Vakantiepark Balatontourist Zala

Vakantiepark Balatontourist Zala
5,9

• Activiteiten4,4
  • Onderkomen3,3

We hebben een aantal aanbieders voor Balatontourist Zala voor je op een rij gezet:

30 reviews over Vakantiepark Balatontourist Zala in het Nederlands

Fijne camping!

Fam. Bos
30-7-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Na de vorige zeer slechte recensie waren wij benieuwd naar deze camping. Het is ons alles erg meegevallen. De douches waren meestal schoon, maar als er een horde kinderen langs is geweest, dan heb je inderdaad een wat zanderige vloer. Bij de afwasplaats heb je 4 wasbakken, mocht onverhoopt het warme water op zijn, omdat sommige mensen het nodig vinden de hete kraan de hele tijd te laten lopen terwijl ze aan het afwassen zijn, dan kun je in de wasruimte ernaast gloeiend heet water halen. Bij de receptie krijg je een briefje mee met de nog beschikbare kavels, die je eerst gaat bekijken alvorens je een keuze maakt. Wij hadden een heerlijke schaduwrijke plek gekozen, omdat je voor de zon naar het strandje kunt gaan. Die was ondanks alle drukte groot genoeg voor iedereen. Het water was heerlijk van temperatuur en schoon. Er was zelfs een buitendouche en een toilet aanwezig. Van lawaai hebben wij niets gemerkt. Fijne camping hoor!

verschrikkelijk

kitty
13-8-2017
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

Als je de website bekijkt ziet het er allemaal prachtig uit. Helaas niks is minder waar de foto's komen uit (denk) 2003 toen ze nog volop prijzen wonen. Nu is het oud en verloederd. Je staat te douche met een beschimmeld douchegordijn en als je al warm water heb mag je van geluk spreken. De wc zijn erg vies! Afwassen was maar 1 gelegenheid voor met vaak koud water.

De plekken zijn fantastisch groot (denk je ) want als je aan komt zie je dat er 3 grote bomen om je grote plek staan en je dus vervolgens je tent niet kwijt kan.

Het meer " strand" is heel klein en omringt door riet en s avonds dus echt heel veel muggen.

Het tentje waar je eten kunt halen zet zijn muziek vanaf 8:00 s ochtends aan (en niet zachtjes) continue de zelfde cd en als je dan in het Engels vraagt of ze misschien een andere cd erin kan doen omdat wij 14 keer het zelfde lied horen op 1 dag dan krijg je als antwoord " It a hite" die tent zet de muziek pas uit als ze dicht gaan (23:00)

De trein die langs rijd is erg storend en ook de Hongaarse bevolking is erg luidruchtig tot diep in de nacht. Er is beveiliging op de camping maar die spreken ze niet aan op hun luidruchtige gedrag.

Op vrijdag en zaterdagnacht is er een plaatselijke discotheek die tot 4 uur s nachts doorgaat en ja dat hoor je in je tent erg goed.

Engels spreken ze bijna niet op de camping ook al staat dat wel aangegeven.

Prijs is niet meer in verhouding met de kwaliteit van de camping.

Ook vond ik het niet veilig voor kinderen ze redden erg hard op de camping ook tijdens de middag uren dat je niet mag rijden op de camping.

Als je voor je rust komt. Ga hier dan niet heen!!!

Oude zooi

Ilse vd wijngaard
7-8-2017
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

Wat een slechte camping! Alles maar dan ook alles is oude zooi. Zwembad is smerig, allemaal blaadjes en andere viezigheden. Wc's zijn oud en ook vies. Je krijgt 1x WiFi code, daarna betaal je meer dan 10 euro. WiFi werkt helemaal niet. Mooi aan meer maar verder ver weg van leuk stadje

Prima camping

Gretha Lutjen
17-6-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen4

Leek met ruime plekken. Maar er kwam wel iemand kijken of je binnen die stenen bleef.

En dat in het voorseizoen, met nog heel veel ruimte.

Zwembad ging half mei pas open. Wel lekker verwarmd?

Kindvriendelijk was niet van toepassing omdat wij 65+ zijn

Jammer camping loopt achteruit

Alida lokhorst
21-5-2017
  • Activiteiten2
  • Onderkomen1

Geen warm water in douche steeds zeggen douche koppen van de muur was in 2016 ook al stond onder een douche kwam geen water uit camping ziet er niet k elk meer uit wat heel jammer is zo'n mooi plekje oude huurtenten oudevhuurcaravans die er vorig jaar niet stonden nieuwe eigenaar eetgelegenheid dicht vorig jaar kon je daar goed eten laten ze prijs wat verhogen dan hebben ze meer kans om.te investeren dit komt niet goed

nog steeds alles in orde

De Meyer Gilbert
15-12-2016

Vroeger was deze camping onze vaste stek, maar omdat we nu zelf in Hongarije wonen, heb ik de handen volg gehad met verbouwen ed, dus een 5 tal jaar niet meer geweest, toen we aankwamen, waren de uitbaatsters direct naar ons toe gekomen, om ons te begroeten. Wij hebben ditmaal een huisje gehuurd, en dat was dik in orde alles was netjes, ik ben ook een kijkje gaan nemen in het algemeen sanitair en dat was ook heel netjes, het restaurant was gesloten en dat vond ik spijtig maar aan de prijslijst die er nog hing heb ik kunnen merken dat het andere uitbater waren dus ik heb hier geen ervaring mee. Dit i voor ons nog steeds een aangename plek waar we ons welkgekomen voelen, we gaan beslist dit jaar weer.

Nooit meer

Marcel dekker
20-8-2015

Prachtige plaatsen en zwembad maar daar houdt het ook echt op.

Zeer klantontvriendelijk personeel zeker bij de receptie en het winkeltje( brood, jam)

Defect sanitair lekkende kranen, geen warm water als er meer dan 1 iemand staat te douchen.

Elke nacht tot zeker 4:00 hoor je het dreunen van de bassen van een of ander feest.

Dit is echt de slechtste camping die we ooit, nu al voor het 8e jaar, in Hongarije hebben gehad.

Als je echt wilt genieten van een leuke, schone en stille camping ga dan naar camping Domos.

Dit nooit meer.

Smit
2-10-2014

Op 9 september werd de camping snachts overvallen door het wassende water uit het Balaton meer en stonden vele kampeerders in het water. Terwijl de mensen druk waren zich in veiligheid te brengen zat de bewaking in het kantoortje te slapen en had niets in de gaten. Brandweer en politie werd gealarmeerd en is menig kampeerder uit het water gesleept met hun grote wagen. Vele hebben hun camper en caravan aan de voorkant geplaatst van de camping hetgeen niet op prijs werd gesteld. De chaos was groot en wilden wij de volgende ochtend een kopje koffie zetten maar mochten wij geen gebruik maken van het stopcontact aan de zuil van het koffie terrasje, deze werd er bruusk uitgetrokken door een zeer onsympathiek persoon van het koffie huisje. Bij vertrek en betalen bij de receptie werd ons niet gevraagd hoe het met ons ging of misschien schade hadden. Niets van dat. De camping heeft geen enkele hulp geboden aan de oudere en mensen die letterlijk met hun tentje waren weg gedreven.

Mooie familiecamping

dirk
15-9-2013

Zala Camping ziet er prachtig uit. Mooie plaatsen, goed sanitair, goed restaurant voor een camping. Goede gelegenheid om te zwemmen. Trein en busstation op loopafstand. Met de bus 15 minuten naar thermale meer Hévíz.. De stad ziet er leuk uit en heeft een prachtig kasteel. Het geluid van de trein viel reuze mee. Hou je van een camping waar het tot 23.00 uur onrustig dan is dit echt iets voor jou. Wie echt van rust houdt zoek dan iets anders.

heel basic

janet
12-8-2013

Wij zaten in huisje Jazmin wat sterk verouderd en vies was. Bijna alles was aan vervanging toe. De spoorlijn loopt vlak achter de huisjes en maakt behoorlijk veel herrie, gelukkig rijden ze s' nachts niet. De camping heeft wel mooie grote kampeerplaatsen. De toilet en douche hokken zagen er schoon uit wel vreemd waren de douchegordijntjes i.p.v. deuren. Het zwembad is wat klein en naar mate de dagen vorderden werd het steeds viezer. Animatie was aanwezig en deden op de gezette tijden wat ze moesten doen maar niet meer dan dat. De zwemplek aan het meer met van de 2 steigertjes 1 kapotte en een wankele vis steiger is geen ideale zwemplek voor jongere kinderen,het werd snel diep met behoorlijke stroming en voelt vies aan je voeten. Ook waren er echt heel veel muggen waar geen citronella of iets tegenop kon. Einde van onze 2e week kwamen er steeds meer Hongaren die om 10.00 uur al laveloos tussen de lege blikjes bij het zwembad lagen/zaten/hingen en daar werd helaas niks aan gedaan.

Suncamp Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Balatontourist Zala in Keszthely, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Balatontourist Zala zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.