Géén boekingskosten

Camping Castrum Keszthely

HongarijePlaatsen aan het BalatonmeerKeszthely

We hebben de beste aanbieders voor Camping Castrum Keszthely voor je op een rij gezet:

5.4MatigScore uit 25 reviews

Meer camping info

25 Reviews over Castrum Keszthely

• 5van leeuwen05-08-2022

schandalig slecht

alleen het weer was een plus waard .de rest allemaal minnen.

• 3Eetgelegenheden
  • 5Marieke06-09-2021

Prima camping.

We komen hier nu al een aantal jaren achter elkaar voor een paar dagen. Voorgaande jaren goed maar dit jaar is het achteruit gegaan. Zwembad tadeloos zoals altijd, heerlijk om even een verfrissende duik te nemen. Het restaurant is gesloten, of dat permanent is of gesloten ivm corona is mij niet duidelijk en vergeten na te vragen. Het sanitair was altijd netjes en werd goed schoon gehouden maar dat was dit jaar helaas niet het geval. Het werd maar 1 keer per dag 's ochtends gepoetst en dat was het. 'S avonds was het er niet echt fris meer. We hebben dat aangegeven bij de eigenaresse van de camping en toen kregen we als antwoord dat dat kwam omdat het zo rustig was op de camping. Zo rustig vonden we het anders niet en eens per dag schoonmaken is gewoon te weinig. Erg jammer. We zullen het volgend jaar nog 1 keer proberen en is het dan nog steeds zo dan zal dat voor ons de laatste keer zijn. O ja, neem muggenspray mee want die zijn veel.

• 1Eetgelegenheden
  • 5Adri en Margie30-08-2019

Mooie meer.

Moet voor een plaats van nog geen 70 mtr2, de prijs van 100 mtr2 betalen. Als ik op deze manier belazerd wordt, ben ik er snel klaar mee. Zijn daarom weer snel vertrokken.

• 5Eetgelegenheden
  • 9Danny25-06-2019

Fantastische camping.

Leuke gemoedelijke camping met schoon zwembad en heerlijk restaurant. Dichtbij op loopafstand van centrum Keszthely en leuke haven waar in de avond altijd iets te doen is. Dichtbij het balatonmeer en genoeg leuke uitstapjes in de omgeving. Receptie is alleen in de ochtend open maar je kunt zelf een plekje op de camping uitzoeken en de dag erna inchecken. Schoon sanitair. Vriendelijk personeel en grote plaatsen. Zowel schaduw als zon plaatsen. De beste plaatsen zijn gereserveerd en in het voorseizoen kun je tussen 21.00 en 24.00 uur last hebben van muggen. In het hoogseizoen zorgt de gemeente er met vliegtuigen voor dat er anti mug wordt verspreid. Dan is het bijna nihiel. Camping kost ongeveer 30 euro per nacht. Met acsi kaart 16 euro.

• 10Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 9Alida en marinus24-05-2018

Het is een fijne camping met mooi zwembad en rust

Je moet geen hekel hebben aan muggen

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Elly29-07-2016

fijne camping voor heel schappelijke prijs

Op de bonnefooi aangekomen, mochten zelf een plekje uitzoeken, de dag ervoor had het flink geregend waardoor veel plekken blank stonden. Heel mooi en verfrissend zwembad, goede wifi, leuk restaurantje en vriendelijke mensen en prima sanitair. Die muggen zijn wel echt een probleem....je kunt eigenlijk na 19.00 uur niet meer buiten zitten, zo jammer.... Balaton is mooi maar toch andere sfeer dan Frankrijk of Italie, niet zo idyllisch, minder leuke dorpjes toch een beetje oostblok sfeer. Wel heel goedkoop! Zowel uit eten, kop koffie als de boodschappen.

• 6J.20-09-2014

Je moet van muggen houden

De camping op zich is wel prima, het personeel erg aardig en het zwembad ziet er prima uit, het eten in het restaurant is ook prima. Er is een leuk speeltuintje voor kinderen met 2 schommels, een glijbaan en een trampoline. Voor de oudere kinderen is er een soort amusementshal. Wij zijn na twee dagen weer vertrokken omdat er zoveel muggen waren (er werd ons verteld dat dit nog niet eens de ergste plek was vwb de muggen). Buiten zitten was praktisch onmogelijk, ook niet met 4 antimuggenkaarsen, een fakkel en 2 wierookplaatjes. Buiten eten in het restaurant op de camping was niet te doen vanwege de muggen. Ik ben halverwege de maaltijd me gaan omkleden omdat ik helemaal lekgestoken werd. De omgeving is prachtig, er is veel te doen. Naar het strand lopen duurt ongeveer 10 minuten en het is er erg modderig, niet echt lekker dus. Het sanitair stonk en de douches leken meer op een lekkende kraan, amper waterkracht. Het zwembad was ook vrij koud, maar schoon. Peuterbadje was leeg.

• 7Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair
  • 7van leeuwen24-03-2014

nu een goede camping

.We hadden gehoord dat de oude heheerster weg was en dat eigenares zelf de camping zou runnen.dus zijn we na een paar jaar maar weer eens gaan kijken.Wat ons gelijk op viel was het onderhoud van de camping.Het zag er een stuk beter uit.Ook is de receptie de hele dag bezet wat voor de tijd altijd een probleem was.Zelfs hebben ze nu wifi, wel met beperkte ontvangst maar het is de bedoeling dat de ontvangst uigebreid wordt.Vorig jaar zijn we gelijk zes weken gebleven en dit jaar gaan we weer

• 10Sabine Müller21-08-2013

Super Campingplatz

Wir waren vom 4 - 16.08.13 dort und es hat uns sehr gut gefallen. Freundliches Personal , absolute Ruhe in der Nacht, kostenloses W LAN, ein großer Pool und ein supertolles Restaurant ! Die Umgebung lässt auch keine Wünsche offen, wenn das Wetter mal nicht mitspielt gibt es ganz in der Nähe jede Menge Shoppingmöglichkeiten. Wir werden hier mit Sicherheit noch einmal hinfahren !

• 10Eetgelegenheden
  • 8Marcel Delger04-10-2012

Superrelaxte vakantie gehad, volgend jaar weer!!

Superfijne vakantie gehad met onze kinderen ( dochter 12 en zoon 8 ) Op zich is er voor de kinderen niet veel maar toch hebben ze zich zeer goed vermaakt. Mooi ruim zwembad en genoeg andere kinderen. Sanitair (in de bouwvak) netjes . Personeel heel vriendelijk ( de hele bevolking trouwens) en behulpzaam. Normaal gaan we elk jaar naar n ander land maar hebben direkt weer geboekt voor 2013.

Camping Castrum Keszthely info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar