Camping Thermalcamping Pápa

20 reviews over Camping Thermalcamping Pápa in het Nederlands

Heerlijke camping

Lia Dekkers,
12-5-2018

Je kreeg bij inchecken bandjes om het thermaalbad in te kunnen.zo van je camper naar de geweldige baden, heerlijk! Twee dagen ons prima vermaakt..s,morgens komt de bakker op de camping.Het is lekker rustig en heeft mooi sanitair.Eten kun je prima op of naast de camping gelegen restaurant.We hebben een taxi genomen naar het centrum, dat kost drie euro dus goed te doen..een aanrader!

Prachtige camping vorig jaar ook geweest zelfde tijd . Nu is het 10 euro duurder dan verleden jaar .zitten alleen duitsers hier onbeschoft volk menen dat de camping van hun is laten hond over terrein loslopen en zeg je er iets over zeggen ze nog net niet waar bemoei je je mee .jammer voor ons laatste keer hier op de camping .

Geen Acsi tarief meer

Joke,
16-5-2017

Vorig jaar op deze camping geweest en dat was een goede ervaring. Nu zonder goed na te kijken terug op deze camping. Onvriendelijke ontvangst, spreekt een uit haat hoofd geleerde welkominformatie, maar kan daarna geen vraag in Duits of Engels beantwoorden. Het thermaal bad is nu bij de prijs inbegrepen, ook al ga je daar niet naar toe! Prachtig sanitair en zeer rustig! De prijs is ruim het dubbele van vorig jaar. Sorry, veel te duur voor Hongaarse begrippen en in het voorseizoen. Wij rijden hier de volgende keer door

Nette camping

Petra
11-9-2016

Het sanitairgebouw is super mooi en schoon, je kunt er zelfs koken en afwassen, helemaal overdekt.

Het nadeel vind ik dat het niet Hongaars aandoet, je lijkt op een Duitse camping te zitten. Wat wel heel mooi is zijn de plekken vooraan, de plek die wij kregen toegewezen had een stukje gras voor de caravan, daar voor een stuk terras voor de voortent en voor de luifel lag er grind. de caravan blijft zo heel mooi schoon. De camping is goed onderhouden en zit nooit vol. Daar naast is een zwemparadijs.

Mooie camping maar geen 5 sterren

Carla Koster
9-8-2016

Camping is mooi sanitair is schoon. Receptiepersoneel is zeer onvriendelijk. Gratis Wifi is fijn alleen het werkt niet. Eten kan je beter niet op de camping doen. Aan de buitenkant van het zwembad zit een restaurant waar je prima kan eten. Het zwembad (wat overigens niet erg schoon was. Toiletten en douches in het binnenzwembad stonken erg) hoort niet bij de camping en daar moet ook apart voor betaald worden.

Spijtig

Else
6-8-2016

Een zeer mooie camping met mooie grote plekken en een prachtig sanitair dat zeer goed word onderhouden!! Het zwembad naast de camping is heel leuk voor jong en oud! Je kan lekker eten op de camping.

De bakker die hebben wij niet gehoord of gezien dus moesten we naar het dorp! De animatie die er zou zijn voor de kinderen was er ook niet dus buiten het zwembad is er dan ook niets te doen voor de kids, wij zijn vertrokken na 2 dagen want we stonden echt tussen de opa's en de oma's en dit was toch ook niet zo leuk voor de kids. Wij waren teleurgesteld in deze camping, spijtig .....

Duur

Arno
4-9-2015

Mooi sanitair heeft verder niets te maken met Hongarije kan elk willekeurig zwemparadijs in Europa zijn.

Prachtige camping

Rosita
26-7-2015

Zeer mooie camping met goede, moderne sanitair die steeds piekfijn wordt onderhouden. Er is één gratis zeer goede WiFi in de prijs inbegrepe. De camping ligt naast een zwembadencomplex mét thermaalbaden, binnen- en buiten zwembad voor jong en oud.

Op de camping is er bijna elke dag animatie waar onze kleinkinderen (8 en 11 jaar) steeds heel erg naar uitkeken. Bedankt Petra en Nicky voor jullie enthousiasme en vriendelijlkheid.

We komen hier al voor de derde keer en komen zeker terug.

Camping met grote plekken, deels verhard met grint. Zeer vriendelijk personeel (de meeste versta je niet..) Brandschoon sanitair en voorzieningen. Er is op de camping een goed restaurant. De uitbater heeft het vak geleerd in oa Duitsland. Zeer goed en hij spreekt perfect Duits. Het naast gelegen zwemparadijs is fijn voor kinderen. Ook voor ouderen is het thermaal gedeelte fijn. Aanrader.

hele goede plaats

Paul
28-8-2014

wederom een fijne camping dit jaar heb ik kunnen constateren dat met nu zowel S'morgens als S'Middags en in de avond kun eten bij het Restaurant

op de Camping het was zoals gewoonlijk gezellig en goed te vertoeven gelukkig was het animatieteam naar het grote veld verhuisd en dat was beter

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Thermalcamping Pápa in Pápa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Thermalcamping Pápa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.