Géén boekingskosten

• 8.5Staat v/h sanitair
  • 8.9Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Op Balatontourist Camping Napfény in Révfülöp verblijf je direct aan het Balatonmeer. Een frisse duik nemen of vissen op de steigers. Ook is er een klein zwembad, speeltuin en eenvoudige animatie. De campingplaatsen zijn hier netjes en ruim. In de campingwinkel haal je verse broodjes. Voor de grote boodschappen rijd je in 30 minuten naar Tapolca.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

126 Reviews over Balatontourist Napfény

• 8Johan Bouma09-08-2022

Uitstekend

In onze zomervakantie 2022 een Eurolux mobilhome gehuurd op deze camping, dit was onze eerste keer vakantie in Hongarije en het is zeer goed bevallen. De mobilhome was zeer netjes, compleet uitgerust en schoon, en voorzien van airco hetgeen geen overbodige luxe bleek te zijn. Ook de camping zelf is netjes en alles wordt goed onderhouden en schoongemaakt. Veel bomen op de camping en dus ook veel schaduw, en gezien het warme weer is dat wat ons betreft ook erg prettig. De camping heeft een winkel met een ruim voldoende assortiment zodat je een grotere supermarkt niet meteen nodig hebt, en je kunt er gewoon met je pinpas afrekenen. Bovendien kent deze winkel erg ruime openingstijden en dat is ook prettig. Er is op de camping een overdekt terras waar je prima kunt eten of een drankje kunt nuttigen, eten afhalen kan ook en ook hier ruime openingstijden en tevens is ook hier pinpas betaling mogelijk. Wat betreft de camping viel ons op dat er

• 10Mirjam van Bijsterveld24-08-2021

Geweldig

Hele fijne rustige camping. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Het sanitair is zeer netjes, hygiënisch en word heel de dag schoongemaakt. De camping is van alle gemakken voorzien en goed onderhouden. Overal is het netjes en schoon. Een supermarkt met de meest voorkomende producten. De camping restaurant bied een grote variatie op het menu en is zeker niet duur. Het eten was altijd perfect. Een grote ligweide aan het meer met een klein strandje voor de kinderen. Het zwembad is klein maar de kinderen hebben er enorm veel plezier gehad. Er is een grote speeltuin en trampolines. Er werd een kinderboerderij georganiseerd waar de kleinere kindjes mochten paardrijden.Het enige wat af en toe wat lastig was is dat er tussen 13.00 en 15.00 siësta is. Dan is de camping poort dicht. Maar dat went en pas je je activiteiten er op aan.Wij hebben alweer geboekt voor volgend jaar. En kunnen niet wachten om weet te gaan!!

• 9Staat v/h sanitair
  • 10Marieke19-05-2021

Fantastisch.

Fantastische camping, vriendelijke ontvangst, ruime plaatsen, zeer goed sanitair en geweldig restaurant. Campingwinkel aanwezig en sinds een jaar of 2/3 een Coop supermarkt op loopafstand van de camping.

• 10Eetgelegenheden
  • 9Anke06-08-2020

Super camping met fantastisch schoon sanitair

Mooi en goed onderhouden camping. Fantastisch schoon sanitair.. Lekker en gezellig restaurant. Prima campingwinkel. Het was fijn zwemmen aan het meer. Ruime kampeerplekken. Behulpzaam personeel. Goede Wifi tegen geringe betaling. De goede beoordeling 8.2 van zoover meer dan verdiend!

• 9Mila01-09-2019

Fantastische camping

We komen hier voor de 4e keer op de camping . Er is wel wat veranderd in die tijd dat we een zomer er niet zijn geweest . De wc's en sanitair niet meer zo schoon als het was volgens ons zijn er andere schoonmaaksters gekomen , je ziet ze veel minder schoonmaken erg jammer. Voor de kinderen is er ook elke dag veel te beleven . In het dorpje Revfulop heb je een supermarktje zitten en restaurantjes erg leuk . En op de camping is heerlijk eten en snelle bediening . Zeker de moeite waard om hier op vakantie te gaan . Wij vinden dit nog steeds een leuke / gezellige camping

• 8Ilona30-08-2019

Prima camping!

Keurig nette en schone camping! Vriendelijk personeel. We zaten in een stacaravan aan de linkerkant, dus het donkere gedeelte. Maar dat was fijn daar. Genoeg zon en genoeg te kijken naar het komen en gaan van tenten.Het zonnige gedeelte, rechts, is erg saai! Wij waren blij met onze plek! De trein vond ik niet hinderlijk. Het lijkt op een vrachtwagen die voor je huis langs rijd. Waar we wel last van hadden was de knetterharde (disco) muziek ergens. Vreselijk dat 'geboem' tot diep in de nacht!!! Verder op de camping is het snachts rustig. Geen jeugd gehoord. Het meer is mooi! Wel veel drijvende planten in het water bij een beetje stroming maar het water is schoon. Het gras is netjes. Onze zoon liep rustig op blote voeten! In het restaurant prima eten! Menukaart in het Nederlands👍 Die meiden zijn constant druk! Kleine winkel op de camping waar je contant moet betalen. Grootste nadeel was de sluiting tussen 13 en 15 uur! Klimaat is lekker!

• 6Brenda27-08-2019

Teleurstellend.

We waren altijd heel erg tevreden over deze camping maar helaas is het niet meer wat het 8 jaar geleden was. Het sanitair is lang niet meer zo schoon en de bediening in het restaurant ook niet vriendelijk.

Buiten de schuld van de camping om is er ontzettend veel lawaai van discoboot 3x per week,openluchtbioscoop en disco’s in de buurt. Als je de pech hebt om als laatste schoolvakantie te hebben dan is er weinig meer op de camping.

Het is echt geen slechte camping voor hongaarse begrippen maar het geen 8,9 meer waard. Heel erg jammer want het was er zo leuk.

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 8Marjan14-08-2019

Voor herhaling vatbaar

Leuke ongedwongen camping en mooie plek aan het balatonmeer. Ideaal om van hieruit met de trein (of auto) naar Boedapest te gaan. Wij hebben er een nachtje aan gekoppeld. Ook in de omgeving genoeg te ontdekken. Wij komen zeker nog eens terug.

• 7Staat v/h sanitair
  • 7Miwianya14-09-2018

Leuke camping

Camping op zich was goed, mooie plaatsen, proper sanitair. Daar is niet op aan te merken. Helaas hebben wij ook geboekt omdat het een kindvriendelijke camping is maar wij hebben niet veel gemerkt van de animatie. Wij persoonlijk hebben ze maar op 1 locatie gezien en dat was vooraan bij de slagboom, daar zaten ze een praatje te maken met andere personeelsleden. Dit zijn wij anders gewoon (in bv. Italië, Nederland, België). Voor de rest is het heerlijk om even op het strand te vertoeven en eens lekker af te koelen in het meer. Wat ook jammer is is de ligging, het is toch altijd wel een eindje rijden voor je iets tegenkomt. Maar kortom toch een fijne vakantie gehad, maar volgend jaar toch op zoek naar iets anders.

• 7Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 10Ingrid28-08-2018

Super!

Super leuke camping. Erg schoon! Wij zaten aan de kant van het water, geen last gehad van de trein en of circus. Prima plekken. Wij hebben geen gebruik gemaakt van de animatie. Zwembad is erg klein maar onze jongste van 6 heeft zich daar prima vermaakt. De grote kinderen hebben het zwembad niet gemist. Er kon gevist worden op de steigers.

• 10Eetgelegenheden

Camping Balatontourist Napfény info