Camping Thermalcamping Pápa

39 reviews over Camping Thermalcamping Pápa in het Nederlands

Wirklich schön hier

Siegfried 50
1-8-2018

Wir haben uns wirklich sehr wohlgefühlt hier auf dem Campingplatz und im Thermalbad. Alles besten wir empfehlen es jedem weiter.

Bester Platz in Ungarn

Jonas 312
1-8-2018

Habe schon einige Campingplätze in Ungarn besucht, das ist der Beste. Große Parzellen mit Be- und Entwässerung, Stromanschluss, Gutes Restaurant am Platz, freundliches und hilfsbereites Personal, auch das Bad hat mir sehr gut gefallen.

Einer der besten Plätze in Ungarn

Rolf
25-7-2018

Schöner Platz, sehr Kinderfreundlich, hilfsbereites Personal, direkter Übergang in das Bad, schmackhafte Gastronomie mit Mittagstisch... Ich könnte das so weiterschreiben. Waren mit den Enkeln dort. Das Bad war zwar etwas unsauber aber das macht die Sauberkeit auf dem Platz wieder wett. Schöne Ausflugsmöglichkeiten in der Umgebung. Der Nato Flugplatz hat leider kein Kaffee. Die Enkel wollten unbedingt hin und Flugzeuge gucken. Aber außer 2 Transportmaschinen haben wir nichts gesehen oder gehört. Es waren tolle 14 Tage für die Enkel und uns. Wir hätten sogar unseren Hund mitbringen können, der ja auf den meisten Plätzen verboten ist. Die Enkel wollen unbedingt wieder hin.

Heerlijke camping

Lia Dekkers
12-5-2018

Je kreeg bij inchecken bandjes om het thermaalbad in te kunnen.zo van je camper naar de geweldige baden, heerlijk! Twee dagen ons prima vermaakt..s,morgens komt de bakker op de camping.Het is lekker rustig en heeft mooi sanitair.Eten kun je prima op of naast de camping gelegen restaurant.We hebben een taxi genomen naar het centrum, dat kost drie euro dus goed te doen..een aanrader!

Prachtige camping vorig jaar ook geweest zelfde tijd . Nu is het 10 euro duurder dan verleden jaar .zitten alleen duitsers hier onbeschoft volk menen dat de camping van hun is laten hond over terrein loslopen en zeg je er iets over zeggen ze nog net niet waar bemoei je je mee .jammer voor ons laatste keer hier op de camping .

Dieser Camping hat alle Auszeichnungen verdient

Siegfried Becker
10-9-2017

Wir waren nun schon das 4. mal auf diesem Platz, da es in Ungarn nichts besseres gibt. Leider ist man dieses Jahr dazu übergegangen, ebenso wie alle anderen Thermalcampings, von denen man sich eigentlich unterscheiden wollte, den Eintritt für das Bad und die Stellplatzgebühren zusammenzufassen. Also muß ich täglich den Eintritt ins Bad bezahlen, auch wenn ich nicht ins Bad gehe. Aber es gibt auch positives zu vermelden. In dem Restaurant auf dem Platz ist ein neuer, sehr sympatischer Pächter, der sehr gute Qualität zu vernünftigen Preisen anbietet. Leider ist der Andrang sehr moderat, da kann sich "Mama" in der Küche noch so anstrengen, sehr schade.

Geen Acsi tarief meer

Joke
16-5-2017

Vorig jaar op deze camping geweest en dat was een goede ervaring. Nu zonder goed na te kijken terug op deze camping. Onvriendelijke ontvangst, spreekt een uit haat hoofd geleerde welkominformatie, maar kan daarna geen vraag in Duits of Engels beantwoorden. Het thermaal bad is nu bij de prijs inbegrepen, ook al ga je daar niet naar toe! Prachtig sanitair en zeer rustig! De prijs is ruim het dubbele van vorig jaar. Sorry, veel te duur voor Hongaarse begrippen en in het voorseizoen. Wij rijden hier de volgende keer door

Nette camping

Petra
11-9-2016

Het sanitairgebouw is super mooi en schoon, je kunt er zelfs koken en afwassen, helemaal overdekt.

Het nadeel vind ik dat het niet Hongaars aandoet, je lijkt op een Duitse camping te zitten. Wat wel heel mooi is zijn de plekken vooraan, de plek die wij kregen toegewezen had een stukje gras voor de caravan, daar voor een stuk terras voor de voortent en voor de luifel lag er grind. de caravan blijft zo heel mooi schoon. De camping is goed onderhouden en zit nooit vol. Daar naast is een zwemparadijs.

Mooie camping maar geen 5 sterren

Carla Koster
9-8-2016

Camping is mooi sanitair is schoon. Receptiepersoneel is zeer onvriendelijk. Gratis Wifi is fijn alleen het werkt niet. Eten kan je beter niet op de camping doen. Aan de buitenkant van het zwembad zit een restaurant waar je prima kan eten. Het zwembad (wat overigens niet erg schoon was. Toiletten en douches in het binnenzwembad stonken erg) hoort niet bij de camping en daar moet ook apart voor betaald worden.

Spijtig

Else
6-8-2016

Een zeer mooie camping met mooie grote plekken en een prachtig sanitair dat zeer goed word onderhouden!! Het zwembad naast de camping is heel leuk voor jong en oud! Je kan lekker eten op de camping.

De bakker die hebben wij niet gehoord of gezien dus moesten we naar het dorp! De animatie die er zou zijn voor de kinderen was er ook niet dus buiten het zwembad is er dan ook niets te doen voor de kids, wij zijn vertrokken na 2 dagen want we stonden echt tussen de opa's en de oma's en dit was toch ook niet zo leuk voor de kids. Wij waren teleurgesteld in deze camping, spijtig .....

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Thermalcamping Pápa in Pápa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Thermalcamping Pápa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Thermalcamping Pápa scoort een 8.59 uit 10 op basis van 39 reviews.