Camping Castrum Keszthely

Het is een fijne camping met mooi zwembad en rust

Alida en marinus,
24-5-2018

Je moet geen hekel hebben aan muggen

Op de bonnefooi aangekomen, mochten zelf een plekje uitzoeken, de dag ervoor had het flink geregend waardoor veel plekken blank stonden.

Heel mooi en verfrissend zwembad, goede wifi, leuk restaurantje en vriendelijke mensen en prima sanitair.

Die muggen zijn wel echt een probleem....je kunt eigenlijk na 19.00 uur niet meer buiten zitten, zo jammer....

Balaton is mooi maar toch andere sfeer dan Frankrijk of Italie, niet zo idyllisch, minder leuke dorpjes toch een beetje oostblok sfeer. Wel heel goedkoop! Zowel uit eten, kop koffie als de boodschappen.

Je moet van muggen houden

J.
20-9-2014

De camping op zich is wel prima, het personeel erg aardig en het zwembad ziet er prima uit, het eten in het restaurant is ook prima. Er is een leuk speeltuintje voor kinderen met 2 schommels, een glijbaan en een trampoline. Voor de oudere kinderen is er een soort amusementshal.

Wij zijn na twee dagen weer vertrokken omdat er zoveel muggen waren (er werd ons verteld dat dit nog niet eens de ergste plek was vwb de muggen). Buiten zitten was praktisch onmogelijk, ook niet met 4 antimuggenkaarsen, een fakkel en 2 wierookplaatjes. Buiten eten in het restaurant op de camping was niet te doen vanwege de muggen. Ik ben halverwege de maaltijd me gaan omkleden omdat ik helemaal lekgestoken werd. De omgeving is prachtig, er is veel te doen. Naar het strand lopen duurt ongeveer 10 minuten en het is er erg modderig, niet echt lekker dus. Het sanitair stonk en de douches leken meer op een lekkende kraan, amper waterkracht. Het zwembad was ook vrij koud, maar schoon. Peuterbadje was leeg.

nu een goede camping

van leeuwen
24-3-2014

.We hadden gehoord dat de oude heheerster weg was en dat eigenares zelf de camping zou runnen.dus zijn we na een paar jaar maar weer eens gaan kijken.Wat ons gelijk op viel was het onderhoud van de camping.Het zag er een stuk beter uit.Ook is de receptie de hele dag bezet wat voor de tijd altijd een probleem was.Zelfs hebben ze nu wifi, wel met beperkte ontvangst maar het is de bedoeling dat de ontvangst uigebreid wordt.Vorig jaar zijn we gelijk zes weken gebleven en dit jaar gaan we weer

Superrelaxte vakantie gehad, volgend jaar weer!!

Marcel Delger
4-10-2012

Superfijne vakantie gehad met onze kinderen ( dochter 12 en zoon 8 )

Op zich is er voor de kinderen niet veel maar toch hebben ze zich zeer goed vermaakt.

Mooi ruim zwembad en genoeg andere kinderen.

Sanitair (in de bouwvak) netjes .

Personeel heel vriendelijk ( de hele bevolking trouwens)

en behulpzaam.

Normaal gaan we elk jaar naar n ander land maar hebben direkt

weer geboekt voor 2013.

Mooie rustige familie camping

yvonne
12-8-2012

Mooie rustige camping vooral als je kinderen hebt die geen animatie willen ,er is een ruim zwembad waarin je je uitstekend kunnen vermaken.

Het centrum en de haven is allemaal op loop afstand te doen (rond de 20 minuten lopen).

Een nadeel aan deze camping is alleen de campingwinkel deze is zeer nihil maar er liggen vlakbij voldoende supermarkten om je inkopen te doen.

Als tip wil ik mee geven neem een fiets mee dan hoef je de auto bijna niet te gebruiken alles is op korte afstand.

Personeel is zeer vriendelijk ook in het restaurant waar je goed en goedkoop kunt eten.

nooit meer

dries
30-8-2011

we zijn al jaren vaste bezoekers van deze camping soms twee maal per jaar.ook dit jaar waren we er twee keer eind mei en midden juli.

in mei was het goed te doen het sanitair was schoon,maar in juni was het een puinhoop.een bepaalde groep hollands tuig uit een gezin vond het nodig om de zaak te vernielen en te versmeren.en als je de ouders er op aanspreekt danvinden ze het niet erg wat hun kinderen aanrichten.verder is deze camping voor hongaarse begrippen veel te duur.wijnig onderhoud want er is zogenaamd geen geld.

Gezellige familiecamping

Peter
6-7-2011

Voor Hongaarse begrippen gemiddeld luxe camping. Schoon sanitair (schoonmaak 2x per dag).

Prima restaurant voor redelijke prijs. Dichtbij het Balatonmeer (400 meter lopen, betaald). Centrum Keszthely op loopafstand.

Redelijk veel schaduwrijke plaatsen.

Weinig kinderanimatie, verder wel mooi zwembad (25 mtr) en veel nederlanders met kinderen, dus die vermaken zich wel.

Sinds 2010 een avonturenpark in de buurt (Gyenesdias) waar je in de bos kunt klimmen, klauteren, tokkelen, etc.

Goed verzorgde camping met mooi zwembad

Fam. Wouda
18-8-2010

Wij waren deze zomer 10 dagen op de Castrum camping. Het beviel goed. Schaduwrijke plek, prettig zwembad, vriendelijke mensen, goed restaurant. Sanitair altijd netjes. Balatonmeer vlakbij. Keszthely is een mooie plaats met veel bezienswaardigheden en tenminste nog een authentieke sfeer.

redelijke camping

Robert
17-7-2010

Twee dagen naar Catrum gegaan rustige camping alleen ver van een centrum wat niet veel voorstelt. Heviz is de moeite waard om nar toe te gaan leuk plaatsje. En belangrijk ding is dat je bestand moet zijn tegen muggen want die zijn der echt verschrikkelijk veel 's avonds konden wij niet normaal buiten zitten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Castrum Keszthely in Keszthely, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Castrum Keszthely zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.