KinderhotelWeer vandaag16°8°
8,8

Op Balatontourist Camping Napfény in Révfülöp verblijf je direct aan het Balatonmeer. Een frisse duik nemen of vissen op de steigers. Ook is er een klein zwembad, speeltuin en eenvoudige animatie. De campingplaatsen zijn hier netjes en ruim. In de campingwinkel haal je verse broodjes. Voor de grote boodschappen rijd je in 30 minuten naar Tapolca.

We hebben een aantal aanbieders voor Balatontourist Napfény voor je op een rij gezet:

102 reviews over Camping Balatontourist Napfény in het Nederlands

Leuke camping

Miwianya,
14-9-2018

Camping op zich was goed, mooie plaatsen, proper sanitair. Daar is niet op aan te merken. Helaas hebben wij ook geboekt omdat het een kindvriendelijke camping is maar wij hebben niet veel gemerkt van de animatie. Wij persoonlijk hebben ze maar op 1 locatie gezien en dat was vooraan bij de slagboom, daar zaten ze een praatje te maken met andere personeelsleden. Dit zijn wij anders gewoon (in bv. Italië, Nederland, België). Voor de rest is het heerlijk om even op het strand te vertoeven en eens lekker af te koelen in het meer. Wat ook jammer is is de ligging, het is toch altijd wel een eindje rijden voor je iets tegenkomt. Maar kortom toch een fijne vakantie gehad, maar volgend jaar toch op zoek naar iets anders.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Super!

Ingrid,
28-8-2018

Super leuke camping. Erg schoon! Wij zaten aan de kant van het water, geen last gehad van de trein en of circus. Prima plekken. Wij hebben geen gebruik gemaakt van de animatie. Zwembad is erg klein maar onze jongste van 6 heeft zich daar prima vermaakt. De grote kinderen hebben het zwembad niet gemist. Er kon gevist worden op de steigers.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Supercamping

Ferdinand,
25-8-2018

Fijne camping, rustig alles mag niks moet Mooie plekken voor elk wat wils. Voor ons het 5e jaar voor anderen al 20 jaar. Vriendelijk personeel. Schone toiletten en douches.

Een min puntje is de sluiting van de toegangspoort tussen 1 en 3 terwijl het personeel er wel is.

Supercamping.

Gereisd met partner in augustus 2018

Heerlijk genoten van 3 weken napfeny!!

Buijsman,
6-8-2018

Wij hebben 3 topweken gehad op napfeny. Mooie campingplaatsen,sanitair word de hele dag schoon gehouden. Je kunt goed op de camping of vlakbij de camping eten! Balatonmeer is heerlijk vertoeven,zwembadje is er ook. Leuke speeltuin met zand voor de kids. Prima animatieteam. 1 nadeel van de camping is de trein die ieder uur voorbij rijd met veel kabaal dus indien je nog een plekkeuze kunt maken neem dan een plek verder de camping op. Wij hebben genoten en komen zeker nog een keer terug!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Super camping!

Holswilder,
30-7-2018

Super camping met mooie grote plaatsen, stonden met eigen tent (kleigrond hou rekening met haringen). Vriendelijk personeel dat goed Engels en Duits spreekt. Schoon santitair, beetje jammer dat je na 19 uur koud water hebt om te douchen of af te wassen. Simpel winkeltje op de camping waar je helaas alleen met contanten kan betalen, maar broodjes zijn overheerlijk. In Revfülöp zit een kleine Coop, op half uurtje rijden in Tapolca een grote Tesco, Aldi en Lidl. Restaurant camping heel goed eten, alleen personeel is zo druk en rent rond als kip zonder kop dat de bestellingen nogal eens fout gaan, maar altijd vriendelijk. Balatonmeer geweldig en heerlijk om eind van de dag even in te dobberen. Minpunt is wel de treinspoor die vlak langs de camping loopt en de trein ieder uur luid claxonerend voorbij komt rijden en het circus dat op het campingterrein staat, geeft 's avonds veel geluidsoverlast. Maar verder op en top genoten.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Direct aan het Balatonmeer

MD,
10-7-2018

Fijne camping. Goed restaurant op de camping. Mooie kampeerplaatsen. Schoon sanitair.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prachtige camping aan Balatonmeer

berlou,
28-6-2018

Heerlijke camping aan noordkant Balatonmeer. Ruime plekken met Voor elk wat wils. In de schaduw of genieten in de zon. Mooie plekken aan het meer. Je kunt voor een prikkie prima eten op de camping. Verwacht geen culinaire hoogstandjes, maar er is voldoende keus en het smaakt uitstekend. Heerlijke douches en nette wc’s. Voor de witte wijnliefhebbers een tochtje op de fiers naar Badacsonytomaj (14 km bijna vlak) en je kunt te kust en te keur de heerlijkste wijnen proeven en kopen. Het huis van Istvandy is een echte aanrader aan de Roamai út in Badacsony. Révfülöp zelf is niet heel bijzonder, maar een wandeltochtje naar de milleniumtoren ( steile klim) is zeker de moeite waard. Prima winkeltje op de camping met ‘’s ochtends prima broodjes.

Gereisd met partner in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig

M Hunnekens,
6-5-2018

Het is een mooie camping voor jong en oud. Zeer goede service en het sanitair is zeer schoon en wordt goed bijgehouden. In het restaurant zijn ze zeer vriendelijk en het eten is heerlijk en vooral niet duur, goed betaalbaar. Hier is alles nog zeer goedkoop. De campingplaatsen zijn ruim en worden goed bijgehouden qua onderhoud en snoeiwerk. Er veel te zien in de omgeving zoals, oude ruīnes, dierenpark, mooie kerken, grotten en zeer zeker een bezoek aan Boedapest is de moeite waard. Zeker de moeite waard om deze camping te boeken. Enige minpunt; je moet niet in het oude gedeelte kamperen, daar heb je kleine plaatsen en geen zonlicht.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

super

wendy thijssen,
3-5-2018

super mooie Camping.direct aan het balatonmeer .wc en douches worden 5 keer per dag gepoetst.zeker een aanbeveling in het voorjaar. in de omgeving supermarkt.net als op camping.slagerij om de hoek. winkeltjes niet te bekennen.vriendelijk personeel. en zeker aanrader om een keer te eten op de camping zelf. niet duur en smaakte goed.zelfs een keukentje waar je kunt koken.

Gereisd met oudere kinderen in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuk, goed, netjes, prima

Pleijhuis,
12-1-2018

Leuke camping. Niet vergelijken met Italië of Spanje, maar netjes en heel schoon. Veilig, onze kinderen in de leeftijd van 2 tot 4 jaar fietsen met elkaar rondjes over de camping.

Restaurant leuk, goedkoop en lekker. Zelf koken voor dat geld is bijna onnodig.

Camping verder voorzien van leuke speeltuin aan het meer. Het zwembad (echt helemaal niets, zooo klein!!) was verbazingwekkend genoeg goed genoeg voor onze kinderen van 2/4 jaar. Ze hebben zich er uren in vermaakt. Maar het meer maakt daarin voor de volwassenen veel goed.

Gewoon een leuke, nette camping voor weinig geld met overwegend mooi weer aan het balatonmeer. Dorpje minder gezellig als bv Italië maar best leuk om een keertje heen te fietsen. Prijs/kwaliteit absoluut goed als je de camping niet vergelijkt met Spanje/Italië.

2 jaar geweest, zou er nog wel eens heen gaan als er wel wat aan het zwembad gedaan word...

Gereisd met jonge kinderen in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200

• Wellness behandelingenMassages

• WatersportSurfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • Sport & SpelMinigolf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Balatontourist Napfény in Revfulop, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Balatontourist Napfény zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.