het was volgens ons zijn er andere schoonmaaksters gekomen , je ziet ze veel minder schoonmaken erg jammer. Voor de kinderen is er ook elke dag veel te beleven . In het dorpje Revfulop heb je een supermarktje zitten en restaurantjes erg leuk . En op de camping is heerlijk eten en snelle bediening . Zeker de moeite waard om hier op vakantie te gaan . Wij vinden dit nog steeds een leuke / gezellige camping

• 9Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Ilona30-08-2019

Prima camping!

Keurig nette en schone camping! Vriendelijk personeel. We zaten in een stacaravan aan de linkerkant, dus het donkere gedeelte. Maar dat was fijn daar. Genoeg zon en genoeg te kijken naar het komen en gaan van tenten.Het zonnige gedeelte, rechts, is erg saai! Wij waren blij met onze plek! De trein vond ik niet hinderlijk. Het lijkt op een vrachtwagen die voor je huis langs rijd. Waar we wel last van hadden was de knetterharde (disco) muziek ergens. Vreselijk dat 'geboem' tot diep in de nacht!!! Verder op de camping is het snachts rustig. Geen jeugd gehoord. Het meer is mooi! Wel veel drijvende planten in het water bij een beetje stroming maar het water is schoon. Het gras is netjes. Onze zoon liep rustig op blote voeten! In het restaurant prima eten! Menukaart in het Nederlands👍 Die meiden zijn constant druk! Kleine winkel op de camping waar je contant moet betalen. Grootste nadeel was de sluiting tussen 13 en 15 uur! Klimaat is lekker!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 6Brenda27-08-2019

Teleurstellend.

We waren altijd heel erg tevreden over deze camping maar helaas is het niet meer wat het 8 jaar geleden was. Het sanitair is lang niet meer zo schoon en de bediening in het restaurant ook niet vriendelijk.

Buiten de schuld van de camping om is er ontzettend veel lawaai van discoboot 3x per week,openluchtbioscoop en disco’s in de buurt. Als je de pech hebt om als laatste schoolvakantie te hebben dan is er weinig meer op de camping.

Het is echt geen slechte camping voor hongaarse begrippen maar het geen 8,9 meer waard. Heel erg jammer want het was er zo leuk.

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Marjan14-08-2019

Voor herhaling vatbaar

Leuke ongedwongen camping en mooie plek aan het balatonmeer. Ideaal om van hieruit met de trein (of auto) naar Boedapest te gaan. Wij hebben er een nachtje aan gekoppeld. Ook in de omgeving genoeg te ontdekken. Wij komen zeker nog eens terug.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 2018
    7Miwianya14-09-2018

Leuke camping

Camping op zich was goed, mooie plaatsen, proper sanitair. Daar is niet op aan te merken. Helaas hebben wij ook geboekt omdat het een kindvriendelijke camping is maar wij hebben niet veel gemerkt van de animatie. Wij persoonlijk hebben ze maar op 1 locatie gezien en dat was vooraan bij de slagboom, daar zaten ze een praatje te maken met andere personeelsleden. Dit zijn wij anders gewoon (in bv. Italië, Nederland, België). Voor de rest is het heerlijk om even op het strand te vertoeven en eens lekker af te koelen in het meer. Wat ook jammer is is de ligging, het is toch altijd wel een eindje rijden voor je iets tegenkomt. Maar kortom toch een fijne vakantie gehad, maar volgend jaar toch op zoek naar iets anders.

• 9Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 10Ingrid28-08-2018

Super!

Super leuke camping. Erg schoon! Wij zaten aan de kant van het water, geen last gehad van de trein en of circus. Prima plekken. Wij hebben geen gebruik gemaakt van de animatie. Zwembad is erg klein maar onze jongste van 6 heeft zich daar prima vermaakt. De grote kinderen hebben het zwembad niet gemist. Er kon gevist worden op de steigers.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 8Ferdinand25-08-2018

Supercamping

Fijne camping, rustig alles mag niks moet Mooie plekken voor elk wat wils. Voor ons het 5e jaar voor anderen al 20 jaar. Vriendelijk personeel. Schone toiletten en douches.

Een min puntje is de sluiting van de toegangspoort tussen 1 en 3 terwijl het personeel er wel is.

Supercamping.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10Buijsman06-08-2018

Heerlijk genoten van 3 weken napfeny!!

Wij hebben 3 topweken gehad op napfeny. Mooie campingplaatsen,sanitair word de hele dag schoon gehouden. Je kunt goed op de camping of vlakbij de camping eten! Balatonmeer is heerlijk vertoeven,zwembadje is er ook. Leuke speeltuin met zand voor de kids. Prima animatieteam. 1 nadeel van de camping is de trein die ieder uur voorbij rijd met veel kabaal dus indien je nog een plekkeuze kunt maken neem dan een plek verder de camping op. Wij hebben genoten en komen zeker nog een keer terug!!

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9Holswilder30-07-2018

Super camping!

Super camping met mooie grote plaatsen, stonden met eigen tent (kleigrond hou rekening met haringen). Vriendelijk personeel dat goed Engels en Duits spreekt. Schoon santitair, beetje jammer dat je na 19 uur koud water hebt om te douchen of af te wassen. Simpel winkeltje op de camping waar je helaas alleen met contanten kan betalen, maar broodjes zijn overheerlijk. In Revfülöp zit een kleine Coop, op half uurtje rijden in Tapolca een grote Tesco, Aldi en Lidl. Restaurant camping heel goed eten, alleen personeel is zo druk en rent rond als kip zonder kop dat de bestellingen nogal eens fout gaan, maar altijd vriendelijk. Balatonmeer geweldig en heerlijk om eind van de dag even in te dobberen. Minpunt is wel de treinspoor die vlak langs de camping loopt en de trein ieder uur luid claxonerend voorbij komt rijden en het circus dat op het campingterrein staat, geeft 's avonds veel geluidsoverlast. Maar verder op en top genoten.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 9MD10-07-2018

Direct aan het Balatonmeer

Fijne camping. Goed restaurant op de camping. Mooie kampeerplaatsen. Schoon sanitair.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

12 tips over Camping Balatontourist Napfény

• mirriebillie, 03-08-2013

Rund kuchen en langos, beide op camping verkrijgbaar

• Dirk en Gerda van de Peppel, 28-07-2012

Je hebt in Sarvar een thermaalbad dat is zeker een aanrader en het restaurant Thot daar kun je heerlijk eten, ze hebben tegenwoordig ook een restaurant in de haven iets voorbij de camping, kaart is kleiner maar zeker ook een aanrader, mooi uitzicht over het meer

• Peter, 27-08-2013

Bezoek zeker de toren van Revfulop (flinke wandeling bergop), een adembenemend zicht over het dorp en het meer zal de inspanning snel doen vergeten.

50 vragen over Camping Balatontourist Napfény

• Sytze, 13-01-2019

Plaatsen

Beste Napfeny bezoekers, wie kan ons iets vertellen over plaats 1101? Is er overlast van de trein? Is de plaats afgeschermd met een heg oid?

• Ingrid , 15-05-2018

Is hier gratis Wifi?

• marty, 09-06-2017

water

hoe is het zwemgedeelte op dze camping? is er modder of zand op de bodem

Camping Balatontourist Napfény info

• Aantal sterrensterstersterster