Appartement D.D.S. Wellness

1 review over Appartement D.D.S. Wellness

csupa szívmelengető élmény

Pusztai Szeverin
13-6-2011

Több családdal nyaraltunk az apartmanokban . Ami az első látásra is szinpatikus volt az a családias jellege,berendezése, apro kicsi diszek mindenütt. Meghökkentő volt ez a fajtas tilust még sehol se láttam .Mintha tényleg otthol lennék, gyermek nem is akartam eljönni a medence mellöl. És hát a kilátás páratlan volt, mint egy filmen .

EGyszerre nyaraltam és voltam otthol.

Viszont kevesen woltunk, nem tudom miért .. kicsit ez zavart én nagyobb tömegre számítottam .

Ár korrekt, kedvezményt kaptunk

És tökéletes tisztitás mindenütt, én magam is elcsodálkoztam

Szóval ha tehetjük ( anyagiak miatt ) ujra visszatérünk Nyugat Dunántól eme részére, ide a DDS.Pensionba a hegység tetejére

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement D.D.S. Wellness in Keszthely, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement D.D.S. Wellness zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement D.D.S. Wellness scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.